• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:00 ]


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    Ik volgde Damon naar de kamer. "Hoihoi" zei hij. "Goeiedag" zeg ik. Zonder flirten of iets. Ze zagen me toch al als een disrespectvol persoon.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Eindelijk, daar zijn ze! Ik werd al ongeduldig." Ik ga meteen recht zitten en wijs vrolijk naar de twee in de deuropening.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Ze is best flirterig, zowel tegen Luca, als ook tegen Damon. En volgens mij zou ze ook zo op Layne afspringen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik spring uit het bed, weg van de pestkoppen en ga op de bank zitten. "Hey." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    [hahaha lol]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damon Blake
    Ik glimlachte naar Luca en plofte naast hem op de bank. "Zo daar zijn we dan."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cirindë.
    Het mes is klaar en ik laat de messenslijper op de grond kletteren. Ik strijk met mijn vinger over het mes. Het was een speciaal mes en ik kon het gebruiken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Tegen Damon was dat niet zo bedoelt xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Gelukkig, mijn redding." glimlach ik naar Damon.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Vrolijk loop ik ook naar de huiskamer en ga op de armleuning zitten.
    "Dus wie begint? Of moeten er nog meer komen?" Vraag ik enthousiast.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    Ik spits mijn oren en draai mijn hoofd naar de richting van het geluid. "Spookt het hier ofzo? Ik hoor vreemde geluiden de heletijd" Ik loop de kamer binnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    Ik rol met mijn ogen. 'Luca stel je niet zo aan,' grinnik ik. 'Jij was ons ook aan het pesten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Ohja? Wat dan?" vroeg ik lachend. "Dus wie begint? Of moeten er nog meer komen?" vroeg Chelle toen enthousiast. "Volgens mij is dit iedereen." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ze pesten me de hele tijd dat ik oud ben." zeg ik dan. "Maar laten we maar beginnen."


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    Ik ging in kleermakerszit voor het gezelschap op de grond zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]