• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:00 ]


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Dat is de reden! Ach ze hebben gelijk je bént een dom wijf!" schreeuw ik woest en been zelf ook weg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    Met moeite probeer ik te praten.
    "Luca, als je niet loslaat, kauw ik je vingers eraf." Zeg ik ontzettend gebrekkig, doordat hij mijn tong vast heeft.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "You can try." grijns ik. Maar ik laat toch haar tong los. "Beter?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Veel beter. Maar nu doet mijn tong pijn." Klaag ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Gossie! Zal ik er een kusje op doen?" grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja!" Ik steek mijn tong weer uit, en wijs ernaar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirindë

    Ik zoek naar hout. Waar is hout. Hier! Verwoed steek ik het aan, het duurt even maar dan brand het. Ik denk nu niet meer na en spring in het vuur. Geen gezeur meer van mensen, helemaal niet. Ik grijns als ik merk dat het helpt. Alles wordt zwart. Ik hoop voor goed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    Ik buig me naar haar toe en druk een klein kusje op haar tong.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grinnik als Luca een kusje op mijn tong geeft.
    "Oké! Beter." Zeg ik enthousiast.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Gelukkig maar." grinnik ik. "Ik denk dat ik dat maar vaker moet doen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat zou je wel fijn vinden, hè?" Giechel ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Heel erg." zeg ik eerlijk.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Misschien moet je me dan ook maar op andere plekken pijn doen, die je wel fijn vind om te genezen." Grijns ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Wat een geweldig idee!" grijns ik.


    Your make-up is terrible

    [Ben om kwart over alleen al weer weg ;d]

    Jeremy Velez

    Ik kwam in een parkje terecht. Ik keek om me heen. Het was een prachtige plek. Ik haalde mijn mobiel te voor schijn, zodat ik paar foto's kon maken. Ik zal niet alles onthouden, maar zo kon ik het alsnog tekenen. Ook al was ik hier niet. Ik glimlachte tevreden en liep weer verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you