• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Dan doe ik wel dat het haar niet lukt dat ze flauwvalt ofzow omdat het te veel mensen zijn en ze er nog in moet trainen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Felice

    Ik knikte en ging er verder niet op door, wetend dat het hem zwaar ligt. Waarom wist ik niet, ik had gewoon zo'n gevoel. ''Ik wil ook zwemmen'' mompelde ik, en lachte toen even. Jammer dat ik geen zwemkleding ofzo meehad.. Ik keek Brad even aan.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    K grijnsde en knipoogde. 'Doe net als ik, je hebt het toch niet nodig of wel?' vraag ik grijnzend. Het water is niet heel koud hoor


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik lachte even. Wat maakte het ook uit.. Ik stond op, trok mijn shirt uit -aangezien het altijd zo vies plakte als het nat was-, en dook het water in. Het was inderdaad niet heel koud, maar wel lekker verfrissend. Na een tijdje kwam ik weer boven en keek hem grijnzend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    'Mooi.' zeg ik. Ik duik onder en ik tik haar Onderwater stiekem aan. Snel zwem ik weg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik grinnikte, en voordat ik iets kon zeggen dook hij onderwater. Niet veel later voelde ik dat hij me aantikte, en ik zag dat hij wegzwom. Ik lachte even en ging achter hem aan. Ook ik dook onderwater om wat sneller te gaan, en al gauw pakte ik zijn arm vast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    Ik pakte ook haar arm. Ik kwam boven en trok haar ook omhoog.
    Voor de zoveelste keer zei ik : 'Mooi.' en streek over haar glanzende haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Hij trok me boven water. ''Mooi'' zei hij, terwijl hij over mijn haren streek. Ik voelde me -alweer- rood worden, en ik hoopte dat hij het niet zag. Ik keek even vluchtig naar de volle maan, die het water liet glinsteren. Vervolgens keek ik weer naar Brad, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    Ik kijk haar aan en dan ook naar de maan. Ik ga dichter bij haar staan en leg een hand op haar rug


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik voelde dat hij een hand op mijn rug legde, en ik trok hem zachtjes naar me toe. Ik sloot mijn ogen en drukte voor de zoveelste keer mijn lippen op de zijne. Waarom voelde ik me zo aangetrokken tot hem? Ik sloeg mijn armen rond zijn nek, en hield mijn hoofd wat schuiner.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    Ik omhelsde haa en zoende terug. Ik til haar op en sla haar benen om mijn middel. Ik draai haar zachtjes rond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    Ik kijk een beetje ongemakkelijk naar Brad en Felice. Ik was niet jaloers, maar ik was het ook weer een beetje wel. Ik wou nu ook iemand voor mezelf. Ik wou hier niet blijven zitten maar ik wou ook niet weer alleen zijn. Ik trok mijn knieen op en deed mijn ogen dicht.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felice

    Ik giechelde even toen hij me zachtjes ronddraaide. Ik haalde even een hand door zijn natte haren. Na een tijdje haalde ik mijn lippen van de zijne, om ze vervolgens in zijn nek te plaatsen. Ik gaf kleine, zachte kusjes, terwijl één van mijn handen nogsteeds bij zijn haren rustte.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    Ik grijnsde en aaide haar haar.
    Daarna maakte ik haar los en glimlachte. Ik liet me achterover in her water vallen en zwom een rondje. Ik dook weer onder en zwom naar de kant. Daar ga ik zitten en staar naar voren. Ik treed uit mezelf

    Jane

    Ik ga naast Yara zitten en kijk naar de maan. 'Gaat ie wel?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''