• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brad

    'I know...' ze pakt mijn hand en die zit nog onder het bloed. Ik breng mijn hand en die van haar naar haar wang en strijk er over. Nu zit die ook onder het bloed. 'Sorry!' zeg ik. Ik probeer met mijn andere hand het schoon te maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik schoot in de lach. ''Geeft niet,'' zei ik tegen hem, en hielp hem mee het schoon te maken. ''Beloof me alsjeblieft dat je dit nooit meer doet'' zei ik, doelend op zijn pols.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Taylor slaakt een kreet, Grommend draai ik me om, mijn staart staat dominant omhoog en mijn vacht staat wild. Langzaam en dreigend loop ik naar de andere wolf.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Taylor

    Ik zie Alex langzaam Grommend op de wolf lopen en doe een stapje achteruit


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bill

    Ik zie wat Alex doet en roep 'Taylor kom snel hierheen!'terwijl ik gefucust kijk wat de wolf doet.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Taylor

    Ik hoor Bill roepen en twijfel even maar loop dan naar hem toe.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bill

    Ik zie Taylor naar me toe lopen en klop op de grond naast me, Ik werp nog een blik op de wolf en rcht me dan helemaal op Taylor.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Taylor

    Ik hoor Bill op de grond kloppen maar blijf toch staan.
    Ik weet niet Alex had iets speciaals.
    Ik hield hem en de andere wolf goed in de gaten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alex

    De wolf bewoog toen Taylor bewoog, Ik sprong op hem af, jammer genoeg wist hij dat en draaide weg waardoor hij vol in mijn nek kon bijten. Ik draaide rond waardoor ik zijn borst kon bijten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    TheRumIsGone schreef:
    [Waar zijn jullie dan ooit.. Sorry ben een beetje traag van begrip en ben te lui om alles door te gaan lezen..]
    [Ik begrijp er ook niks van, kan iemand het even uitleggen]


    That is a perfect copy of reality.

    Taylor

    Ik slaakte een gilletje toen Alex werd gebeten en keek angstig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bill

    Ik schudde mijn hoofd en richtte me weer tot het vuur 'Alex overleefd het wel, hij is meer gewend.' Ik tekende met mijn vinger in het zand.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Felice is in het os verliefd te zijn op Brad en houd hem tegen voor zelfmoord pogingen, Xiel, Taylor,Bill en Alex zitten rond een vuur in het bos, Alex vecht met een wolf en Bill voelt zich alleen.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    Ik bijt weer in zijn borst. Hij liet me los en ik greep gelijk zijn keel.
    Niet lang en hard maar ook niet kort en zacht. daarna liet ik hem los. Na me even twijfelend aan te kijken rende hij angstig weg. hijgend keek ik hem na.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Demii0 wie is jou caracter dan?)



    DEEL 9!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130496

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:15 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »