• Ik ga komende vrijdag met school naar Parijs,. Wat moet ik zeker gezien hebben in Parijs? (:
    En wat zijn leuke winkeltjes etc?

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Haha, ik ben donderdag geweest ;] Je moet zeker de Champs Elyssee (als ik het zo goed zeg), D'Arc de Triomph, het Louvre, Sacre Coeur, Galleries La Fayettes, Place de la Concorde (volgens mij stond hier ook de Obelisk) en de Notre-Dame... Dit zijn volgens mij de hoofdpunten die móét zien...


    Deep inside, I've never felt alive

    Als je naar school gaat, wordt alles toch met school georganiseerd en ben je toch niet vrij? Dan hang je toch vast aan hun planning?
    Nou en wat ze hierboven zegt.
    Als het maar voor één dag is; gebruik aub je tijd om monumenten te bezoeken en bekijken, niet om te shoppen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Check de eiffeltoren. Maar dat had je zelf al bedacht! Tuurlijk moet je ook het ijs proeven.


    Firm believer of all that is magic

    Louvre!
    Mon matre, kan je heerlijk eten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ergela schreef:
    Als je naar school gaat, wordt alles toch met school georganiseerd en ben je toch niet vrij? Dan hang je toch vast aan hun planning?
    Nou en wat ze hierboven zegt.
    Als het maar voor één dag is; gebruik aub je tijd om monumenten te bezoeken en bekijken, niet om te shoppen.

    Wij hebben dat ook met school gehad en wij mochten gewoon zelf alles bezoeken, we moesten wel een route uitstippelen, maar die mochten we helemaal zelf weten...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ergela schreef:
    Als je naar school gaat, wordt alles toch met school georganiseerd en ben je toch niet vrij? Dan hang je toch vast aan hun planning?
    Nou en wat ze hierboven zegt.
    Als het maar voor één dag is; gebruik aub je tijd om monumenten te bezoeken en bekijken, niet om te shoppen.


    Ja, klopt. Maar mensen van vorige jaren zeggen dat er maar een paar begeleiders mee gaan. Ook word er gezegd dat we 'los gelaten' worden, haha. Maar umm, ze zeggen zo van: over zoveel tijd hier terug zijn! En dan kun je dus doen wat je wil..


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tule schreef:
    Haha, ik ben donderdag geweest ;] Je moet zeker de Champs Elyssee (als ik het zo goed zeg), D'Arc de Triomph, het Louvre, Sacre Coeur, Galleries La Fayettes, Place de la Concorde (volgens mij stond hier ook de Obelisk) en de Notre-Dame... Dit zijn volgens mij de hoofdpunten die móét zien...


    Dankje!!!


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Coriolanus schreef:
    Louvre!
    Mon matre, kan je heerlijk eten


    Etennn ;D nomnomnom


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Wt is jullie favoriet Starbucks smaak? (: want we gaan ook naar Starbucks :P x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    (...)

    Dankje!!!

    En je moet trouwens de Eiffeltoren zien, maar hopelijk had je dat zelf al bedacht :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    En je moet trouwens de Eiffeltoren zien, maar hopelijk had je dat zelf al bedacht :]


    Jup (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Eifeltoren, Montmartre, Sacre Coeur, Louvre, Dôme des invalides, musée d'Orsay, Notre Dame, cimetière du Père-Lachaise, L'arc de triomphe, centre pompidou, musée Rodin, les tuileries, Lafayette, Champs Elysée.
    Eten kun je best gewoon in de McDonalds, Burgerking, Starbucks of in het restaurant van het Louvre. Tenzij je bereid bent om wat meer te betalen. (':
    Ik raad je alleen af om in een flunch te eten. Het eten daar is niet bepaald lekker.^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Roggenrola schreef:
    Wt is jullie favoriet Starbucks smaak? (: want we gaan ook naar Starbucks :P x


    frappucino


    Firm believer of all that is magic