• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ga jij nou Ook of blijf je ook nog even? Als jij gaat ga ik ook.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    "Is goed, maar ik was net nog niet klaar" zei Brad, en voordat ik iets kon zeggen voelde ik zijn lippen op de mijne. Hij opende zijn mond, en ik volgde zijn voorbeeld. Mijn ene hand rustte op zijn borst, en de andere op zijn schouder. Ik trok hem wat dichter tegen me aan, en voor heel even leek het alsof de rest om ons heen verdween, en alleen hij en ik nog over waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    Ik denk dat dit het gelukkigste moment uit m'n leven is. Ik aai zachtjes over haar haar. 'Mooi.' zeg ik als ik haar weer loslaat. Ik probeer overeind te komen maar dat lukt niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    "Mooi" zei hij, en ik voelde me een beetje rood worden. Hij probeerde overeind te komen, maar tevergeefs. "Laat me je helpen" zei ik zachtjes, en ik sloeg zo mijn arm om hem heen dat hij op mij kon steunen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    Zo op Felice steunend kom ik overeind. Het doet verschrikkelijk zeer en ik haal tussen mijn tanden door adem. Ik knijp mijn ogen dicht en begin te lopen. Mijn borst gaat hard op en neer en mijn haar hangt in natte slierten voor m'n gezicht.


    (nom nom nom dat je daarmee hebt gezoend XD)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 9:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Sssht :3]

    Felice

    Ik zag dat hij pijn leed. "Hoe ver was het dorpje ook al weer, zei je?" Vroeg ik hem nog voor de zekerheid. We moesten snel een oplossing vinden, hij verliest al te veel bloed.. Hij leunde zwaar op me, maar ik liet niks merken en liep op zijn tempo door.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    Ik grimas en ga iets anders leunen, zodat het denk ik voor haar minder pijn doet. Ik wees met moeite naar een open plek waar je vaag iets kon zien. 'Verlaten...op vier mensen en een bakker en apotheker na..' mompelde ik. We liepen met moeite door maar ik zag de huizen nu beter, je zag duidelijk een stuk of vijf huizen.

    (niet echt een dorp maar ja.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik knikte. Gelukkig was het niet al te ver.. "Gaat het nog?" Vroeg ik hem bezorgd, terwijl we langzaam verderliepen. De huizen werden al een stuk duidelijker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    Ik knikte en schudde mijn hoofd tegelijk. Uit eindelijk kwamen we bij het mini dorpje aan. Ik hield het niet meer en zakte op het plein in elkaar. Ik wees naar een huis met een open raam. 'Apothe...' mompelde ik


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    We waren aangekomen in het dorpje, en Brad zakte in. Hij wees naar een huisje met een open raam. "Apothe-.." Momelde hij, en ik knikte. "Wacht hier, oke? Ik ben zo terug" zei ik, en drukte nog een kusje op zijn voorhoofd. Ik snelde naar de apotheek, en stormde binnen waardoor de mensen raar opkeken. "Ik moet-" ik probeerde even op adem te komen. "Ontsmettingsspul, verband.." Ratelde ik, maar de mensen leken het te begrijpen.
    Het volgende moment stond ik met de benodigde spullen in mijn handen, bedankte de mensen en stormde weg. Geen idee of ik moest betalen, dat kwam later wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [wat is er allemaal wel niet gebeurt? :O]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [wat is er allemaal wel niet gebeurt? :O]


    { Yara & Brad zijn ontvoerd, Brad in zijn been geschoten, Yara alweer ontvoerd door de handlangers van Rox { degenen die ze ontvoerd had } en verder neit veel ofzo. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Brad

    Ik zie Felice aankomen met de spullen. 'Dank.. Jewel.' zeg ik en zorg dat ze mij kan helpen door beter te gaan zitten. 'Gat het wel met jou?' vraag ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Uiteindelijk kwam ik weer bij Brad aan. Ik zette zijn been recht en stroopte zijn broekspijp op. "Met mij gaat het prima, hoezo?" Zei ik zacht, en keek hem even aan. "Dit kan eventjes pijn doen" mompelde ik zacht, en zonder op antwoord te wachten depte ik het ontsmettingsspul op zijn wond. De resten bloed rondom de wond haalde ik gelijk ook even weg. Vervolgens pakte ik het verband, en wikkelde het strak om de wond heen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    'Au..' zeg ik, het brand nog wel. 'Dankje.' zeg ik. Mijn been doet minder zeer. 'Waar zijn de anderen?' zeg ik terwijl ik overgaar haar aai.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel