• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    { Oke, zorg jij dan dat het lijkt alsof hij haar heeft ontvoerd }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felice

    Ik knikte even. "Is goed, maar daar hou ik je aan" grijnsde ik, en ging even wat comfortabeler zitten. Ik keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yara

    "Brad?" Roep ik hard. Ik sta op een open plek in het bos en omdat het nu laat begint te worden wil ik ergens slapen. "Br-" Ik geeuw en ga verder. "Brad?" Roep ik nog een keer. Het begint al aardig donker te worden.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [mag ik nog heel even dit ´´romantische moment´´ afmaken met Felice?]

    Brad
    Ik trek het takje er uit, met perongeluk een paar haren. Ik geef er, zonder te vragen of het zeer doet, een kus op. 'Heb je nog ergens pijn?' vraag ik, half hopend van wel, zodat ik nog een kus kan geven. Ik bekijk haar ogen. Het is lang geleden dat ik een meisje heb gezien, maar ik weet wel dat Felice erg mooi is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    [mag ik nog heel even dit ´´romantische moment´´ afmaken met Felice?]



    { Natuurlijk, sorry :3. whenever you ready! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felice

    Ik betrapte mezelf er op dat ik het jammer vond dat hij zo'n kort kusje gaf. "Heb je nog ergens pijn?" Vroeg hij, en een glimlachje sierde mijn lippen. "Ja" zei ik zachtjes, en zonder op een antwoord te wachten drukte ik mijn lippen zachtjes op de zijne. Ik wist niet waarom, ik kende hem nog niet zo lang, maar ik voelde me zo.. Vertrouwd bij hem, hij gaf me een bepaald gevoel wat ik in jaren niet meer had gevoeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    Ik kreeg een brok in mijn keel toen ze mij kuste. Ik aaide over haar haar en zoende haar terug, vol. Het voelde vertrouwd en perfect. Ik verbaasde me erover dat ik nog wist hoe ik moest zoenen, maar ik wist wel dat ik veel aanbidders had gehad. Ik bleef doorzoenen en sloeg mijn arm om haar middel. Ergens in de verte hoorde ik een onbekende stem mijn naam roepen. Nog heel even, dacht ik. Ik zoende iets krachtiger en voelde me perfect.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat heb ik gemist? Mijn laptop was afgepakt, en mijn ouders kijken nu een film, en ik zei dat ik er niet van houd dus ik kreeg mijn laptop terug -Smart idea- Maar vanavond moet hij weer ingeleverd worden, en ben ik hem een week kwijt... ¬,¬"]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ewh niet heel veel, Chester is nog steeds bij Jane en waar Darryl is weet ik niet... maar straks worden Brad en Yara ontvoerd en iedereen denkt dat Brad Yara heeft ontvoerd. Ps Brad zoent nu al met Felice, het was nogal impulsief :o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    felice

    Ik voelde de vlinders in mijn buik toen hij zijn arm om mijn middel sloeg, en ik beet zachtjes aan zijn onderlip als teken dat hij zijn mond moest openen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek, en trok hem dichter tegen me aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Best gross, i mean. Hij woont al drie jaar daar toch? Heeft hij wel zijn tanden gepoetst? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brad
    Ik opende mijn mond en wist op de een of andere manier wat ik moest doen.


    [je kan nu roepen, je onderbreekt het wel maar dan is het nog wel grappig dat Felice ook denkt van, hij is gwoon een vuile ontvoerder en zoende mij gewoon omdat hij daar zin in had ofzo xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [hij eet mintblaadjes ja, dat is beter dan tandenpoetsen. Hij is schoon en netjes :Y)]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [xD ¬,¬' Sure.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Space schreef:
    Yara

    "Brad?" Roep ik hard. Ik sta op een open plek in het bos en omdat het nu laat begint te worden wil ik ergens slapen. "Br-" Ik geeuw en ga verder. "Brad?" Roep ik nog een keer. Het begint al aardig donker te worden.


    { hier is ie weer :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.