• In de badkamer proberen je been in de spiegel te zien =.=
    Like ,net kwam er een enge vent duss ik ging me verstoppen in de badkamer XD Want ik sit nog in mn Pyama ,hoe je dat dan ook mag sgrijven>.< , omdak lui ben. Maar toen verveelde ik me duss omdat die gast sonodig ook nog drinken moest :W En toen ging ik mijn been so op gooien omdat ik hem wou sien in de spiegel , en toen viel ik Oo
    En dat doet niet alleen pijn ,maar dat trekt ook nog eens monsters (Mijn zusje)aan.

    Hebben jullie nog dingen wat je NOOIT meot doen?


    Crack a bottle

    ja!
    met je hoofd in het plafont vast komen te zitten!
    geloof me geen pretje ><


    A Noble was Born in Chaos

    Over een hek heen klimmen, je broek scheuren, het later weer doen en alweer je broek scheuren. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gòh, dat je dat gaat uitproberen xD


    jha ik heb wel wat:

    GOOI NOOIT EEN POSTER VAN TAYLOR LAUTNER WEG, DAN KRIJG JE MET MIJ TE MAKEN (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Nooit "Wreck This Journal" op je Nederlands boek zetten. Dan gaan namelijk al je klasgenoten met je boek gooien. [Ik kan het weten hoor/]


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    gòh, dat je dat gaat uitproberen xD


    jha ik heb wel wat:

    GOOI NOOIT EEN POSTER VAN TAYLOR LAUTNER WEG, DAN KRIJG JE MET MIJ TE MAKEN (A)

    Ja ,wat moest ik dan doen >.<
    Die gast sat nog altijd in de woonkamer X']


    Crack a bottle

    Nooit als je opstraat loopt je omdraaien en naar iemand zwaaien, dan kan je wel eens tegen een verkeersbord lopen :Y)

    (Stiekem spreek ik uit veel ervaring (A) )


    We'll never be as young as we are tonight

    Nooit als je opstraat loopt je omdraaien en naar iemand zwaaien, dan kan je wel eens tegen een verkeersbord lopen :Y)


    inderdaad ! dat doet zeer ><


    A Noble was Born in Chaos

    Van hoge gebouwen afspringen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet 'per ongeluk' met een watervaste stift spelen, melig zijn en vervolgens een dikke streep in je boek hebben staan...


    You move me ......... Kurt

    OMG haha Sjantoe x'D


    *He's the one.

    Niet 'per ongeluk' met een watervaste stift spelen, melig zijn en vervolgens een dikke streep in je boek hebben staan...

    DAT HEB IK OOK GEDAAN XD
    Toen sgreef ik SJANTOE op mijn boek , maar ik denk dat dat is doorgedrukt XD
    Dat word betalen aan het eind van het jaar XD


    Crack a bottle

    Ow ja ik ben van de trap gevallen in school toen iedereen in de gang was, en toen had ik ngo steeds een zere voet^^


    *He's the one.

    Ow ja ik ben van de trap gevallen in school toen iedereen in de gang was, en toen had ik ngo steeds een zere voet^^

    Arm kind (flower)


    Crack a bottle

    In een boom klimmen..
    1x ben ik blijven hangen aan m'n voet, toen bungelde ik zegmaar aan 1 been. En 1x heb ik m'n gehele buik eraan opengereten. Dat is niet zo'n lekker gevoel, vooral niet toen er prikjodium op moest..>,<


    Als je maar een ananas hebt..

    > Heb even foutje in de titel aangepast 'Meot' naar 'Moet' veranderd :'D


    Tanya is de beste.