• Hoe het begon
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Denn Leatherwood, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.

    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.


    De weken daarop kwamen vele aanmeldingen binnen, slechts enkelen werden geselecteerd en konden zich gaan voorbereiden op de tijd van hun leven. In dit studentenhuis zou Jaloezie, liefde, haat en vriendschap bloeien er zullen complotten ontstaan en heftige relaties. Zijn jullie er klaar voor….

    Inspringen kan altijd nog, op het rollentopic, regels, personages enz. volgen nog

    LIlly
    Ik rommel in de laatjes en vind bestek. Ik leg ze neer op de tafel.
    "Ben beniuwd hoe de anmdere zijn... Welk kamernummertje heb jij ?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley

    ´13´ zeg ik en zet glazen neer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lilly
    Met 8 schaaltjes in mijn handen/ tussen mijn vingers loop ik naar de tafel en zet de cocktail neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley

    'Kunnen we eten? Ja he?' ik ga zitten. 'ziet er goed uit!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lilly
    Ik loop richting de trap. "Joehoe het eten is klaar komen jullie" roep ik hard en het galmt een beetje. Ik grinik even en ga zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en toen liepen we vast]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ja klopt.....]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [jammer was wel gezellie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik weet ook niet hoe we nog iets kunnen doen.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ehm anders gaan we de andere "zoeken"en blijven we hangen op een van de kamers of dat de ovenschotel nog niet klaar is en dat we anders lang moeten wachten tussen het voor en hoofdgerecht](lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [er moet iets gebeuren, iets spannends/engs ofzooo]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ahahha wat dan. serieus ik schiet heel de tijd in de lach door je pasfotoxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [miss wet xmodulious iets]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ja schattig he, ik hou echt van hem!!]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ben er:P jeeej)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †