• Hoe het begon
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Denn Leatherwood, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.

    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.


    De weken daarop kwamen vele aanmeldingen binnen, slechts enkelen werden geselecteerd en konden zich gaan voorbereiden op de tijd van hun leven. In dit studentenhuis zou Jaloezie, liefde, haat en vriendschap bloeien er zullen complotten ontstaan en heftige relaties. Zijn jullie er klaar voor….

    Inspringen kan altijd nog, op het rollentopic, regels, personages enz. volgen nog

    Lilly [haha]
    Ik slaak een klein giletje door een knal en alles word donker.
    Fijn, heel fijn ik was al bang voor het donker en nu dit.
    Ik was bilj dat ik op een beetje bekende locatie mijn kamer was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    Ik schrik ook en probeer de schakelaar maar het helpt niet.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:36 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Op de tast zocht ik naar mijn mobieltje of een zaklamp.
    Natuurlijk kreeg ik die niet gevonden.
    Ik kwam uiteindelijk bij het bed en liet me erop zakken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    Ik zocht naar me mobiel in me zak en deed hem aan.
    Ik knipperde even met mijn ogen door het felle licht.
    Ik scheen even om me heen om te kijken of ik iemand anders zag
    Lilly ging op haar bed zitten en ik wenkte haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Ik zuchtte opgelucht toen Alex haar mobieltje wel bijdehand had.
    Voorzichtig schuifelde ik naar haaar toe.
    "wat is er"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    "Wat is er?" vroeg Lilly toen ze voorzichtig naar me toe schuifelde.
    "We gaan naar de meterkast beneden" zei ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (ik moet gaan ben rond 8 uur denk weer op Quizlet)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly [oké]
    "Het is donker" zeg ik zacht. Mijn angsten heofde zij niet te weten.
    "WE gaan naar de meterkast benenden" zei ze en ik knikte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    Ik grinnikte zachtjes om Lilly, ik had zo'n vermoeden dat ze bang was in het donker en liep voorzichtig naar beneden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Heel voorzichtig volgde ik haar de trap achterna.
    Ik rilde even door de schaduwen die uit de ramen kwamen van bomen en planten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wauw het is hier echt nu al dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben er]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [oke ik zal nit megaveel reageren zit the hungergames te4 kijken. moet om half stoppen maar ik zal reagren. ben bij het einde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    okee)

    Alex

    Terwijl ik op de tast ben naar de meterkast staat Lilly heel dicht tegen me aan.
    `BOE` roep ik


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Ik schrik wanneer Alex ineens boe roept.
    Ik weet net een gil in te houden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan