• Hoe het begon
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Denn Leatherwood, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.

    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.


    De weken daarop kwamen vele aanmeldingen binnen, slechts enkelen werden geselecteerd en konden zich gaan voorbereiden op de tijd van hun leven. In dit studentenhuis zou Jaloezie, liefde, haat en vriendschap bloeien er zullen complotten ontstaan en heftige relaties. Zijn jullie er klaar voor….

    Inspringen kan altijd nog, op het rollentopic, regels, personages enz. volgen nog

    Niley

    Ik loop naar de gang waar Alex en een jongen staan. 'Hoi...' mompel ik en loop de trap op. Op mijn kamer zoek ik naar mijn tekeningen. Ik loop weer de trap af en ga in de kamer zitten tekenen aan mijn tekening waar ik al een jaar mee bezig ben, een A3 van een begraafplaats waar mensen, weerwolven en vampieren rondlopen. Ik ben nu bezig met de volle maan, ik veeg soms wat stukjes uit met mijn vinger zodat het een overloop krijgt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lilly
    Toen ik kaar was ruim,de ik alles op en liep naar boven. "hoi" zei ik zacht naar dfe 2 die beneden waren. Ik pakte mijn Ipod en boxjes en begon te zoeken naar een vrij plekje om te dansen.

    [is er iets van een lege kamer of een danskamer?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    |daar is xMelodius mee bezig volgens mij|


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [dat weet ik mar als ik dat weet dan kan lilly gaan dansen. Ik wil haar best helpen met plaatjes.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    *ja ik ook wel! als je gwoon zegt wat we op moeten zoeken, dan kan ik ook wel helpen*


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alex\


    "Ik moet even naar buiten" zeg ik snel en loop naar buiten waar mijn broer met een nieuwe auto staat.
    "Alvast voor je verjaardag" zegt hij en ik ren op hem af en omhels hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (ik moet even kranten lopen be back in een uur volgens mij)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chase
    Ik bekeek haar hand, klein, slank, vrouwelijk en kneep er zachtjes in. Toen ze begon te blozen glimlachte ik, `Alex van Alexandra of gewoon Alex´ vroeg ik. `Hoi` zei ik tegen het meisje maar ze was alweer verdwenen, dan niet.

    Mia
    Ik kreeg niet direct een reactie dus ging ik naast het meisje zitten met de tekening, `heej wat teken je´ vroeg ik terwijl ik me vooroverboog om te zien wat ze maakte

    [xMelodious mag ik gewoon in een lege kamer gaan dansen of krijgen we daar aruimtes voor?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley
    Ik schrik als er iemand naast me gaat zitten. 'Heej wat teken je?' vraagt ze. Ik ben verlegen. 'O, niks bijzonders, iets vaags...' mompel ik en laat de tekening zien. Zelf vind ik hem nog lang niet mooi.


    (ze heeft een klein minderwaardigheidscomplex xD)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    MissEverdeen schreef:
    [xMelodious mag ik gewoon in een lege kamer gaan dansen of krijgen we daar aruimtes voor?]


    ja hoor doe maar een lege kamer

    Summer


    I never gone with the wind
    Just let it flow
    let it take me where it wants to go
    till you open the door there's so much more
    i never seen it before
    i was tryin to fly
    but i couldn't find wings
    but you came along and you changed everything


    Zong ik zacht mee maar wist niet meer hoe het verder ging
    "Hoe ging dat vervloekte lied nu ook alweer verder" riep ik gefrustreerd
    Hier kon ik dus echt niet tegen

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mia
    Ik keek naar de tekening het zag er een beetje luguber uit, maar de technieken waren goed. Het valt me op dat ze een beetje mompelt "Ik vind het wel mooi hoor' glimlach ik

    [oki]
    Lilly
    Ik vond uiteindelijk een grootte lege kamer en rende snel terug.
    Ik kleedde me om in mijn danskleding en rende hard terug.
    Ik deed de deur dicht en hoopte dat de muren het muziek tegen houden.
    Ik zet keihard Sorry For Partyrocking op en begin aan de warming-up terwijl ik mee zing.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley
    'Ik weet het, het is nogal vaag... Maar dit is ook mijn depresieve tekening. Ik heb ook wel vrolijkere. Kijk maar in mijn map als je wilt...' zeg ik vriendelijk. 'Ik ben trouwens Niley, en jij?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel