• Hoe het begon
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Denn Leatherwood, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.

    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.


    De weken daarop kwamen vele aanmeldingen binnen, slechts enkelen werden geselecteerd en konden zich gaan voorbereiden op de tijd van hun leven. In dit studentenhuis zou Jaloezie, liefde, haat en vriendschap bloeien er zullen complotten ontstaan en heftige relaties. Zijn jullie er klaar voor….

    Inspringen kan altijd nog, op het rollentopic, regels, personages enz. volgen nog

    Aaaaaaaw ben ik er eindelijk gaat iedereen weg.... :( )


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    kan er even iemand online komen?!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ( ik kan morgen niet online komen maar dat is vandaag voor jullie want ik denk dat jullie het dan pas lezen maar in iedergeval ik kan 1 paasdag niet online komen heeeeeeeeeel misschien in de avond maar denk het niet ik zal het proberen. 2de paasdag kan ik ook heeeeeeeeeeel misschien online komen ik zal kijken wat ik kan doen maar ik ben bij me vader en heb een druk weekend. Xx)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    lilly
    "Nailey hoelang moest die schotel eigenlijk?" ik kijk haar vragend aan.
    Anders konden we nog gezellig kletsen. Ik was wel benieuwd naar haar kamer. Ikzelf was blij met mijn kleinere kamer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley

    'Nu nog een half uur, zullen we even boven gaan kijken?' Ik sta op. 'mag ik je kamer zien?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lilly
    Ik knik. "Dat is goed hoor" zeg ik en neem haar mee naar boeven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [foto's staan in de andere topic]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley

    'mooi, gezellig.' zeg ik en kijk rond. 'Dat van mij is groter maar eigenlijk houd ik meer van klein, maar ik mag niet klagen.' grijns ik. 'Ik heb ook een inloopkast.' zeg ik vrolijk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lilly
    Ik grinik "Ik ben ook meer van het klein omdat ik met mijn zusje op een kamer sliep" zeg ik zacht en ik kijk even naar de foto's van Moon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gelaarsde kat reageer jij met niley?>?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik weet niet zo veel, dit ding is echt dood en ik ben heel erg druk met anderen..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [hmm miss. kun je op kkLilly reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    Ik hoor Niley en Lilly praten en loop er op af
    "Heei" zeg ik en kijk haar kamer in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Ik kijk even naar Alex die binnenkomt. "Heei" zegt ze en ik begroet terug.
    Ik zucht even en laat de foto's voor wat het is, vanavond zou ik Moon bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley
    Ik zeg hoi tegen Alex, maar schrik dan van een harde knal. Opeens is alles donker. 'Wat was dat? Dat was niet gewoon de stroom die was uit gevallen.' zeg ik zacht en zoek in mijn zakken naar een aansteker.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel