• Hoe het begon
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Denn Leatherwood, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.

    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.


    De weken daarop kwamen vele aanmeldingen binnen, slechts enkelen werden geselecteerd en konden zich gaan voorbereiden op de tijd van hun leven. In dit studentenhuis zou Jaloezie, liefde, haat en vriendschap bloeien er zullen complotten ontstaan en heftige relaties. Zijn jullie er klaar voor….

    Inspringen kan altijd nog, op het rollentopic, regels, personages enz. volgen nog

    [is goed. Waar is niley? owja hun kennen eklaar niet ik verzin wel wat...]
    Lilly
    Na een tijdje gedanst te hebben kreeg ik trek in eten.
    Ik liep naar binnen terwijl ik mijn muziek gewoon aan liet.
    In de keuken zag ik niemand dus besloot ik te koken.
    Nadat ik omgekleed had en men muziek in de keuken aan had gelaten voor tijdens het koken liep ik langs de kamers. Ik klopte aan bij een van de kamers {die van Niley{


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hihji wbw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben beneden vlakbij de keuken, dus daar zien we lkaar wel xD]

    Niley

    ´Ik ga ff dit opbergen hoor.´ zeg ik tegen Mia. Ik breng het naar mijn kamer en ik zie iemand staan. ´Hoi, wacht effe hoor.´ ik leg het op het bureau en loop dan mijn kamer weer uit. 'Wie zoek je?' vraag ik aan het meisje

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:37 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ahah klopt lekker ze moet nog beginnen. Ik ben nlu jouist bij jou kamer dan kun je daarna mee koken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik pas wel aan]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [(Y) ben vanaaf in de bios dus ben er niet. ga pas 20:45 start The Hungergames]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [cool! en ik heb t aangepast]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lilly
    "Ehm iedereen, ik vroeg me af heb jij iets van allergiën want ik ga zo koken" zeg ik zacht terwijl ik me warm voel worden. Ze had me geholpen met de pleisters.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley
    'Uh... Nee, volgens mij niet. Ik weet niet of het eten hier veel anders is dan in Australie, maar ik weet het niet. Ik kan je wel helpen, dan maak ik iets typisch Australisch als je wilt, of had je al iets in gedachten?´ Dit was het meisje van de schaar, ik vind haar wel aardig. Ik hoop dat ik vriendinnen met haar wordt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lilly
    Ik had eigenlijk al wel een gereacht in gedachte maar ik sta open voor ideeën. Ik dacht aan een garnalen cocktail en dan iets van een ovenschotel en een toetje." zeg ik terwijli k naar de grond kook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik schrijf me uit, vind hier echt niets aan.]


    Your make-up is terrible

    [jammer maar ik begrijp je wel hoor.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [er moeten gewoon meer mensjes komen dan is het wel leuk]

    Niley

    Ik glimlach. ´Lekker. maar ik weet wel een lekkere ovenschotel. Dat heb ik veel gegeten. Zal ik helpen? Het is met tomaat, vlees, kaas, vanalles.' Ik glimlach weer. ´En ijs als toetje?? Die garnalencoctail is een goed idee.´


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Maar dat gaat helaas niet als de RPG al begonnen is, de meeste mensen wíllen niet inspringen in iets dat al begonnen is.]


    Your make-up is terrible

    Lilly
    Ik glimlach "IJs met vruchtjes" zeg ik lachend en ik trek haar mee naar de keuken. Ik was men handen en zet alles klaar.

    [ik zit een mega lolly te eten en nu is an beide kanten stokje gebrokenxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan