• Hoe het begon
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Denn Leatherwood, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.

    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.


    De weken daarop kwamen vele aanmeldingen binnen, slechts enkelen werden geselecteerd en konden zich gaan voorbereiden op de tijd van hun leven. In dit studentenhuis zou Jaloezie, liefde, haat en vriendschap bloeien er zullen complotten ontstaan en heftige relaties. Zijn jullie er klaar voor….

    Inspringen kan altijd nog, op het rollentopic, regels, personages enz. volgen nog

    Mia
    Ik nam haar map die op tafel lag en bladerde erdoorheen 'leuke naam, ik ben Mia, doe je kunstacademie' zei ik allemaal snel achter elkaar

    Niley
    Ik bloos. 'Nee, sommige technieken heb ik van mijn oom geleerd maar sommige ook gewoon gekeken van andere. Mia vind ik ook een mooie naam, waar kom je vandaan?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mia
    'hmm knap, oorspronkelijk uit Amerika, Phoenix maar ik ben opgegroeid in Nederland, en jij' vroeg ik

    Lilly
    Ik besloot naar buiten te gaan.
    Het zag er warm uit dus liep ik langs de trap even naar boven en pakte een flesje. Mijn muziek stond nog steeds aan en ik zingde uit volle borst met Part of me mee. Ik rende de trappen af en liep naar buiten. Ik zag dat ik aan de slaapkamer kant was in de tuin. De kamers van de andere had ik nog niet gezien. Mijn muziek zette ik op zijn maximale volume en ik begon te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niley
    'Amerika, awesome! Ik uit Australie, ben ik ook opgegroeid enzo. Ben een maand of drie onderweg hier naartoe geweest. Amerika lijkt me echt zo vet gaaf.' lach ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [miss kan iemand ook naar buiten? moeten we het eten zelf klaar amakn, groepsmaal of apart]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [even wat eten]

    [smakkelijk[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zal lilly eten maken?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is het niet handig om even te laten weten dat we beginnen? En om alle personages in het begin topic te zetten?]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:27 ]


    Your make-up is terrible

    [Ze heeft het gezegd in de topic. Maar het was wel slim geweest om ietdereeen te laten weten. Met de rest is ze bezig. Iedereeen is nu bijna aangekomen.Lilly mijn personage is nu buiten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ja, da zou wel handig zijn. en ben je al ver met het topic met regels enzoow? En ik vind het best dat Lily eten maakt, Niley kan ook wel helpen xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Lijkt me niet zo handig om nu al te beginnen aangezien er véél te weinig karakters zijn en niemand wilt inspringen ergens.]


    Your make-up is terrible

    [ik kan wel nog een jongen aanmaken als je wil :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [is goed. Waar is niley? owja hun kennen eklaar niet ik verzin wel wat...]
    Lilly
    Na een tijdje gedanst te hebben kreeg ik trek in eten.
    Ik liep naar binnen terwijl ik mijn muziek gewoon aan liet.
    In de keuken zag ik niemand dus besloot ik te koken.
    Nadat ik omgekleed had en men muziek in de keuken aan had gelaten voor tijdens het koken liep ik langs de kamers. Ik klopte aan bij een van de kamers {die van Niley{


    Change is for weirdos ~ Niall Horan