• Hoe het begon
    In een jaar is een oude villa in een prachtige villawijk, aan het strand en vlakbij het centrum volledig gerenoveerd tot een geweldig luxe paradijs. De grote villa werd bijna meteen opgekocht door een van de rijkere zakenmannen in Amerika, Denn Leatherwood, hij had wel plannen met het huis. Binnen een week stond de volgende advertentie in verschillende tijdschriften en kranten.

    Deze villa gelegen in het prachtige palm springs, biedt ruimte voor 15 personen en eventuele gasten. Met alle faciliteiten in de buurt, uitgaansgelegenheden, eettentjes, universiteit etc. zou dit vooral voor jongeren een geweldige verblijfplaats zijn. De villa ligt op loopafstand van het strand en dichtbij het centrum, openbaar vervoer is makkelijk te bereiken. De villa heeft een grote luxe woonkeuken die uitmondt in een eetkamer met de ramen naar het Zuiden zodat je optimaal profiteert van het zonlicht, een ruime woonkamer ingericht met smaakvolle design meubels. Op de begane grond zijn nog enkele ruimtes geschikt voor recreatief gebruik denk nu aan een jaccuzzi, studeerkamer, een lounge enz. Natuurlijk is er boven en beneden beschikking over een ruim, sfeervol en schoon toilet. De bovenverdieping verschaft 10 ruime eenpersoonsslaapkamers en nog eens 5 slaapkamers voor 2 personen, een luxe badkamer incl. douche, bubbelbad, stoomcabine en wastafels. Verder heeft deze villa nog een prachtig dakterras, balkon en een geweldig grote exotische tuin met zwembad, vanuit de tuin kun je over de vlonders naar het strand lopen. Hieronder volgen enkele foto's, zoals je hoort is dit een perfecte villa voor jongere studenten, om je aan te melden op de volgende pagina staat het aanmeldingsformulier, even invullen en opsturen.


    De weken daarop kwamen vele aanmeldingen binnen, slechts enkelen werden geselecteerd en konden zich gaan voorbereiden op de tijd van hun leven. In dit studentenhuis zou Jaloezie, liefde, haat en vriendschap bloeien er zullen complotten ontstaan en heftige relaties. Zijn jullie er klaar voor….

    Inspringen kan altijd nog, op het rollentopic, regels, personages enz. volgen nog

    (weet ik veel :P keuken lijkt me logisch maar gang kan ook)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik zocht naar mijn kamer en kwam uiteindelijk uit bij kamer 14.
    Ik opende de deur en zette mijn koffers neer.
    Gelijk pakte ik mijn gitaar enging op het bed zitten.
    De noten van het laatste nummer dat ik had geschreven spookte door mijn hoofd en begon te zingen terwijl ik de noten ook begon te spelen.
    Nu maar hopen dat niemand het hoort want volgens mij klinkt het zo vals als maar kan maar volgens mijn broers weer niet dus ik weet het niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ahahah]
    Lilly
    Vloekend op de schaar en mijn vinger loop ik naar de keuken.
    Ik hoorde 2 stemmen maar lette er niet op.
    uiteindelijk vond ik pleisters. Ja hoor moest je ze nog knippen ook!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    Ik hoorde mijn mobieltje afgaan en zag dat het mijn broer was en nam op.

    Veel kon ik niet zeggen want ik moest naar buiten komen. "Sorry ik ben zo terug" zei ik tegen Niley en ik liep de gang op daar botste ik tegen een jongen op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [doe maar de keuken hoor]

    Mia
    Ik had geprobeerd mijn spullen uit te pakken maar het had er enkel toe geleid dat mijn kamer binnen notime een vreselijke puinhoop was. Zuchtend kwam ik overeind, m'n knieën deden pijn van de harde vloer. Ik had de voordeur al een paar keer open en dicht horen gaan dus er waren nog meer mensen aangekomen. Als ik hier boven toch niets kon uitvoeren kon ik net zo goed even naar de rest gaan kijken. Vrolijk huppelde ik de trap af, er stonden een paar mensen in de keuken "Heej ik ben Mia en Jullie zijn" grijnsde ik en ik keek van de een naar de ander

    Niley

    ze loopt weg en ik loop naar het meisje dat net binnenkwam toe. 'zal ik helpen?' vraag ik

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:35 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [hoe ken je haar aam?]:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (aangepast)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chase
    Nog in gedachten verzonken stond ik in de gang naar mijn sleutel te staren toen er een meisje tegen me opliep. Ik keek haar aan "Ook hallo, gaat het een beetje" grinnikte ik

    [stalker:P]
    Lilly
    Ik kijk even naar het meisje en knik dan maar, alleen zou ik het tochniet gaanredden. "graag" zeg ik zacht en pak de pleister dankbaar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    "Ook hallo, gaat het een beetje?" zegt de jongen en hij grinnikt
    "hoi, ja gaat wel" zeg ik terwijl ik over mijn arm wrijf.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Niley
    'Alsjeblieft. What's happened?' vraag ik terwijl ik naar de schaar kijk. 'Geknipt met de schaar in je vinger? Slim.' lach ik. Ik vraag me af wat ze wilde knippen. Mijn ogen dwalen de kamer rond. 'Best wel vet hier...' zeg ik zacht. Ik frunnik aan de onderkant van mijn shirt, dat doe ik vaak als ik nadenk of wacht.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chase
    Verbaasd keek ik haar aan het ging wel zei ze, ik stak mijn hand naar haar uit ze was wel een leuk meisje om te zien maar ze zag er vrij kwetsbaar uit. Schattig. "Ik ben Chase" zei ik en ik verlaagde mijn stem een beetje

    Lilly
    Ik knikte en wasste de schaar af. "Ik ga even verder als je het niet erg vind" verontschuldig ik en loop terug naar de woonkamer waar ik het lijstje openkrijg en de foto's een voor een in stop,. Boven op het lijstje schrijf ik in zwierige krullen de namen en data's. Bij Moon zet ik er een hartje bij. Ik grinik om de foto, ik in split met beker van eerste plaats van een wedastrijd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    Hij stak zijn hand uit en zei "ik ben Chase" ik hoorde dat hij zijn stem verlaagde en grinnikte.
    "Ik ben Alex" zei ik terwijl ik zijn hand schudde.
    Ik keek in zijn ogen en zag dat hij best wel knap was en werd een beetje rood.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 14:45 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †