• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Paul de Munnik is goede kennis van mn moeder en daarom ken ik hem en thomas]

    Jane
    'GOed idee.' zeg ik en grijns

    Brad

    Ik wrijf over mijn snor en ben kwaad omdat ik hem er niet af kan krabben. 'Ik niet denk ik.' zeg ik rustig. 'Weet niet meer wat wat is. Al een jaar of drie niet gezien, jaar niet gepraat.' zeg ik kalm. 'Lees voor?' vraag ik en geef de jongen de envelop.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:54 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth
    '
    'Ik meen het, je komt er niet doorheen. Het zou een wonder zijn als dat nu wel zou zijn.' Zegt hij en kikjt naar boven, ik wouw weer naar Darryl, ik wouw zijn handen om me heen, deze plek maakte me bang.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    'Weet niet meer wat wat is. Al een jaar of drie niet gezien, jaar niet gepraat.' zei Brad, en ik keek hem medelevend aan. ''Hoe ben je hier terecht gekomen?'' vroeg ik hem, en bedacht me hoe het zal zijn om hier jaren lang vast te zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Lees voor?" Vraagt Brad en ik schrik op wanneer ik en envelop in mijn handen gedrukt krijg.
    "Ik ben dyslectisch." Zeg ik en geef de brief aan Felice.
    "Lees jij maar." Zeg ik dan nadat ze wat vroeg aan Brad.

    Chester

    Ik zie dat Eliza bang is.
    "Gaat het?" Vraag ik dan.
    Ik doe mijn arm ondertussen om Jane heen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat moet er precies in die brief staan? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [dat ze hier moeten blijven en hun eigen ´´dorp´´ moeten maken zegmaar xD andere loop dan ik dacht maar pech]

    Jane

    Chester slaat zijn armen om me heen. Ik sla mijn arm om zijn middel. Ik voel me veilig. Elizabeth is bang. Ik leg mijn arm op haar schouder. 'Het komt wel goed hoor.'

    Brad
    Ik weet niet meer hoe ik hier ben gekomen. 'Boomhuis, vechten.' zeg ik. 'Het ontplofte en nu ben ik hier. Alleen, maar nu zijn jullie hier.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Brad legde uit hoe hij hier was gekomen. ''Boomhuis, vechten? Heb jij ook een gave?'' vroeg ik hem dan.
    Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen toen ik de brief in mijn handen gedrukt kreeg. ''Eh-'' Ik nam vluchtig de brief door.
    ''We moeten hier blijven en onze eigen dorp maken'' zei ik fronsend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    Ik dacht na. Een dorp was met huizen dat wist ik nog. 'Oké, eh... Wat was het ook alweer?' ik dacht na over wat mijn gave was. 'Oja.' zeg ik. Ik kijk voor me uit, ik treed uit mezelf. Mijn lichaam staart nog naar voren, maar ik zelf loop onzichtbaar heen en weer. Als ik iemand aanraak of iets zeg, wordt ik zichtbaar. Ik tik Felice op haar rug en weet dat ze mij weer kunnen zien. 'Dit dus. Uit mezelf treden. Handig.' zeg ik 'Ik nog leren niemand ziet mij als ik iets aanraak of zeg.' Ik kan weer beter praten dan eerst, maar echt vloeiend gaat het niet. 'Hoe jij heet?' vraag ik aan de jongen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Wat!?" Ik kijk Felice aan.
    "Gewelsig!" Roep ik uit en laat me gewoon achterover vallen.
    "Au." Mompel ik wanneer mijn hoofd op de grond terecht komt.
    "Dit meen je toch niet!" Roep ik n kijk naar boven.
    "Darryl." Zeg ik wanneer Brad om mijn naam vraagt.
    Ik had niet een opgelet wat hij deed.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Oja'' zei Brad, en op een gegeven moment staarde hij wezenloos voor zich uit. Afwachtend keek ik hem aan, tot ik een getik op mijn schouder voel. Ik veerde overeind van de schrik, en zag Brad weer. Ik lachte even. ''Nice''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    Ik loop weer terug naar mijn andere lichaam en even later ben ik weer terug. 'En nu? Jullie zijn alleen?' vraag ik


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga even film kijken :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [okey, eh ze mogen elkaar nu wel weer vinden hoor, post please allemaal wil niet dat het weer vastloopt :(]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Xd.. Ik wil Darryl weer vinden.. xD]


    Don't be like the rest of them, darling

    [doe maar :) t mag hoor, graag, dan gebeurd er weer wat :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel