• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Als ik klaar ben went ik me weer tot Jane 'Waar heb je pijn?' Vraag ik terwijl ik zie hoe ze het water in het flesje weer aanvult.


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "Ik werd hier wakker en weet niks meer."
    Zegt Felice en haalt haar hand door haar haar.
    "Tja, we moeten hier weg zien te komen." Zeg ik dan.

    Chester.

    "Zo, lekker ongemakkelijk allebei." Zeg ik droog wanneer ik de aura's van de twee zie.
    "Gaan we hier blijven praten of gaan we een uitweg zoeken?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jane

    'Ehw... Mijn been en mijn hoofd vooral.' zeg ik en zette het flesje weer neer.
    'Waar denk je dat we zijn? en waar de anderen zijn?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    "Tja, we moeten hier weg zien te komen." zei Darry, en ik knikte. ''Zo, lekker ongemakkelijk allebei'' zei Chester, en ik sloeg even mijn ogen neer. "Gaan we hier blijven praten of gaan we een uitweg zoeken?" vroeg hij toen. ''Eh, een uitweg zoeken lijkt me het beste'' zei ik, en grinnikte even. ''Maar waar moeten we beginnen?'' zuchtte ik, toen ik even de plek bekeek waar we waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Ehw.. Mijn been en mijn hoofd vooral.' Zegt Jane terwijl ze het flesje neerzet, 'Waar denk je dat we zijn? en waar de anderen zijn?' Vraagt ze, 'Ik weet niet presies waar we zijn maar iniedergeval verweg van de boomhutten, we kunnen de anderen zo wel gaan zoeken, eerst jouw wonden genezen' Andwoord ik terwijl ik met mijn hand een paar keer langs haar voet ga en daarna langzaam langs haar hooft, waarschijnlijk had ze net geen hersenschudding.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane

    Opeens voel ik een grote verlichting door mijn hoofd en been gaan. Het bloed gaat weg. Ik heb geen pijn meer. 'Dankje!' zeg ik opgelucht. 'Zullen we dan nu gaan zoeken?' vraag ik en sta op. 'WOow, ik stond te snel op.' zeg ik en pak de boom vast. Als de duizeligheid voorbij is kijk ik Elizabeth aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    "Maar waar moeten we beginnen?" Vraagt eh- Felice dacht ik.
    "Ja dat weet ik ook niet. Ik ga wel even daar kijken." Zeg ik en loop van de twee weg.
    Ik duw een aantal takken en zo opzij maar het is oneindig.
    Als ik me omdraai en denk terug te lopen, zie ik Darryl en Felice nergens mee.
    "Jongens?" Vraag ik en duw nog een aantal takken opzij.
    Shit!

    [Poor Chester... xD]

    Darryl

    Ik haal mijn schouders op naar Felice, wanneer ik me omdraai zie ik Chester niet meer, en horen doe ik hem ook niet meer.
    "Waar is Chester?" Vraag ik dan. "Felice, we moeten hier uit!" Zeg ik en pak haar hand en trek haar ergens heen, waar weet ik niet. Maar ik wil hier zo snel mogelijk weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Zullen we de anderen nu gaan zoeken?' Vraagt Jane en staat op 'WOow, ik stond te snel op.' Hoor ik haar zeggen terwijl ze de boom vasthoud, 'Waarschijnlijk heb je een lichte hersenschudding, ik weet niet of ik het kan genezen omdat ik het nog nooit gedaan heb' Beken ik schuldig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Op een gegeven moment was Chester verdwenen. ''Felice, we moeten hier uit!'' zei Darryl, om vervolgens mijn hand te pakken. Ik voelde de vlinders in mijn buik, en denkbeeldig vervloekte ik mezelf. Kwam ik er dan nooit vanaf? Ik liet me meesleuren door Darryl.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (en dan komen Eliza en Jane Chester tegen??)

    Jane

    Ik schud mijn hoofd. 'Maakt niet uit, het heeft volgens mij alleen invloed bij het opstaan en zo, maar we gaan nu toch lopen. Dus.. zullen we deze kant op gaan? En nog bedankt dat je me genas, het is echt vet knap dat je dat kan..'

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Is goed]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik ga nu een jongen aanmaken, ik laat Annabeth vervallen i think, en die is al tijden op die plek waar zij nu verdwaalt zijn, hij trekt met ze op enzo. Ga hm nu aanmaken, Dus blijf alsjeblieft hier nog wat rondhangen, vind niet meteen een andere weg, ga een vuurtje maken ofzo xD Hij komt het eerst aan bij Felice en Darryl)

    Jane

    Opeens zie ik iemand in de verte. Chester! Ik duw een tak op zij en begin te rennen. 'Chester!' roep ik en ik vlieg hem om de hals.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [:'D ja ik laat ze wel even een vuurtje maken dan lol]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Na voor mijn gevoel een eind te hebben gelopen komen we uit op dezelfde plek.
    "Wat is dit voor gein!" Roep ik en kijk om me heen.
    Ik merk dat ik nog steeds Felice's hand vast heb en laat hem langzaam los.
    "Wacht eens! Misschien moeten we onze gaven gebruiken om hier uit te komen." Zeg ik en kijk Felice aan.

    Chester

    "Jongens!" Roep ik en krijg een tak in mijn gezicht.
    "Dat ook nog!" Roep ik wanneer ik bloed heb.
    Ik kijk om me heen waar ik lijk ingesloten of zo iets.
    "Chester!" Hoor ik ineens en word om mijn hals gevlogen.
    "Jane!" Zeg ik terug en doe mijn armen om haar heen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Nadat we een tijdje hadden gerend, stopte ik. ''Darryl..'' begon ik. ''Het begint al te schemeren, misschien is het handig als we een vuur maken'' zei ik, terwijl er af en toe wat geluiden van dieren de stilte vulden.
    "Wacht eens! Misschien moeten we onze gaven gebruiken om hier uit te komen." zei hij, en ik grinnikte. ''Ik kom niet echt ver met mijn gave, maar misschien kan jij het proberen'' antwoordde ik.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''