• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane

    'Eerst jezelf.' zeg ik en kreunend hijs ik me tegen een boom. 'Hoe gaat het met jou?' ik kijk om me heen of ik iets zie van een flesje of bakje. 'heb jij iets waar ik water in kan doen? Dan kan ik helpen ontsmetten, of als je dorst hebt.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Ik know xD Dat vind ik leuk :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik laat Darryl en Chester Felice wel tegenkomen :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryl

    Okee, ga ik dit overleven met hem?
    Ik zucht en loop gewoon door. Kort daarna hoor ik Chester achter me aankomen.
    Ik lach even en duw een aantal takken opzij. Het lijkt wel een oerwoud hier.
    Ineens zie ik in de verte iemand. Aan de haren en lengte herken ik haar.
    "Felice!" Roep ik en trek Chester achter me aan naar Felice toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben alleen thuis en dan maak ik altijd lekkere dingen voor mezelf.
    Wil ik een geruld/t eitje maken, hebben we geen eieren... ¬.¬']

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    felice

    "Felice!" Hoorde ik opeens, en ik draaide me om. Ik zag Darryl met een jongen, die geloof ik Chester heette. Ik glimlachte flauwtjes. "Wat is er gebeurt?" Vroeg ik hen toen, en keek een beetje om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Alsong faalt het nogal om het te lezen XD]

    Elizabeth

    'Eerst jezelf' Zegt Jane terwijl ze zichzelf tegen een boom heist 'Hoe gaat het met jouw?' Vroeg ze al gauw daarna en ze vroeg of ik een flesje had waar ze water in kon doen. 'Met mij gaat het goed, Volgens mij had ik net nog een flesje vast voordat we hierheen vlogen' Mompelde ik terwijl ik om me heen kijk en ja hoor daar lag een klein (Beetje verkreukeld) Plastic flesje 'Wacht even' Mompelde ik en hees me overeind,


    Don't be like the rest of them, darling

    [rooba check je gb?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane

    Ik zucht opgelucht als ze een flesje heeft. Ik giet het water vanuit twee vingers er in, ik ben zwak dus er komt niet veel water uit. 'Hier.' zeg ik en geef het water aan haar, zodat ze kan drinken. 'Waar heb jij wonden?' vraag ik en bekijk haar.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Nvm, ik ben scheel. Ik heb de eieren gevonden xD. Ik ga even eitje maken.]

    Darryl

    "Wat is er gebeurd?" Vraag Felice.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat weten we niet." Zeg ik en kijk ook om me heen.
    "Alles wat ik me herinner is dat ik een soort van vloog ofzo, en dat ik wakker werd hier."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben ook scheel, ik lees altijd over belangrijke stukken in een boek, omdat ik ergens het woord 'plotseling' of 'opeens' zie staan of een dialoog en die vind ik altijd leuk xD En dan lees ik als ik dat stukje wat ik wilde lezen heb gelezen weer terug, dan lees ik het 'leuke' stukje gewoon nog een keer. Ook vaag]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Hier.' Zegt ze en geeft me het water, ik neem er een slok uit en zet het dan tussen ons in. 'Waar heb jij wonden?' Vraagt ze, 'Ehmm' Mompel ik terwijl ik naar mijn lichaam kijk 'Mijn linker arm' Andwoord ik terwijl ik zie hoe mijn arm onder het bloed zit en nogal pijn doet, 'Maar dat ik zo wel weg, andwoord ik en hou mijn rechterarm boven de wond op mijn linkerarm, zodat er weer een blauwige gloed verscheen en de wond snel genas.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yo eitje is klaar, ben er weer ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    felice

    "Vreemd" mompelde ik. "Ik werd hier wakker en weet niks meer" ik zuchtte even en haalde een hand door mijn haren. Ik voelde me nogsteeds ongemakkelijk bij Darryl in mijn buurt, maar ik deed mijn best om dat niet te laten merken. Vrienden, right? Ik zuchtte eventjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jane

    'Cool.' zeg ik zacht en kijk naar haar handen. Ik wil eerst dat zij helemaal beter is, het is immers mijn schuld dat we hier zijn. Ik sluit mijn ogen en denk aan de anderen. Waar zouden ze zijn? Ik hoop dat ze nog leven... Mijn hoofd bonkt en ik kan niet goed nadenken. Ik tast naar het flesje en neem een slok, daarna laat ik het meteen weer aanvullen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel