• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    Ik hoor mijn naam en word om mijn nek gevlogen.
    "El." Zeg ik blij.
    Ik lach even om Brad's enthousiasme.
    Als Eliza ieder heeft voor gesteld trek ik haar naast me en sla mijn arm om haar heen.
    "Wat gaan we doen?" Vraagt Brad.
    "Ik heb geen idee." Zeg ik dan en druk een kusje op Eliza's wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GelaarsdeKat schreef:
    [kom gewoon aanrennen, ze zijn nu al op die plek. Brad is op dezelfde wijze daar gekomen maar dan 3 jaar terug.]


    { Okee, thanks (: }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Yara

    Verbaasd kom ik aanrennen als ik een groepje mensen zie staan, wat is er gebeurd? Mijn hoofd doet pijn en ik ben heel erg moe. "d-darryl?" mompel ik vermoeid.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth

    Ik voel me veilig als Darryl me naar zich toe trekt, zijn arm om me heen slaat en als laatste een kus op mijn wang drukt 'Laat me niet weer alleen' Fluister ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat heeft iedereen met Darryl? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [XD.. Weet ik veel.. Ik mag mn vriendje toch wel aanvallen? XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "Laat me niet weer alleen." Fluistert Eliza.
    "Never." Zeg ik en druk een kusje op haar mond.
    "D-Darryl?" Hoor ik achter me.
    "Ja! Dat ben ik!" zeg ik en draai me om en zie Yara.
    "Kom erbij, is alles goed?" Vraag ik dan snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waarom doet Chester niks?]

    Jane

    Ik loop naar Chester toe. 'Wil jij terug?' vraag ik aan hem. Ik sla mijn arm om zijn middel.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Omdat hij weer dood is xD]

    Chester

    "Wil jij terug?" Vraagt Jane als ze op me afloopt en haar arm om mijn middel slaat.
    "Naar de hutten? Ja, natuurlijk." Zeg ik en doe mijn arm om haar schouders.
    "Ik wil uit dit verkrekte oerwoud." Zucht ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik wendde mijn blik af toen ik Eliza en Darryl samen zag. Ik beet even op mijn lip en keek een beetje om me heen. Moeten ze dit nou zo nodig doen? Ik zuchtte even. Hoe moeten we in godsnaam een dorp bouwen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yara

    "Ja! Dat ben ik!" Zegt Darryl als hij zich omdraait. Ik zucht opgelucht en moet moeite doen om niet hier op de grond te vallen. Mijn hoofd deed pijn en het leek wel alsof ik elk moment zou kunnen flauwvallen. "Kom erbij, is alles goed?" Vraagt hij dan snel. Ik schud mijn hoofd. "w-waar zijn we?" zeg ik zacht als ik voel dat mijn benen beginnen te trillen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth

    'D-Darryl?' Hoor ik achter me en als ik me omdraai zie ik Yara, 'Alles goed?' Vraag ik bezorgt 'Ben je gewond?' Voeg ik er achteraan als ik zie dat ze bijna niet op haar voeten kan staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Brad

    Ik zie dat Felice wat om zich heen staat te kijken. 'Wat is er?' fluister ik en loop op haar af. Ik haal een takje uit haar haar.

    Jane

    'Ja, ik weet het. Ik ook, denk ik.' Ik zucht. Ik ben bang dat ik straks weer helemaal alleen ben. Ik wil niet weg. Ik merk dat ik begin te trillen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    felice

    "Wat is er?" Vroeg Brad, terwijl hij een takje uit mijn haar haalde. Ik keek hem even dankbaar aan. "Niks.. Ik vroeg me alleen af hoe we zo'n dorp moeten bouwen" zei ik maar, en lachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    'Weet ik veel... Alleen huizen voor wij kan ook.' zeg ik


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel