• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Appelstroop schreef:
    Yara

    "Alles goed?" Vraagt Elizabeth bezorgt. "Ben je gewond?" Ik begin dubbel te zien en alles om me heen begint te draaien. "Ik weet niet waar we zijn Yara." Ik knik terwijl mijn hoofdpijn begint te zakken. Achter me hoor ik iemand schreeuwen en Elizabeth rent weg. "Het gaat al weer wat beter denk ik.." Zeg ik terwijl ik op de grond ga zitten.



    { Even aangepast want Elizabeth heeft het een beetje druk :x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alex

    Ik wrijf over mijn hoofd, waar was ik? Hoelang was ik bewusteloos? We waren toch aan het trainen? Ik stop mijn hoofd tussen mijn knieën als ik voel dat ik misselijk word.

    Xiel
    'Dammit' mompel ik en kom overeind, mijn been stribbelt tegen. 'Wat moet je?' zeg ik droog naar mijn been die in een verkeerde knik zit, na een paar seconden zit hij weer recht. Ik loop naar Alex en leg mijn hand op zijn schouder, 'Alles goed?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Brad
    Bill valt neer in het gras. Ik buk bij hem, het wordt me te druk met iedereen. Zolang alleen geweest. Ik sta op, ren weg en ga honderd meter verderop bij een beekje zitten. Zacht begin ik in mezelf te mompelen, aan een stuk door en ik trek mijn been steeds op en dan laat ik hem weer zakken.
    Als ik gestresst ben ben ik nogal spastisch


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    'Wie is zij? waar zijn we? waarom ben ik hier?!' ''Wie is wie?'' vroeg ik hem verward. ''Wat is er gebeurt?'' vroeg ik aan hem, doelend op zijn wond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Rustig' Mompel ik terwijl ik naar de wond op zijn arm kijk dat er een plant aan zit, ik haal hem eraf en bekijk de wond eerst en ga er daarna langzaam met mijn hand overheen, terwijl er ook alweeg gauw een blauwachtige gloed verschijnt en de wond dicht, zo ga ik verder tot ik zeker weet dat al zijn wonden zicht en schoon zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Bill

    Met grote ogen kijk ik naar wat het andere meisje doet.
    'Dat kan niet! wie zijn jullie! waarom ben ik hier!' schreeuw ik angstik en ik kruip naar achter tot ik een boom voel.
    'Hoe weet jij wat ik denk!?' ik wijs met trillende hand naar Het meisje wat me omhelsde.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Brad

    Ik zie alle drukte en wordt duizelig. Langzaam zak ik op het gras neer en staar naar boven. Ik wil nu niet uit mezelf treden. Waarom moet het opeens zo druk zijn?

    [als er nu iemand naar brad zou gaan gaat ie flippen, tis je eigen risico als je een flippende brad wil zal ik het vooral doen xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Bill?'' ik wist even niks te zeggen. ''Ik- Ik ben Felice, herken je me niet?'' vroeg ik met een schorre stem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Ik kijk op als ik een hand op mijn schouder voel, 'Alles goed?' vraagt Xiel.
    'Met mij wel' antwoord ik en sta op, 'Waar zijn we? waar is de rest?'

    Xiel

    'Waar zijn we? waar is de rest?' vraagt Alex gestrest
    'Rustig, We zijn ergens in een bos ofzo. Er ging iets mis bij de training'
    Ik kijk om me heen 'Als jij nou in een hond wolf of een ander dier met een goede neus verander? dan kan je de rest toch opsporen?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    { Eten, we gaan gourmetten. Dus ben wat langer weg dan normaal. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Bill

    Ik kijk haar 5 sec. aan dan schud ik mijn hoofd.
    'Nee, ik ken jullie niet, waar is Brad!?' zeg ik angstig, Ik kijk om ne heen.
    Dan word het licht in mijn hoofd en voelt het vertrouwd aan hier.
    Ik krijg een steek in m'n hoofd Fe...Felice? Ik kijk haar aan in de hoop dat ik wat meer herinner dan aleen haar naam.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Ik keek Bill verdrietig aan. Wist hij echt niks meer? Ik liet hem langzaam los en stond op, om naar een willekeurige boom te lopen en daar tegenaan te leunen. Wat is dit allemaal? Hoe kan dit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    Ik druk mijn handen tegen mijn hoofd 'Hoe kan dit? waarom weet ik niks meer?!' Ik sta op en ren ergens heen, dan struikel ik over een wortel en kom ik plat op mijn buik terecht bij meerdere mensen rond een vuur.
    Felice? kan...kan je me horen?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Elizabeth

    Het was duidelijk dat hij zich niks meer herinerde, ik weet niet of ik er iets aan kon doen en durfde het ook niet te doen omdat ik niet wist wat er zou gebeuren, ik stond rustig weer op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    'Felice? kan...kan je me horen?' onbewust grinnikte ik even. Ik concentreerde me op Bill. 'Ja' zendde ik, en wachtte af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''