• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Ik weet niet waar we zijn Yara." Zeg ik tevergeefs.
    Ik kijk weer in het vuur.
    Maar ik weet wel dat ik terug wil...

    Chester

    Ik zie angst in Jane's aura verschijnen en merk dat ze begint te trillen.
    "Jane, kijk me aan." Ik pak haar hoofd vast zodat ze me aankijkt.
    "Het komt goed oké. Wij blijven bij elkaar. Niets haalt ons uit elkaar." Zeg ik en kijk haar met zachte ogen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yara

    "Alles goed?" Vraagt Elizabeth bezorgt. "Ben je gewond?" Ik begin dubbel te zien en alles om me heen begint te draaien. "Ik weet niet waar we zijn Yara." Ik knik terwijl mijn hoofdpijn begint te zakken. Achter me hoor ik iemand schreeuwen en Elizabeth rent weg. "Het gaat al weer wat beter denk ik.." Zeg ik terwijl ik op de grond ga zitten.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:14 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felice

    Ik knikte. "Dan.. Moeten we maar beginnen denk ik?" Stelde ik voor, en keek Brad aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jane
    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Oke. Sorry ik ben nogal snel overstuur.' Ik voel dat ik rustiger wordt. 'Dankje, Chester. Je bent lief.'

    Brad

    Opeens weet ik wat. Ik spring in de lucht. 'Ik weet het! Er is al een dorp!' Ik schreeuw het, wel schor, maar ik schreeuw. Ik kan het nog.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (sorry als Ninu en ik weg en weer terug zijn internet is Klote hier, dan worden we er uitgegooid + Bill is zijn geheugen tijdelijk kwijt )
    Bill
    Ik open mijn ogen en kruen luid, ik ga overeind zitten.
    Waar ben ik? Waarom ben ik hier?
    Ik sta op en wankel rond, tot ik stemmen hoor.
    Ik schreeuw 'Is daar iemand!?'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Ik grijnsde om zijn schorre stem en enthousiasme. "Waar dan?" Vroeg ik hem, blij dat ik geen huisje in elkaar hoefde te zetten. Dat zal gegarandeerd een ramp worden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    brad

    'Daar achter, een kilometer ofzo hier vandaan.' Ik raak voorzichtig haar arm aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bill

    Ik wankel naar waar ik het vandaan hoor komen, takken slaan ik mijn gezicht en tegen mijn armen.
    Bloed spat op m'n shirt 'Help! is daar iemand' schreeuw ik deze keer nog harden als ik vast zit in een prikplant waarvan ik weet dat hij giftig is.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Brad

    Ik hoor geschreeuw, draai me om en ren in de richting van het lawaai. Ik zie een jongen en ik geef een schreeuw. Met grote, verbaasde ogen blijf ik staan. Dit kon niet... Dit was gewoon onmogelijk... Ik ren op de jongen af, maak hem los en weet het zeker. 'Bill?' zeg ik schor. Ik leg hem op de grond en probeer het gif weg te halen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bill (hij herkent Brad maar de rest niet meer)

    tranen prikken in mijn ogen en dan zie ik een jongen aankomen, hij maakt me los en lecht me neer 'Bill?' zegt hij schor.
    Ik kerun en open mijn ogen 'Brad!' breng ik angstig uit.
    'Waar zijn we?!' ik grom en grijp naar mijn bloedende arm waar de plant nog aan zit.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [brad zat niet op het kamp he dat weet je. Brad kent hem van iets anders, ze waren beste vrienden vroeger of zo.]

    Brad

    'Ergens waar ik al drie jaar niet weg kom.' zeg ik. Ik ruk de plant er uit en zuig gelijk aan de wond, zodat het gif er uit komt en ik spuug het uit. 'Dat ene meisje is goed met wonden. HELP!' roep ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    { Yara ligt nu levenloos op de grond en niemand reageerd, ahah :3 }

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:15 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth

    'HELP' hoor ik iemand hard schreeuwen, ik sprong op en rende naar de plek waar de kreet vandaan kwam 'Wat is er?' Vroeg ik toen ik eraan kwam en algauw bij Bill neerzakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Ik bloosde even toen Brad mijn arm aanraakte, maar dat stopte al snel toen er geschreeuw klonk. Bill strompelde uit de bosjes, en hij had bloed. ''Bill!'' riep ik, blij om hem weer te zien. Ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    Ik hoor zijn antwoord zwak en ik word duizelig.
    Ik wond prikt vreselijk, Ik hoor zacht een meisje, ik open mijn ogen en zie haar nu ook.
    Wie is zij? waar zijn we? waarom ben ik hier?!
    Ik kreun en mijn wond blijft bloeden dan hoor ik nog een meisje 'Bill!' ze knuffelt me.
    Ik tril angstig 'wie zijn jullie?! Brad wie zijn zij!' schreeuw ik, dan schreeuw ik nog harder van de pijn en leg ik mijn hoofd in het gras.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:13 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »