• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merwin schreef:
    [Is er verder nog iemand in 3?]


    Jace ging daar heen nadat Patje neerviel?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Je probeerde te ontsnappen. Oké. Schrijf een briefje dat die drugs van jou zijn en maak dat je hier weg bent. Laat mij alsjeblieft niet achter met die miserie. Pa- Patje vermoord me als hij denkt dat ik hem gedrogeerd heb. Je mag me zelfs een flinke klap verkopen en dan speel ik wel even knock out. Tegen de tijd dat die chaos dan weer voorbij is ben jij al lang weg. En geen verraad dit keer."
    Ik schud mijn hoofd en veeg de tranen uit mijn ogen.
    "Nee," zeg ik zachtjes.
    "Dat kan ik niet maken. Ik heb dit jullie aangedaan en ik moet hier voor boeten. Al zit ik drie dagen in die cel of gaan ze me verdrinken. Ik moet straffen."
    Ik kijk Sasha aan. Hij heeft het ook moeilijk.
    "Sorry," fluister ik bijna onhoorbaar.
    Ik schrik van mijn eigen woorden. Ik heb nog nooit mijn excuses aangeboden. Tegen niemand niet. Schuldig kijk ik hem aan.
    "Ik ben geen verrader," zeg ik zachtjes.
    "Ik ben laf en kies voor mezelf zonder de gevolgen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Cassia stelt voor dat ik dan maar terugga naar de slaapzaal. Het is toch ook bijna tijd. Maar ik voel me niet uitzonderlijk moe en wil eigenlijk eerst nog wat gaan zwemmen voor ik mijn bed in duik, maar als ik de cafetaria uit wil lopen en half tegen de deur aan knal, bedenk ik me dat dat toch niet zo'n goed idee is. Schijnbaar heb ik mijn slaap toch harder nodig dan ik dacht.
    En dus ga ik op weg naar de slaapzaal, niet helemaal in een rechte lijn en bij binnenkomst zie ik Jace, wat geen verrassing is.
    "Gevlucht voor de drukte?" vraag ik. Of voor de chaos. Of allebei.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quinn
    'Ik ben Quinn,' zeg ik, 'Ga je mee eten zoeken? Oh en.. Hoe laat is het? Ik ben mijn tijdsbesef een beetje kwijt, ben geen raam meer tegen gekomen onderweg hierheen..' Ik loop alvast de cafetaria in, wat zwalkende mensen ontwijkend. IK ben een beetje bot vandaag, maar ik ben gewoon chagarijnig vanwege de afloop van het pianopleziertje, bovendien weet ik niet waar Catherine is, waar ik ook niet tegen kan. Ik wil haar gewoon zien, weten of ik het niet allemaal verzonnen heb, hoe het nu tussen ons is, dat soort dingen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Nee. Dat kan ik niet maken. Ik heb dit jullie aangedaan en ik moet hier voor boeten. Al zit ik drie dagen in die cel of gaan ze me verdrinken. Ik moet straffen. Sorry. Ik ben geen verrader. Ik ben laf en kies voor mezelf zonder de gevolgen."
    Ondanks de drukkende pijn in mijn borstkas moet ik even lachen. Ik wapper even met mijn hand.
    "Vertel mij wat."
    Ik denk even na en herinner me plots de andere jongen en besef waarom hij zo dicht bij haar bleef.
    "Je doet het niet voor jezelf, maar voor die andere jongen. Schrijf het briefje, we steken het een eind uit mijn broekzak en vertrek met hem. Als Felix mij met enkele meppen al doet duizelen en vlekjes laat zien omdat ik hem dom noem, dan wil ik niet dat hij zich op jou uitleeft."
    Ze zegt verbazend weinig over Patje. Zou ze dan niet doorhebben waarom ik met het plan toestemde?
    "Zolang die drugs niet aan mij gelinkt worden, red ik het wel," voeg ik er nog een kleine hint aan toe.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:20 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    'Ja,' antwoord ik met een glimlach. ik lig languit op bed, nog steeds duizelig, geen idee waarom. 'Ik boelde e een beetje duizelig en Sasha had zichzelf weer ind e problemen gewerkt of zo...' Weet ik veel, het kon me neit veel schelen. De eerdere verwaring is weg, vervanging door het lichte, blije gevoel dat ik heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Voel ik druggiesex tussen Jace en Julian aankomen? (wbw)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    "Ja, inderdaad, weet jij waarom?" vraag ik Jace. Ik heb geen idee waarom Sasha Mignon ineens aanviel. Of misschien vielen ze elkaar wel aan, ik weet het niet.
    Ik klauter onbeholpen mijn bed in. Om één of andere reden wil mijn lichaam en geest niet zo goed meewerken vandaag. Met een plof kom ik op het matras terecht. Jemig, Juul, je lijkt wel dronken. Dronken van de cola, denk ik met een grijns.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon

    "Vertel mij wat. Je doet het niet voor jezelf, maar voor die andere jongen. Schrijf het briefje, we steken het een eind uit mijn broekzak en vertrek met hem. Als Felix mij met enkele meppen al doet duizelen en vlekjes laat zien omdat ik hem dom noem, dan wil ik niet dat hij zich op jou uitleeft. Zolang die drugs niet aan mij gelinkt worden, red ik het wel."
    Mijn ogen worden groot van angst als hij de naam 'Felix' noemt. Ik begin weer te beven op mijn stoel.
    "Nee," zeg ik.
    Het woord kwam feller uit mijn mond dan dat mijn hele lichaal spreekt.
    "Nee," herhaal ik.
    "Ik blijf hier. Sla mij maar totdat ik helemaal blauw ben. Het maakt me niets meer uit. Ik voel me schuldig en ik wil het goed maken. Op welke manier dan ook."
    Ik grijp met mijn handen naar mijn haren en kijk Sasha angstig aan.
    "Ik had jou niet moeten verraden," zeg ik zachtjes.
    "Jij bent niet zoals hij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raine Yuliane Highfort

    Opeens zijn er nog maar vrij weinig mensen te bekennen. Vreemd. Ik werp nog een blik op Danny 'misschien moet je ff gaan liggen ofzo' zeg ik.Het ziet er niet helemaal gezond uit. Ik trek een elastiekje van m'n pols en bindt m'n haren in een staart. Werkelijk wat een kamp, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, erg streng komt het op mij nog niet over in ieder geval. Dit wordt een makkie denk ik grijnzend bij mezelf. Ik kijk Quinn even na eigenlijk heb ik niet zo'n honger dus ik draaide me om en loop naar zaal 3 waar ik net iemand naar binnen zag gaan. 'Hoi' zeg ik als ik twee jongens zie eentje ligt languit op bed de andere staat midden in de zaal.

    Jace Dream Duval
    'Nope, maar we zullen het wel horen als hij eht overleeft,' zeg ik glimlachend, waarna ik een trek aan hetelastiekje geef. Het is puut in de hoop dat ik me minder duizelig voel. 'en wat heb jij allemaal gedaan in de tussentijd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Ik kon overeind en loop naar de deur.
    Ik loop -Meer strompel- Richting de slaapzaal.
    Verder dan de helft kom ik niet, want ik voel de grond onder mijn voeten niet meer. Ik laat me op de grond zakken en pak wat grindsteentjes waar ik mee begin te spelen.
    Overeind komen lukt niet dus ik blijf maar zitten en begin te lachen. Niet zacht maar redelijk hard.
    Ik laat me achterover vallen en kijk naar boven, nog steeds lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Nee. Nee. Ik blijf hier. Sla mij maar totdat ik helemaal blauw ben. Het maakt me niets meer uit. Ik voel me schuldig en ik wil het goed maken. Op welke manier dan ook. Ik had jou niet moeten verraden. Jij bent niet zoals hij."
    Ik zucht even en ontspan mijn polsen. Mijn spieren beginnen pijn te doen.
    "Ik ga je niet slaan, ik ben moe van je te wurgen," antwoord ik droogjes. Ik schud mijn hoofd even, dat moet ik afleren. Het blijft even stil, maar mijn gedachten dreigen me te verstikken. In mijn hoofd spelen zich verschillende scenario's af. Patje die tegen me schreeuwt, Patje die mij wurgt, Patje die me negeert. Patje die me negeert, dat zou nog ergst van al zijn. Ik moet die man zichzelf helpen herinneren.
    "Ik was het wel," zeg ik om de gedachten weg te jagen. "Een gewetenloze rokkenjager die alleen maar om zijn eigen plezier geeft," verduidelijk ik, waarschijnlijk compleet onnodig. "Maar hier-" Ik haal mijn schouders op terwijl ik zoek naar woorden. "Ik genees hier zeker weten niet van mijn geaardheid, maar misschien wel van mijn gedrag."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    DICHT *O*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.