• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Dat ben je inderdaad niet" Lacht ze. "Zit er iets in om jouw te helpen?" Vraagt ze dan. Ze opent het doosje en verwijdert de stof van mijn arm. "Eens kijken." Zegt ze, waarna ze even in de EHBO doos grabbelt en verschillende dingen naar boven haalt, maar ze toch weer terug legt. Ze kijkt even naar de snee in mijn arm en pakt dan het rolletje met verband. Ze snijd er een stuk vanaf en bind het dan om mijn arm. Mijn gezicht vertrekt even, door de pijn scheut die er door mijn arm gaat. Ze knipt een klein stukje van een pleister af om het verband vast te laten zitten. "Zo, veel beter" Zegt ze als ze uiteindelijk klaar is. Ik glimlach even naar haar. "Dankje," Zeg ik bedanken. "Ga je nu slapen dan?" Vraag ik met nog steeds diezelfde glimlach, terwijl ik mijn mouw omlaag doe over het verband heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'ga je nu slapen dan?,' vraagt hij met dezelfde glimlach als daarvoor. 'oke, ten eerste, die glimlach wordt echt eng,' zeg ik lachend.'en alleen als jij niet moe bent, ik wil je niet uitputten,' ik ga weer liggen en begin de sterren te tellen. Dat moest ik thuis ook altijd van mijn vader omdat ik nooit begreep wat hij bedoelde met schapen tellen. Nu begrijp ik dat wel, maar toch blijf ik de sterren tellen. Er zitten 2 sterren heel dicht bij elkaar. 'dat zijn Mama en Damon,' hoor ik mijn vaders stem in mijn hoofd zeggen. 'ze kijken voor je uit, ze beschermen je,'
    'waarom zit ik dan hier?,' antwoord ik, er niet van bewust dat ik de enige ben die papa's stem kan horen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Oke, ten eerste, die glimlach wordt echt eng" Lacht ze, terwijl ik mijn glimlach laat zakken en nu emotieloos naar haar kijk. "En alleen als jij niet moe bent, ik wil je niet uitputten" Zegt ze dan, waardoor mijn gedachte een 'awh' veroorzaken. Ik wil mijn mond opentrekken om iets te zeggen, maar datgene wat ik zou zeggen zeg ik niet, omdat het nogal kleinerend zal overkomen. En als het iets is wat ik nu niet wil doen is dat Lisa beledigen of kleineren of iets wat in die richting komt, dus zeg ik maar wat anders. "Puh, jij míj uitputten?" Zeg ik en frons even. "Eerder omgedraaid. Jij bent diegene doe de o-zo-zielige mij moest verzorgen" Vervolg ik en lach even. Ze gaat weer liggen en kijkt naar de sterren. Ik draai mijn hoofd en kijk nu naar de bosjes. "Waarom zit ik dan hier?" Zegt Lisa uit het niets. "Eh, Lisa?" Zeg ik en frons even, als ik mijn gezicht weer naar haar heb toe gedraaid en haar nu aankijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'eh, Lisa?,' zegt Luca en ik open mijn ogen. 'hmm, wat is er? wil je toch wel eerst slapen?,' ik kijk hem aan en schud even mijn hoofd. als ik zie dat hij serieus blijft, dringt een andere gedachte zich naar binnen. 'ik was weer onzin aan het uitkramen, hé?,' ik blijf hem aankijken in de hoop dat die enge glimlach weer terugkomt, maar hij blijft weg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Hmm, wat is er? Wil je toch wel eerst slapen?" Ze kijkt me even aan en schud even haar hoofd. "Ik was weer onzin aan het uitkramen, hé?" Zegt ze dan en blijf me aankijken. Ik knik even. "Moeilijk is het hé. Om niet aan thuis te denken" Zeg ik en laat een kleine glimlach zien, terwijl ik mijn ogen even neersla, maar haar dan weer aankijk. Zelf vind ik het ook moeilijk om niet aan mijn zusjes te denken, maar om hier te overleven moet je vechten en niet in je gedachte zitten. Voor het zelfde geld hadden ze besloten om een vuurbol of iets dergelijks op ons af te laten komen, dan waren we er nu al niet meer geweest. Tenminste, als je in je gedachte zat dan. Je moet oplettend blijven ten alle tijden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Door zacht gezang werd ik wakker en dreef mijn bewustzijn omhoog. Stilletjes met gesloten ogen genoot ik van haar mooie stem. Wel vormde er een glimlach op mijn gezicht, waar ze duidelijk aan kon zien dat ik wakker geworden was. Na een tijdje besloot ik dan toch maar mijn ogen te openen en overeind te komen. Het eerste wat ik deed was een kus geven op haar mond, streelde een pluk haar achter haar oor en gaf weer een kus. Daarna kroop ik uit de slaapzak en bood ik die aan haar.
    'Mag ik je pijl en boog even lenen? Dan houd ik nu de wacht.' Ik ging tegen een stuk rots zitten, met uitzicht op buiten, maar wel beschut voor de wind en kou. Met nachtbril tuurde ik tussen de bomen door.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Heeft Jonah al gereageerd?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Volgens mij niet]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'sorry, ik zal proberen niet meer afgeleid te raken, maar het is zo moeilijk Luca. Ik ben hier niet voor gemaakt, op school kan ik ook nooit op blijven letten. Ik wil niet dat jij door mijn onoplettendheid gewond raakt,' ik ga steeds zachter praten en het laatste is bijna onhoorbaar.'of vermoord,' Ik drink wat slokken water en ga dan weer liggen. 'weet je zeker dat jij niet eerst wil slapen. Ik beloof dat ik op zal blijven letten,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Sorry, ik zal proberen niet meer afgeleid te raken, maar het is zo moeilijk Luca. Ik ben hier niet voor gemaakt, op school kan ik ook nooit op blijven letten. Ik wil niet dat jij door mijn onoplettendheid gewond raakt," Ze gaat steeds zachter praten en het laatste kan ik bijna niet horen, maar het lijkt op iets met 'vermoord'. "Ik weet dat het moeilijk is Lisa, maar je kunt het. Echt waar. Je hebt de eerste dag al overleefd en dat is al heel wat." Zeg ik en glimlach even kleintjes. Ze drinkt een paar slokken water en gaat dan weer liggen. "Weet je zeker dat jij niet eerst wil slapen. Ik beloof dat ik op zal blijven letten," Zegt ze dan. "Nee, Lisa. Jij hebt het meer nodig. Ik red me nu wel." Zeg ik en glimlach even lief naar haar. Ze denkt dat ze hier niet goed genoeg voor is en toch denkt ze aan mij. Sweet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Terwijl ik zing kijk ik hem aan, zijn ogen zijn nog gesloten terwijl hij glimlacht. Hij is wakker. Wanneer hij zijn ogen opent stop ik ook met zingen, geeft hij me een kus en strijkt hij een plukje haar uit mijn gezicht waarna hij me weer me een kus geeft. Ik glimlachte en knikte, 'Tuurlijk,' Ik gaf hem mijn boog en pijlenkoker, 'Ik heb net ehh nieuwe pijlen gemaakt en wees niet te hard voor Josh,' zei ik er nog achterna. Waarom weet ik niet maar ja. Hij weet beter. Ik pakte de slaapzak aan en ging er toen in liggen. Ik wierp nog één blik op beide en viel toen in een gedachteloze slaap.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:57 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry guys, was dit weekend weg, iedereen klaar voor een tijdsprong naar avond? heb ik nog wat bijzonders gemist? en hoe was iedereen z'n weekend? : )]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Sgoed :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xDesire schreef:
    [Sorry guys, was dit weekend weg, iedereen klaar voor een tijdsprong naar avond? heb ik nog wat bijzonders gemist? en hoe was iedereen z'n weekend? : )]


    Niet heel veel gemist, Matthew zit nu wel bij Yoëlla en ehh...mijn weekend ging wel, die van jou ook?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb Yoëlla instructies gegeven met mijn niet-in-het-pact personage, misschien moet je dat eens zoeken...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...