• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Pas op, het is warm."
    Voorzichtig sluit ik mijn mond en kauw zachtjes. De pizza brandt maar ik laat me niet kennen. Met moeite weet ik hem door te slikken.
    "Tadaa!" lach ik en ik druk een kusje op zijn wang.
    "Je bent gewoon een mietje," grap ik.
    "Maar wel een koninklijk mietje."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Tadaa! Je bent gewoon een mietje. Maar wel een koninklijk mietje."
    Ik grinnik.
    "En jouw mietje."
    Ik druk een kus op haar lippen en neem ook een hap van de pizza. Hij is al wat afgekoeld. Ik geef het stuk aan haar en neem zelf een ander.
    "Nog nooit heeft pizza zo gesmaakt," geef ik eerlijk toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nog nooit heeft pizza zo gesmaakt."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Goede bezorgster," grap ik en ik vlei me tegen zijn warme lichaam.
    Voorzichtig neem ik een hap van de afgekoelde pizza en kauw hem langzaam weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Goede bezorgster."
    "Ik doelde op de supplementen en mijn gezelschap."
    Ik druk een kusje op haar lippen.
    "En dit supplement vind ik nog het lekkerst van al," zeg ik grinnikend. Ik trek haar zachtjes tegen me aan en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik doelde op de supplementen en mijn gezelschap. En dit supplement vind ik nog het lekkerst van al."
    Lachend schud ik mijn hoofd en druk een klein kusje op zijn kaaklijn.
    "Dit supplement ziet er anders ook niet slecht uit," lach ik waarna ik mijn lippen teder op de zijne druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dit supplement ziet er anders ook niet slecht uit."
    Ik grinnik zachtjes en leg mijn arm om haar middel terwijl ik haar liefdevol terug kus.
    "Wie is er nu een charmeur, prinses?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan en druk kleine kusjes op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wie is er nu een charmeur, prinses?"
    Lachend ontvang ik zijn kleine kusjes.
    "Jij," grinnik ik.
    "Jij bent veel erger."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jij. Jij bent veel erger."
    Nep-verbaasd kijk ik haar aan.
    "Noemde je mij nu net erg?"
    Boos kijk ik haar aan en neem een hap van de pizza.
    "Geen kusjes meer dan."
    Ik draai mijn gezicht weg van het hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Noemde je mij nu net erg? Geen kusjes meer dan."
    Grijnzend kijk ik hoe hij zijn hoofd wegdraaid. Met mijn vinger streel ik zijn hals.
    "Ben ik nu geen prinses meer?" vraag ik zachtjes met een pruillipje.
    Voorzichtig druk ik een klein kusje in zijn nek en verstop er mijn gezicht in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ben ik nu geen prinses meer?"
    "Jawel. Maar een slechte prinses."
    Kinderachtig steek ik mijn tong uit en probeer het kusje in mijn hals te negeren, net zoals haar adem die warm tegen mijn huid aanvoelt. Het is moeilijk, en dat weet ze. Verdomme, ik kan niet eens doen alsof ik kwaad ben, toch houd ik vol.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jawel. Maar een slechte prinses."
    Ik zucht opgelucht maar laat mijn gezicht in zijn hals rusten. Hij houdt het lang vol dan dat ik dacht. Voorzichtig zuig ik in zijn hals totdat er een klein plekje ontstaat. Plagerig druk ik er kleine kusjes omheen. Ik zal toch moeten winnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik ril wanneer ze op mijn huid zuigt en ik denk dat er nu wel een resultaat te zien is. Haar kusjes maken me gek, en ik kan er niet meer tegen.
    "Jij wint, weeral," zeg ik verslagen.
    Ik druk liefdevol en passioneel tegelijk mijn lippen op de hare. Mijn hand gaat door haar haren en ik trek haar nog dichter tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jij wint, weeral."
    Met een grijns zoen ik hem terug. Ik verstrengel onze vingers en wrijf met mijn neus langs de zijne. Zijn lichaam voelt warm tegen mijn blote huid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Zacht knijp ik in haar hand en kijk in haar ogen.
    "Als ik vermager is het allemaal jouw fout," zeg ik lachend en neem nog een stuk pizza, dat ik liefdevol aan haar begin te voederen. Met nog steeds haar hand in de mijne breng ik mijn hand naar haar buik en kriebel zachtjes over haar blote huid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Lachend open ik weer mijn mond en eet de pizza op.
    "Ik zorg goed voor je hoor," grinnik ik.
    En ik voeder hem ook pizza. Zachtjes giechel ik als ik zijn hand over mijn buik voel kriebelen. Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem liefdevol aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."