• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

"Doe dan even zo."
    Fronsend kijk ik hem aan maar hij gooit het laken over mijn hoofd.
    "Zo, nu ben je niet meer sch- Awh, nee."
    Boos kijk ik hem aan als hij het laken weer weg haalt.
    "Je bent altijd schattig."
    Ik protesteer luid als hij een kus op mijn neus drukt.
    "Ik ben niet schattig," ontken ik.
    Nep-boos draai ik me van hem weg zodat ik met mijn gezicht naar de muur kijk.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Ik ben niet schattig."
    Ik grinnik en wrijf zacht over haar arm.
    "Je bent lief, en slim, en sexy, en onweerstaanbaar, en geweldig, en knap."
    Bij elk compliment druk ik een kus van haar rug tot haar schouder, en haar hals. Mijn hand glijdt over haar arm, naar haar middel, en ik laat hem op haar buik rusten. Ik verberg mijn gezicht in haar haren en snuif stiekem de lekkere geur op.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Je bent lief, en slim, en sexy, en onweerstaanbaar, en geweldig, en knap."
    Ik voel zijn lippen over mijn lichaam. Zachtjes ril ik. Wanneer zijn hand op mijn buik rust voel ik de vindertjes daaronder hevig heen en weer vliegen. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Ik wil elk moment van de dag bij hem zijn. Ik voel me veilig en thuis. Lachend draai ik me weer naar hem toe en ik druk een klein kusje op zijn neus.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Ik voel haar lippen op mijn neus wanneer ze zich omdraait. Ik laat mijn hand liggen waar hij nu ligt, op haar onderrug.
    "Wel, hallo knapperd. Mijn vriendin misschien gezien? Ze lag daarnet op jou plek. Ze lijkt eigenlijk op jou, maar jij bent veel knapper."
    Grijnzend druk ik mijn lippen op de hare.

Donna

"Wel, hallo knapperd. Mijn vriendin misschien gezien? Ze lag daarnet op jou plek. Ze lijkt eigenlijk op jou, maar jij bent veel knapper."
    Lachend zoen ik hem terug.
    "Hallo, meneer de prins. Ik ben Donna, aangenaam."
    Zachtjes druk ik kleine kusjes over zijn gezicht.

[Ik moet weg. Bye <3]

[Bye bye my dear.]

Jeremy

"Hallo, meneer de prins. Ik ben Donna, aangenaam."
    Ik grinnik en sluit mijn ogen.
    "Donna? Wat een mooie naam," fluister ik.
    Onder het laken ga ik op zoek naar haar hand, en verstrengel onze vingers. Ik open mijn ogen en druk een kus op haar voorhoofd.
    "Mijn lieve prinses," mompel ik tegen haar huid aan.

Donna

"Donna? Wat een mooie naam."
    Zachtjes giechel ik en ik druk een klein kusje op zijn wang. Ik voel hoe hij onze vingers verstrengeld. Zijn lippen drukt hij op mijn voorhoofd. Ik sluit even mijn ogen.
    "Mijn lieve prinses," mompelt hij.
    Er verschijnt er glimlach op mijn gezicht en ik open mijn ogen. Liefdevol kijk ik hem aan.
    "De prins is ook niet gek," lach ik zachtjes.
    Ik kruip tegen hem aan en sla mijn armen rond zijn middel. Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne. Met mijn neus wrijf ik langs de zijne. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip.

Jeremy

"De prins is ook niet gek."
    Ik kus haar teder terug, en kijk haar dan verward aan.
    "Hoezo kwam je er dan bij dat ik gek was?"
    Grinnikend wacht ik op een antwoord, terwijl ik liefdevol over haar arm streel. In mijn gedachten begin ik mezelf al te dwingen kleren aan te trekken, want ik vermoed dat een pizzabezorger nooit erg lang aan een deur blijft staan.

Donna

"Hoezo kwam je er dan bij dat ik gek was?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Nou," begin ik terwijl hij mijn arm streelt. Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang. Ik open mijn mond maar bedenk me en sluit mijn mond. Lachend kijk ik hem aan.
    "Het blijft bij nou," lach ik en ik druk mijn bovenlichaam tegen de zijne aan. Ik ril, niet van zijn aanraking maar van de kou. Het is koud in de kamer. Zachtjes druk ik een kusje in zijn nek en ik sluit genietend mijn ogen.

Jeremy

"Nou."
    Afwachtend kijk ik haar aan.
    "Het blijft bij nou."
    Sip kijk ik haar aan, en wil iets zeggen, wanneer ik haar voel rillen.
    "Heb je koud?" vraag ik bezorgd.
    Ik ben te druk bezig met me zorgen te maken, dat het kusje in mijn hals me even niets doet. Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar tegen me aan.

Donna

"Heb je koud?"
    De bezorgdheid in zijn stem is duidelijk hoorbaar.
    "Je hoeft niet zo bezorgd te zijn hoor," stel ik hem gerust.
    Stiekem geniet ik er wel van dat hij me nu nog dichter tegen hem aantrekt. Ik sla mijn armen weer om hem heen en laat mijn hoofd tegen zijn borstkas aanliggen.
    "Ik hou van je," zeg ik bijna onhoorbaar.

Jeremy

"Je hoeft niet zo bezorgd te zijn hoor. Ik hou van je."
    Een brede glimlach verschijnt op mijn lippen, en ik denk niet dat die er de eerste uren afkomt.
    "Ik hou ook van jou," zeg ik zacht.
    Ik ga met een hand door haar haren en druk een kus op haar haren.
    "Prinses, ik ga me aankleden. Ik denk niet dat de pizzabezorger graag in natura betaald wordt," zeg ik tegen mijn zin.

Donna

"Ik hou ook van jou."
    Mijn ogen beginnen te fonkelen.
    "Prinses, ik ga me aankleden. Ik denk niet dat de pizzabezorger graag in natura betaald wordt."
    Ik trek een klein pruillipje.
    "Denk je?" vraag ik met een klein lachje.
    Toch laat ik hem los en trek ik de dekens tot mijn kin.