• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Denk je?"
    Ik knik met een spijtig gezicht.
    "Sorry."
    Ik druk een kus op haar lippen en kruip tegen mijn zin het bed uit. Ik ril even, het is echt koud. Snel kleed ik me aan en kijk glimlachend naar Donna, die nog in bed ligt. Ik open mijn kast en haal er een extra dik deken uit, dat ik over haar heen leg. Liefdevol stop ik haar in en druk een kus op haar voorhoofd, terwijl ik zacht over haar wang wrijf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga. Night.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Slaapwel lieverd (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Sorry."
    Ik volg met mijn ogen zijn bewegingen terwijl hij zich aankleed. Er verschijnt een lach op mijn gezicht als hij een deken uit de kast haalt en die over mij heen legt. Liefdevol stopt hij me in en drukt een kus op zijn voorhoofd. Genietend sluit ik mijn ogen en geef hem een klein kusje op zijn wang.
    "Veel succes met deze tocht naar de voordeur," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Veel succes met deze tocht naar de voordeur."
    Ik grinnik en ga naast haar op het bed zitten.
    "Ik ben nog niet weg, prinses."
    Glimlachend ga ik met mijn hand door haar zachte haren, en laat ze door mijn vingers glijden. Ik buig me voorover om haar liefdevol te kussen en ik moet me inhouden om niet weer mee onder de dekens te kruipen.
    "Heb je het al wat warmer?" vraag ik zacht, en leg de dekentjes wat deftig over haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ben nog niet weg, prinses."
    Ik vlei me weer tegen zijn warme lichaam aan. Teder zoen ik hem terug. Mijn hand laat ik op zijn wang rusten.
    "Heb je het al wat warmer?"
    Ik knik zachtjes
    "Ja," zeg ik bijna zonder geluid.
    Mijn hoofd laat ik tegen zijn lichaam aanrusten terwijl ik onze vingers in elkaar verstrengel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik wil net mijn lippen op de hare drukken wanneer de bel gaat. Ik kreun even en tegen mijn zin sta ik op. Ik druk nog even een kus op haar hand, en loop dan naar beneden om de pizza te gaan halen. Het is een meisje, tegen mijn verwachtingen in, dat ik nog nooit heb gezien, en ik bestel wel bijna wekelijks een pizza. Ze begint hopeloos te flirten, terwijl ik alleen maar geïrriteerd ben dat ze niet snel genoeg mijn wisselgeld geeft. Er is iets aan Donna waardoor ik absoluut zoveel mogelijk tijd wil doorbrengen met haar. Een beetje afwezig neem ik de pizza's aan, en sluit de deur. Pas wanneer ik de pizzadozen boven op het bed neerzet, zie ik dat ze op een ervan haar nummer heeft geschreven. Zielig. Ik hoop maar dat Donna het niet ziet.
    "Uw feestmaal, hoogheid," zeg ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga even eten (;]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Als Jeremy zich nogmaals naar me toe buigt gaat de bel. Lachend laat ik hem los terwijl hij kreunt. Ik volg met mijn ogen zijn bewegingen naar beneden. Met een grijns laat ik mezelf weer onder de dekens glijden. Beneden hoor ik zachte stemmen maar verstaan kan ik ze niet. Het is ook niet nodig want hij komt alweer naar boven met de pizzadozen.
    "Uw feestmaal, hoogheid," knipoogt hij.
    Lachend trek ik hem bij me op bed. Mijn oog valt op het nummer op de doos.
    "Zomaar flirten als ik boven bed lig," lach ik en ik druk een kusje op zijn wang.
    Jaloers kan ik er niet om worden, alleen maar blij. Het betekend dat ik iemand heb die goed in de markt ligt. Voorichtig open ik de doos en haal er een stuk pizza uit.
    "Moet ik je nog voederen?"

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zomaar flirten als ik boven bed lig."
    Verontschuldigend kijk ik haar aan en kleed me weer uit om terug in bed te kruipen.
    "Zij flirtte, ik niet. Niet terwijl het meest geweldige meisje op me lag te wachten."
    Ik druk een kus op haar lippen en trek de dekens om ons heen.
    "Moet ik je nog voederen?"
    Ik grinnik.
    "Als jij je daartoe geroepen voelt, ga je gang."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zij flirtte, ik niet. Niet terwijl het meest geweldige meisje op me lag te wachten. Als jij je daartoe geroepen voelt, ga je gang."
    Lachend druk ik een klein kusje op zijn lippen.
    "Geeft niet," lach ik.
    Ik geef hem een stuk pizza en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben ondertussen ook koken dus ik reageer wat langzaam.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Geeft niet."
    Teder kus ik haar terug en leg mijn arm om haar heen. Ik ga ietwat rechtop zitten, anders wordt het een heleboel gesmos.
    "Dank je," zeg ik glimlachend en neem een hap van de warme pizza. God, die is warm. Ik wapper mezelf wat frisse lucht toe en steek het naar haar uit.
    "Mondje open," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dank je."
    Lachend kijk ik naar hem terwijl hij de warme pizza in zijn mond stopt.
    "Mondje open."
    Braaf doe ik wat me gezegd wordt en ik open mijn mond.
    "Aaaa," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Aaaa."
    Ik grinnik en neem met mijn gedachten een foto van haar, zoals ze er nu uitziet. Ongelooflijk sexy en schattig tegelijk. Ik stop de pizzapunt een stukje in haar mond.
    "Pas op, het is warm."
    Glimlachend kijk ik haar aan en wacht op haar reactie op de pizza.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.