• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lemmiwinks schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    uhm, Jace en Julian zitten bij eht meer terwijl Jace zijn hart uit stort en Patrick heeft brieven op de bedden gegooid waarin staat dat ze vanaf morgen therapie krijgen van de begeleiders.
    Oh en Patrick heeft vroeger zelf op dit kamp gezeten en is 'genezen'

    Waar de rest uithangt, don't ask me. o.o

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    uhm, Jace en Julian zitten bij eht meer terwijl Jace zijn hart uit stort en Patrick heeft brieven op de bedden gegooid waarin staat dat ze vanaf morgen therapie krijgen van de begeleiders.
    Oh en Patrick heeft vroeger zelf op dit kamp gezeten en is 'genezen'

    Waar de rest uithangt, don't ask me. o.o


    Méh ik haat therapie.
    I just knew it!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Méh ik haat therapie.
    I just knew it!


    wat, je krijgt alleen tijd met de begeleiders en je kunt elkaar pesten. 8D
    *Gaat dit in de begin psot gooien*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    wat, je krijgt alleen tijd met de begeleiders en je kunt elkaar pesten. 8D
    *Gaat dit in de begin psot gooien*


    That´s true. *begint dingen te verzinnen om de begeleiders te pesten*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Prepare Jace, because he's going to meet Sasha (cat). En natuurlijk claim ik als eerste Patje als begeleider voor Sasha's therapie.]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:50 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oh boy. o.o Uhm, heriner je wel dat hij trillend en bang bij Julian aan het meer zit. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Met bloot bovenlijf wandel ik mijn zaal weer uit nadat ik de brief opgeborgen heb. In mijn hoofd doen zich al enkele scènes voor en maniertjes hoe ik Patje kan manipuleren om erin mee te gaan. Eigenlijk wil ik Patje niet manipuleren, maar als de nood hoog is...
    Als ik bij het meer kom, laat ik mijn ogen rond glijden. Al snel heb ik mijn eerdere prooi gespot, maar het ziet er naar uit dat hij bezig is met een zielig hoopje mens naast hem. Knap is het hoopje wel, maar toch een beetje zielig. Laat ik die jongen maar even gaan opbeuren. Rustig wandel ik naar beide jongens toe en wurm me tussen hen in.
    "Julian, wie is je vriendje?" vraag ik met een glimlachje. Opnieuw flikkeren er sterretjes in mijn ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    Meteen klap ik dicht. Een onbekende jongen valt naast ons neer. Mijn armen druk ik tegen mijn borskas aan, hopelijk zsegt Julien er niets over.
    'Jace Duval,' mompel ik zonder de jongen recht aan te kijken. Ik kan mezelf best voortellen, dat hoeft Julian niet te doen. En het is beleeft. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar de jongen, maar het duurt niet langer dan een paar seconden. Het was pas de vierde persoon die ik zou ontmoeten. als je die ene jongen in mijn zaal meetelde, tenminste. Maar daar was ik van weggerend in paniek. Dat zou een slechte indruk achetr gelaten hebben. Hopelijk had hij het niemand verteld...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat, topic 3 al? Wilt iemand een samenvatting geven + zeggen hoe ik mijn mensjes er in kan droppen?]

    Sasha

    "Jace Duval," mompelt het hoopje. Hij kijkt me niet aan. Ik ga met mijn gezicht even onder het zijne hangen en glimlach. Hij is verlegen, hoe schattig.
    "Sasha Ripley," zeg ik terwijl ik een hand naar hem uitsteek. "En ik bijt niet hoor," voeg ik er lachend aan toe. Mijn lachje verandert al snel in een grijns. "Tenzij je dat zou willen, natuurlijk."
    Ondertussen laat ik ongemerkt mijn andere hand over Julian's been gaan. Het zou natuurlijk jammer zijn mocht ik de aandacht van dit snoepje verliezen, ik heb namelijk nog plannetjes met hem. Alleen moest Brulaap die zonodig onderbreken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Goulding schreef:
    [Wat, topic 3 al? Wilt iemand een samenvatting geven + zeggen hoe ik mijn mensjes er in kan droppen?]


    Het is nog steeds de eerste dag - kenningsmakings dag. Je kan iedereen gewoon laten aankomen in het kamp, dan stuur ik mijn begeleider(s) wel op je af.

    Wat je gemist hebt: Morgen begint therapie voor de kampeerders, de meeste mensen hebben drug/sigaretten verstopt en zijn rebels, Jace is depressief, velen willen Patrick verkrachten. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    'Tenzij je dat zou willen, natuurlijk.' Het is op dat moment dat deze jongen, Sasha, me heel erg doet denken aan één van de jongens van die nacht. Mijn hele lichaam staat nu gespannen. Ik kijk zijn richting weer uit. Hij grijnst nu, iets waardoor ik me wel heel ongemakkelijk begin te voelen. Zeker zo kort nadat ik mijn hart bij Julian heb uitgestort. Hij heeft nog geen eens gereageerd. hoe langer ik er over denk, hoe meer ik weet dat het een slecht idee was.
    'Nee, bedankt,' antwoord ik beleeft terwijl ik mijn nagels door de mouw van mijn trui, in mijn arm druk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Miller

    Gehaast parkeer ik mijn kleine autootje op het kiezelweggetje voor het grote gebouw, waar ik de hele zomer zal gaan werken. Ik werp nog een blik op mijn horloge, maar als ik het tijdstip zie, kijk ik snel weg. Ik heb altijd al een probleem gehad met op tijd komen. Met een snelle pas loop ik het domein op.

    Sasha

    Jace krimpt helemaal ineen, arm lammetje.
    "Nee, bedankt," zegt hij heel beleefd. Mijn ogen glijden even naar zijn hand waarmee hij krampachtig zijn arm vasthoudt. Ik moet het over een andere boeg gooien, of ik hoef van die arme Jace niks meer te verwachten. Ik zet mijn allerliefste glimlach op en trek mijn kleine ogen wat wijder open, zodat het mysterieuze ervan een beetje uitgedund wordt.
    "Waarom ben je zo verlegen?" vraag ik zacht. "We zijn hier allemaal net als jij." Ik laat voorzichtig mijn vingers over zijn wang gaan. "Als we elkaar niet kunnen vertrouwen, dan staan we helemaal nergens."
    Ondertussen laat ik de hand die net over Julian's been ging op zijn knie rusten. Ik wend mijn blik even van Jace af om hem glimlachend aan te kijken. Zou ik die twee tegelijkertijd in bed kunnen krijgen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Ik zit eindelijk weer op de kleine veranda bij mijn slaapzaal als er een auto het terrein op komt. De blonde vrouw die ik herken als Hailey stapt uit. ik heb haar alleen kort ontmoet en ze is nog eens laat ook.
    'Je kan je spullen naar hier brengen,' roep ik zonder op te staan. 'Het meeste werk vandaag is al gedaan, maar je hebt straks tijdens het avond eten surveillance in de cafetaria met Cassia. Dan kun je je meteen voorstellen aan de patienten.' Pas als ik klaar ben emt spreken kijk ik haar richting weer uit. Laatkomers irriteren me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.