• Ik kreeg gisteren via Facebook een foto van mijn familie te zien en wat is dat toch leuk om te bekijken!



    Groter.

    Mijn opa en oma staan linksboven, met mijn moeder in mijn oma's armen. En wow, mijn opa was echt een knappe vent vroeger, lol. XD

    Hebben jullie ook van zulke oude foto's van families? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn oudste familie foto is van 16 jaar geleden. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Vet stoer (:


    26 - 02 - '16

    Ja, van mijn beide opa's & oma's. Ze hangen in het trapgat thuis, maar ik heb ze niet op mijn laptop staan.
    Mijn oma zag er vroeger echt uit als een model, zo knap :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hier ergens de trouwfoto van mijn oma vinden, wat trouwens echt een prachtige foto is, en ik heb er nog meer van mijn oma, en ik lijk best wel op haar zegt iedereen (:


    We can't spend our lives waiting to live.

    Vidia schreef:
    Vet stoer (:


    comfort in c h a o s

    Ik zag laats de trouwfoto van mijn opa en oma, en mijn opa was vroeger ook echt eng knap. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik geloof dat ik op deze pc wel wat oude foto's van m'n vader heb staan... Even kijken :'D.

    Deze waren van toen hij in dienst was:


    (Middelste van degenen die rechtop staan)


    (Tweede van rechts)



    Jammer, kon geen familiefoto's vinden (no_chears).

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:17 ]


    i put the fun in funeral


    Mijn vader met zijn broers en ouders. (Vraag me alleen niet waar mijn vader is, idk)


    De derde van linksboven is de vader van mijn vader's vader.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    sinds mijn opa en oma vorig jaar zijn overleden hebben we wel aan aantal foto's beneden staan.

    Echt verbazingwekkend hoe mooi mijn oma vroeger was! toen kon je echt aan haar zien dat ze half spaans was! echt mooi was mijn oma vroeger...mijn opa was geen spat verandert op heel wat rimpels na hahah


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Op de muur rechts van mij (als ik nu zo zit) hangen twee foto's; één van mijn overgrootmoeder en de andere van mijn overgrootvader...


    Deep inside, I've never felt alive

    Niet op mijn pc
    Toen mijn oma 80 werd hadden we een verassingsfeest georganiseerd en toen hadden we op de uitnodiging en op tompoezen een foto gedaan van toen zij een jaar of 18 was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij mijn meme worden er af en toe wel eens foto's en fotomappen bovengehaald van toen mijn moeder nog kind was. Mijn meme had zeven kinderen en zo zijn er dus zéér véél foto's. Want mijn meme heeft veel foto's thuis, maar er wordt altijd gezegd dat mijn tante de meeste foto's heeft bij haar thuis. Damn, hoeveel foto's moeten dat er niet zijn, hehe.
    Ik vind het vooral heel raar. Als ik een foto zie van toen mijn pepe een jonge vader was en naar hem kijk nu. Bijna niemand kan geloven dat hij dat is. Dat is dag en nacht verschil en herken hem totààl niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb een fotootje van mijn betovergrootmoeder. En een paar trouwfoto's van mijn opa en oma.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je lijkt op je familie! (cat)