• Ik heb een tien voor mijn mondeling Engels!
    En nu ben ik blij, want ik had het dus niet verwacht.
    Serieus, mijn lerares zei zo 'Je hebt een tien.' en ik zat daar 'Echt?' en toen ging ze ook nog sarcastisch worden en zeggen 'Nee. Ik had gewoon zin om dat te zeggen.' Maar anywayss, een tien!

    Dat je van een hoog cijfer zo vrolijk kunt worden ;x

    Maar oke, wie is er nog meer blij vandaag? :Y)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Goed zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik :D Want ik heb mijn Nederlands mondeling gedaan, maar heb mijn cijfer nog niet. Bij ons gaan ze eerst alle mondelingen afnemen voordat ze een cijfer geven. Maar de docent zei tegen mij dat ik de beste was tot nu toe en dat meerdere leerlingen zo een mondeling zouden moeten afleggen :P Dus ik denk ook dat ik iets van een 9 of een 10 heb :$

    Maar gefeliciteerd :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zie net dat er volgende week al best veel vakken rood staan, dat betekent een grote kans op uitval
    Ik hoop dat het allemaal uitvalt want dan heb ik op vrijdag maar twee uur les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Coriolanus schreef:
    Ik zie net dat er volgende week al best veel vakken rood staan, dat betekent een grote kans op uitval
    Ik hoop dat het allemaal uitvalt want dan heb ik op vrijdag maar twee uur les


    Wat een vaag systeem.
    Maar het is inderdaad wel goed. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik,we hebben vanavoond een bbq met vrienden. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik niet echt, want ik ben ziek..
    Wel super nice van die 10.


    Bad decisions make good stories.

    Ik had een 9,3 voor het lezen van engels :'D
    *yay*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OMG zooo awesome o.O ik ben jaloers, ik ga dus echt nooit een tien halen voor een mondeling ^^
    En ik ben blij omdat ik heerlijk heb gedanst vandaag ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    ... Nee. D:
    Ik ga mijn crush vier dagen niet zien...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.