• Ik heb een fantastische story in mijn hoofd, maar ik heb een aantal mensen nodig die hem samen met mij schrijven.
    Ik zal een schema en alles maken zodat je niet zelf dat hoeft te vragen enzo. Ik heb nog deze rollen nodig:
    Ik ben Rosie.
    Ik heb nog nodig:

    - Aardigste meisje uit de klas
    - Aardigste meisje van haar dansklas
    - Grote zus
    - The Ex from ...

    Ik weet nog niet zeker of het een One Direction verhaal word, kijken we nog wel even.
    Er komen natuurlijk ook jongens in voor, maar die schrijf ik ook.
    Dus eigenlijk hoef je bijna niets te doen, gewoon om de aantal dagen een stukje schrijven.

    Dit is wat je moet doen:
    -Lijstje invullen
    -Een piepklein stukje schrijven zodat ik kan zien wat je schrijf stijl is
    -Opvallen

    Bijv.
    Rol: The Ex from ...
    Naam: Yara (hoeft niet perse 2e naam) Hudson
    Uiterlijk: *foto* (elke keer als je een hoofdstuk schrijft die foto erboven zetten)
    Innerlijk: Het verleden heeft haar leven moeilijk gemaakt en daardoor maakt ze nu de levens van andere mensen moeilijk (heel uitgebreid hoeft het niet, maar wel iets meer dan dit ;))
    Extra: Iedereen aanbidt haar, eigenlijk alleen omdat ze bang zijn dat ze hun pijn doet met woorden. Ze houdt ook van pianospelen.
    By: URUSERNAME

    Dus!
    Rol:
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    By:
    Minihoofdstukje:

    GOOD LUCK!
    Het verhaal zit al in mijn hoofd. Als je meer over het verhaal wil weten voordat je meedoet, pb me even.

    xoLY(H)


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.


    Rol:Aardigste meisje uit de klas.
    Naam:Sandy Johnson
    Uiterlijk:

    Sandy heeft mooi, lichtbruin, stijl haar. Ze heeft mooie, heldere blauwe ogen.Haar kledingstijl is basic, en ze draagt dus niet vaak opvallende kleren.
    Innerlijk:Sandy is een heel aardig meisje, en ze is ook erg behulpzaam.Ze wilt voor iedereen zorgen, al willen sommige mensen dat niet. Als iemand hulp nodig heeft, wil ze diegene altijd helpen. Ze is goed in school namelijk.Ze is een vrolijk meisje, dat veel met vriendinnen doet.
    Extra:Sandy rookt en drinkt niet.
    By:iloveuu aka Rochel
    Minihoofdstukje:Sandy POV
    Ik kijk om me heen en zie Rosie binnenlopen. Ze lacht me toe en ik lach terug.Ze gaat zitten en de bel gaat.Jake is er niet, zie ik, die is vast ziek. Als Wiskunde begonnen is, en Mevrouw Lawrence eventjes de klas uit is. Zie ik iemand naar me toe lopen. Het is Clarissa. 'Hoi!' zegt ze lachend, 'Wil je me helpen met deze vraag?''Ik snap hem niet' Bloost ze. 'Natuurlijk!' zeg ik haar lachend, en ik leg haar de vraag uit. Als ze het snapt loopt ze terug naar haar tafel en gaat verder met haar opdracht. 'Ik heb weer iemand geholpen.' Lach ik mezelf toe.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:44 ]

    Rol:aardigste meisje uit de dansklas
    Naam:Zoey Dextra
    Uiterlijk:


    Innerlijk:Ze is aardig(duh da moest)en zeer getalenteerd.ze is ook verlegen en ze zit bartstensvol leuke ideën
    Extra:ze heeft krullend chocoladebruin haar en kan zowat met iedereen goed opschieten.
    By:http://www.quizlet.nl/users/brokenwingx/
    Minihoofdstukje:
    Pov zoey

    Ik stond druk babbelend met een groepje meiden op Rosie te wachten. De dansleraar(es) zei dat we gingnen beginnen. Ik keek nog snel even naar de deur. Maar de dansleraar(es) was ongestoord begonnen zonder haar. afwezig deed ik mee. een kwartier te laat kwam Rosie lamlendig binnengewandeld."En?" zei de dansleraar,"wat is nu weer je excuus? Als je nog 1 keer te laat komt, mag je niet meer meedoen tijdens het optreden, Rosie!" Rosie keek op van haar veters die ze aan het binden was.Bluffend zei ze:" wie zegt dat ik wel wil meedoen?"

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:09 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil wel maar ben niet goed genoeg.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    YAY meer reacties mensjuhs!
    (H)


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Moet ik nog iemand invullen?

    ik ga ook iemand voor je invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Doe! Snel snel!
    xoLY(H)


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.