• COSETTE
    *O*




    Who is Cosette, you ask?
    Cosette is één van de hoofdpersonages uit het boek én musical Les Misérables. Ze is de dochter van Fantine, die haar bij de Thénardiers om voor haar te zorgen omdat ze dat zelf niet kan. De Thénardiers echter mishandelen haar en hongeren haar uit. Constant wordt ze vergeleken met hun eigen dochter Éponine. Op een dag komt er een voortvluchtige genaamd Jean Valjean langs, hij neemt Cosette mee en bouwt samen met haar een leven op onder een andere naam.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)

    Ja (clown).

    Maar dat kan zijn omdat ik die naam effectief aan het verhaal link. Ik heb geen idee of het ook een bloem is :').


    Ik denk telkens aan het woord Rosette en dat lijkt weer op Roos. I know, ik ben gewoon raar :W


    26 - 02 - '16

    Cosette schreef:
    Weeral? Zoveel namen heb ik nog niet gehad :p
    I think you've mistaken me with Evelien :Y)


    Zeg, bedankt hoor ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je zou mijn naam genootje zijn als mijn gebruikers naam nog Eponine was geweest :Y)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Veeeet! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Locomotor schreef:
    Je zou mijn naam genootje zijn als mijn gebruikers naam nog Eponine was geweest :Y)


    So it's your fault (cat)

    Eigenlijk wilde ik Eponine, omdat ik altijd op dudes val die mij niet zien staan, maar die was dus al bezet (no_chears)

    Maar Cosette is ook leuk want zij heeft een luchtkasteel :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.