• Jaja, hier ben ik weer. Er zijn heel erg veel fans van HP, zowel de boeken als de films. Er zijn ook genoeg HP story’s op quizlet die geen trailer hebben, of er zijn ook weleens mensen die denken: “Kon ik nou maar goed HP-filmpjes maken!”
    Dan zit je hier goed. Welkom in de wereld van HpMovieMaker!

    Ik wist niet waar hij moest, Creativiteit of Hp.


    ___

    Do you want a movie/trailer? Kom maar (:.

    Filmpje(s) die ik al gemaakt heb:

    HP I.

    HP II.

    Trailer(s):

    -One way to death. | Tetrawizard Tournament. |

    ___

    Titel:
    Wat moet er allemaal gezegd worden (=tussentekststukjes):
    Plaatjes om dat er eventueel op te zetten/zo niet, hoe moeten ze eruit zien:
    Cover:
    Trailer/Filmpje:
    Extra:


    ___

    Wachtlijst:
    - IBelieveYou - Trailer
    - DevilWings - Trailer
    - DevilWings - Trailer
    -
    …

    Al gemaakt:
    -
    -
    -
    -
    …

    ___

    Maandag.
    Dinsdag.
    Woensdag.
    Donderdag.
    Vrijdag.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 13:32 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik heb een kleine tip voor in je trailer. Misschien kun je die stukken met die tekst iets korter maken, want ze staan best wel lang in beeld. Voor de rest goed gedaan hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel: Together we are strong
    Wat moet er allemaal gezegd worden: "The air is quiet and gives you a special feeling," said Roxanne Weasley | "I do not need fire to love you," said James Potter | "The water feels cold compared to the darkness in my body." said Serena Riddle (=tussentekststukjes): The secret circle will never succeed in this fight to win, " said Voldemort
    Plaatjes om dat er eventueel op te zetten/zo niet, hoe moeten ze eruit zien:1. 2. 3.
    Cover: Heb ik niet
    Trailer/Filmpje: Misschien stukje waarop voldie zegt: Only i can life forever?
    Extra: als er muziek bij kan, dan Safe and Sound van Taylor Swift

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 19:12 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Dumbledore schreef:
    Ik heb een kleine tip voor in je trailer. Misschien kun je die stukken met die tekst iets korter maken, want ze staan best wel lang in beeld. Voor de rest goed gedaan hoor. (:


    Ik weet niet hoe ik dát doe. (:.

    @ IBelieveYou, zou je het lijstje in willen vullen? En zou je de tekstjes (het liefst Engels) erbij willen zetten?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Curlzz schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe ik dát doe. (:.

    @ IBelieveYou, zou je het lijstje in willen vullen? En zou je de tekstjes (het liefst Engels) erbij willen zetten?


    Oh haha, waarmee maak je je filmjes? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Oh haha, waarmee maak je je filmjes? (:


    MovieMaker, vandaar die "titel" haha (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik verander het wel even:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Heb het aangepast:) En hoe kun je movie maker gebruiken? Heb het wel eens geprobeerd maar lukt nooit:)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 19:13 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    IBelieveYou schreef:
    Heb het aangepast:) En hoe kun je movie maker gebruiken? Heb het wel eens geprobeerd maar lukt nooit:)


    Gewoon uitproberen, haha. Ehm, ik heb meer stukjes film nodig. Dat van Voldie kan ik misschien wel regelen, welke film is dat? (:.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Titel: The Games of Death
    Wat moet er allemaal gezegd worden (=tussentekststukjes): 1. Lily Luna Potter / Ze moet haar leven geven... / ... om haar afdeling te laten winnen. / A quizlet story / The Games of Death, made by DevilWings
    Plaatjes om dat er eventueel op te zetten/zo niet, hoe moeten ze eruit zien: Lily Luna Potter
    Cover: Heb ik niet
    Trailer/Filmpje: Lily schrijft haar naam op een briefje en stopt het in de bus in de kamer. (mag ook vuurbeker zijn)
    Extra: liedje, bittersweet van within temptation


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (alvast... dank je)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik maak ze allebei Maandag! Uiterlijk Dinsdag krijgen jullie ze!


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Titel:What If... |Harry Potter| [Old Adventures, New Stories] Deel 1: De Steen Der Wijzen
    Wat moet er allemaal gezegd worden (=tussentekststukjes):Wat als...

    Harry Potter en de Steen der Wijzen opnieuw geschreven zou worden?

    er nieuwe personages bij kwamen?


    Zou het verhaal dan anders lopen?
    Plaatjes om dat er eventueel op te zetten/zo niet, hoe moeten ze eruit zien: plaatjes van Harry Potter, Ashley Tisdale & Indiana Evans (het liefst die in "even voorstellen" staan
    Trailer/Filmpje: trailer
    extra: spannend deuntje

    [ Dit filmpje is voor iemand anders die geen quizlet-acount heeft. Ze heeft dit nodig voor een boekbespreking. Ze moesten een hoofdstuk zelf schrijven en een trailer maken]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (superbedankt voor de moeite die je doet)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    I'm sorry. "onze" (die van mijn zus en ik) moeder ligt in het ziekenhuis. Ik weet niet wanneer ik het precies ga doen.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Curlzz schreef:
    I'm sorry. "onze" (die van mijn zus en ik) moeder ligt in het ziekenhuis. Ik weet niet wanneer ik het precies ga doen.

    maak niet uit. dat is wel iets belangrijker dan een paar trailers


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen