• Hebben jullie misschien tips om wat kilootjes kwijt te raken?
    Nee ik ben niet zo'n anorexia persoon!
    ik hou teveel van eten om dat te zijn.:S

    Ik wil gewoon de winterkilootjes kwijt.
    Dus drop hier je tips(flower)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 22:31 ]


    Believe in yourself, change the world.

    sporten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga een paar gezonde tips neerzetten die wel een beetje helpen. Je moet niet doordraaien, maar deze tips zijn ook gezond.

    ·Denk als je honger hebt eerst na wanneer de laatste keer was dat je dronk. Je lichaam kent het verschil tussen honger en dorst niet. Als je dorst hebt, krijg je meestal een hongergevoel.
    ·Minder sausjes gebruiken
    ·Water/thee nemen ipv cola
    ·Fruit eten


    Today will be Girl's Day party with you~

    @Puta.
    Doe ik al(Y)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 22:34 ]


    Believe in yourself, change the world.

    Yoseob schreef:
    Ik ga een paar gezonde tips neerzetten die wel een beetje helpen. Je moet niet doordraaien, maar deze tips zijn ook gezond.

    ·Denk als je honger hebt eerst na wanneer de laatste keer was dat je dronk. Je lichaam kent het verschil tussen honger en dorst niet. Als je dorst hebt, krijg je meestal een hongergevoel.
    ·Minder sausjes gebruiken
    ·Water/thee nemen ipv cola
    ·Fruit eten



    hmm, daar zeg je me iets.
    in het vervolg drink ik me gewoon als ik honger heb :')


    Believe in yourself, change the world.

    Graphics schreef:
    (...)


    hmm, daar zeg je me iets.
    in het vervolg drink ik me gewoon als ik honger heb :')
    Tenzij je echt honger hebt, want dan gaat drinken niet werken. Tussendoortjes heb je namelijk ook nodig


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ehm nou ja als je veel van (lekker) eten houdt gaat het moeilijk worden, dat heb ik namelijk ook. Gewoon iets meer sporten dan normaal misschien, kleinere porties pakken, minder tussendoortjes of gezondere tussendoortjes.


    Rainbows on my staircase ~

    Beetje meer bewegen, en pak eens een stuk fruit ipv koekjes of zo.
    En idd veel drinken. Dat hoeft niet persé water te zijn; thee of sap is ook niet verkeerd. Of maak een smoothie, dan heb je het bovenste in één keer naar binnen (:

    En als je echt heel erg trek hebt pak dan gewoon eens een boterham. Niet de lekkerste oplossing, maar je maag voelt wel weer fijn aan :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    gewoon zo gezond mogelijk eten. (en daarbij bedoel ik niet minder)
    groente, fruit, vlees/vis, zuivel. water, brood. (schijf van 5)
    3 maaltijden. ontbijt lunch en avondeten. en 2 of 3 tussendoortjes. en je tussendoortjs zo gezond mogelijk en dan 1 of 2 keer iets wat je lekker vindt en wat (mischien wel) ongezond is.
    goed sporten en niet naar fotomodellen kijken ;)
    dat zijn de beste dingen.
    maar Never-Nooit-Lijnen !!!!!


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3