• Oke voor dat ik begin. ik ben slecht in uitleggen. Dus ga geen commentaar daar op hebben, ok. want dat weet ik ook wel
    De laatste tijd voel ik me zo levenloos.. Ik zit altijd maar binnen en dan achter de computer, en dan worden me ouders weer chag. Ik merk gewoon dat ik vriendinnen kwijt raak. Zelfs me bff gaat alleen nog maar met anderen( meisjes uit haar klas). En ik voel me best wel eenzaam ;$. Niemand kan ooit, en ik vind me leven gewoon super saai, en weet nooit wat te doen behalve de computer. Vroeger was ik altijd buiten, creatief bezig of met vrienden(innen). Ik weet nu niet wat ik moet doen ..

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 15:50 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Afspreken met je vriendinnen, zodat je niet in de buurt van je computer bent (: Je moet jezelf dwingen om niet te gaan PC'en.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pik de draad weer op? Zet die computer aan de kant, bel een vriendin en vraag om naar de stad te gaan? De enige manier om hier verandering in te brengen is om actie te ondernemen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Pik de draad weer op? Zet die computer aan de kant, bel een vriendin en vraag om naar de stad te gaan? De enige manier om hier verandering in te brengen is om actie te ondernemen
    Nooit kan er iemand.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zoiets heb ik ook.. Ik voel me levenloos maar alsnog heb ik vrienden, alleen mijn vriendin heeft een vriendje waar ik dan ook heeel erg lonly naast sta..


    Don't be like the rest of them, darling

    Khaleesi schreef:
    Afspreken met je vriendinnen, zodat je niet in de buurt van je computer bent (: Je moet jezelf dwingen om niet te gaan PC'en.


    comfort in c h a o s

    Ik spreek ook niet vaak af, en ik ben enig kind. Dus ga lezen, tekenen, tv kijken, jezelf buiten vermaken.
    En dat je levenloos/moe bent hoort ook bij de puberteit. :Y)

    Ocharme toch. :C
    Zoek anders leuke Q'ers om mee af te spreken?
    Je woont zeker niet in de buurt van Mechelen? :C


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Plumbum schreef:
    Ocharme toch. :C
    Zoek anders leuke Q'ers om mee af te spreken?
    Je woont zeker niet in de buurt van Mechelen? :C
    hihi, niet dat ik weet.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zou toch blijven proberen bij je vriendinnen.
    Zoek een sport of hobby? Daar leer je ook massa's vrienden kennen + je bent weg van de pc.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury