• Ik ben dus altijd al slecht geweest in gym en dat is ook wel duidelijk. Ik doe ook minder mee nu, aangezien mijn klas vet sportief is en elke keer gaat zeuren als ik iets niet kan. Bij volleybal bijvoorbeeld; 'Oh, laten we de bal maar niet meer naar haar spelen, dan verliezen we'. Niet bepaald motiverend. Ik heb gym dus nogal opgegeven, aangezien ik ook niet veel zin heb om gezeur te krijgen van mijn klas. Nu deed ik een keer serieus mee, krijg ik een 4.5. Ik sta nu dus nog maar op het randje voldoende, en dat vond ik oké. Komt er ook nog bij dat mensen die geen zin hadden om mee te doen, en dus een beetje met een fluitje gingen scheidsrechteren voor tien minuutjes, wel gewoon minimaal een zes krijgen, zonder dat veld in te gaan. Ik word er zo gefrustreerd van!

    Tot ik uit mijn droom gehaald werd en erachter kwam dat ik niet overga als ik onvoldoende op gym kom te staan. Ik sta geen enkele onvoldoende gemiddeld (ik sta zelfs ergens bijna een 9 op, dus je zou verwachten dat ik over zou gaan), maar nu zit ik me dus best wel zorgen te maken om dat stomme gym. Aangezien er dingen aan zitten te komen die ik absoluut niet kan, zoals turnen.

    Ligt het nou aan mij, of is het verschrikkelijk belachelijk dat zo'n stom vak als gym bepaald of je overgaat of niet? Ik snap er werkelijk geen bal van!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 21:25 ]

    Je gaat dan gewoon over. De school mag jouw niet laten zitten als je maar voor 1 vak onvoldoende sta en voor de rest gewoon goed ;D. (en dit heb ik van mijn leraren,zussie lief in de leerlingenraad en broertje lief)


    Shoganai i ne~

    Wow, kun je echt je jaar moeten overdoen door gym? Ik denk niet dat dat bij ons zo is, maar ik weet het niet zeker. Eigenlijk heeft er bij ons sowieso niemand een onvoldoende op, want we hebben wel een leuke leerkracht. Ik stel voor: kom naar mijn school, dan moet je je geen zorgen maken! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LightYagami schreef:
    Je gaat dan gewoon over. De school mag jouw niet laten zitten als je maar voor 1 vak onvoldoende sta en voor de rest gewoon goed ;D. (en dit heb ik van mijn leraren,zussie lief in de leerlingenraad en broertje lief)


    Nee, dat dacht ik dus ook. Maar ik heb het na gevraagd en bij ons is dat dus wel zo. Als ik onvoldoende sta op gym, ga ik niet over, al heb ik alle compensatie van de wereld. I'm screwed!

    Tempesta schreef:
    Wow, kun je echt je jaar moeten overdoen door gym? Ik denk niet dat dat bij ons zo is, maar ik weet het niet zeker. Eigenlijk heeft er bij ons sowieso niemand een onvoldoende op, want we hebben wel een leuke leerkracht. Ik stel voor: kom naar mijn school, dan moet je je geen zorgen maken! (:


    Dat klinkt goed! Ik heb een nieuwe leerkracht, die vet streng is en me niet mag! Dus ik kom wel naar jouw school toe, lijkt me veel leuker! Ik wil ook leuke gymlessen! ):

    Dat slaat nergens op. Bij mij is het zo dat als je je best doet, of het lijkt dat je je best doet, je minstens een 6 krijgt. Omdat je op het niveau zit om je hersens en niet of je goed bent in sport.
    Wat gym trouwens niet is, als ze fatsoenlijk gymles zouden geven zouden velen veel beter zijn in gym en het leuker vinden dan nu.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klopt, dat was van ons ook zo. Je MOEST je gym met een voldoende hebben afgerond, anders was 't pech. Maar bij ons mocht je ook werkstukken maken, misschien is dat iets voor jou? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Klopt, dat was van ons ook zo. Je MOEST je gym met een voldoende hebben afgerond, anders was 't pech. Maar bij ons mocht je ook werkstukken maken, misschien is dat iets voor jou? :3


    Dat zou inderdaad wel heel chill zijn! Maar die vent is nogal nieuw op mijn school, dus ik weet niet of hij daaraan doet. Ik zal het zeker vragen, bedankt voor de tip! Het zou een goede oplossing zijn! :'D

    Je moet voldoende hebben voor Maatschappijleer, ANW (vwo), LO en CKV/CKV op je eindexamen, anders krijg je geen diploma :/

    Over CKV gesproken, morgen een proefwerk over popmuziek. Dus vanaf de Blues t/m Michael Jackson etc. En daar moet je dus een voldoende voor halen, anders geen eindexamen. 'T slaat niet echt ergens op, nee :')

    En 't is kut voor je, maar de meeste leraren geven geen onvoldoendes als je genoeg inzet. Dus als je inzet toont dan komt het vanzelf wel goed :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Je kan toch i.p.v gym een werkstuk maken?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.