Ik ben dus altijd al slecht geweest in gym en dat is ook wel duidelijk. Ik doe ook minder mee nu, aangezien mijn klas vet sportief is en elke keer gaat zeuren als ik iets niet kan. Bij volleybal bijvoorbeeld; 'Oh, laten we de bal maar niet meer naar haar spelen, dan verliezen we'. Niet bepaald motiverend. Ik heb gym dus nogal opgegeven, aangezien ik ook niet veel zin heb om gezeur te krijgen van mijn klas. Nu deed ik een keer serieus mee, krijg ik een 4.5. Ik sta nu dus nog maar op het randje voldoende, en dat vond ik oké. Komt er ook nog bij dat mensen die geen zin hadden om mee te doen, en dus een beetje met een fluitje gingen scheidsrechteren voor tien minuutjes, wel gewoon minimaal een zes krijgen, zonder dat veld in te gaan. Ik word er zo gefrustreerd van!
Tot ik uit mijn droom gehaald werd en erachter kwam dat ik niet overga als ik onvoldoende op gym kom te staan. Ik sta geen enkele onvoldoende gemiddeld (ik sta zelfs ergens bijna een 9 op, dus je zou verwachten dat ik over zou gaan), maar nu zit ik me dus best wel zorgen te maken om dat stomme gym. Aangezien er dingen aan zitten te komen die ik absoluut niet kan, zoals turnen.
Ligt het nou aan mij, of is het verschrikkelijk belachelijk dat zo'n stom vak als gym bepaald of je overgaat of niet? Ik snap er werkelijk geen bal van!
[ bericht aangepast op 2 april 2012 - 21:25 ]