• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bill (truste)

    'Alex' kreun ik, 'ga weg, ik kan niet geholpen worden'
    Ik draai mijn hoofd weg en strijk over het ondertussen ook nat geworden gras.
    'Tenminste... je kan me misschien gevoelloos naar binnen brengen? dan kan iedereen zien dat ik er zo niet meer ben...' aangezien ze toch geen afscheid zouden hoefen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Dracy schreef:
    [Neeeej neit zo vroeg!!!! :(:(:(:(]


    [Soooorrry, ik ga zo misschien wel verder op me mobiel dan ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik voelde éindélijk de pijn een héél klein beetje afnemen. Maar alsnog voelde ik het hevig.
    "M-Mijn hoofd." Murmel ik en zie heel wazig Felice zitten. Een steek trekt weer door mijn hoofd.
    Ik wil deze gave niet!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    'Bill! doe niet zo stom je gaat niet dood!' zeg ik boos tegen hem,
    'Ik kan je wel naar binnen brengen maar je gaat niet dood!'
    Ik til hem op en loop naar het huis, jemig wat is ie ligt


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Annabeth

    'Oké, ik ga.' zeg ik kortaf. Leuk dat hij me bedankte. Ik stommel naar beneden en plof neer op de bank. Daar sla ik mijn armen om mijn knieeën.

    Dan gebeurt het. De gedachten die Finn op mij had afgestuurd die middag, kwamen plotseling weer terug. Hoe wist ik niet, maar ze waren er. Ik knijp mijn ogen samen. Dan spring ik op en ren weg, naar buiten. Ik wil de pijn achterlaten, maar het lukt niet. Bij de rivier blijf ik liggen. Ik haal hysterisch adem en kijk naar mijn weerspiegeling in het water. Door de beelden die in mijn gedachten verschijnen zie ik allemaal nare dingen in het koele water. Herinneringen waarvan ik hoopte ze nooit meer te zien...

    [sorry ik moest effe zielig doen, doe ik nogal vaak]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [:D
    Okee ik vind dit eng, waarom krijg ík altijd mijn zin? Ik bedoel bij Rekenen moést ik op een andere plek, de docent had el me spullen erheen ge zodemieterd en ik bleef zitten. Uiteindelijk na een kwartier kreeg ik mijn spulle weer voor mijn neus en mocht ik blijven zitten... En zoiets gebeurde ook bij bloem etc. Toch Lin? Toen met die klimop bladeren...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Yep toen mocht je niet meedoen en ging je doordrammen, toen mocht je meedoen. Nou schat bij mij lukt je dat niet hoor xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    Ik hoor Alex vaag, en kreun.
    Ik voel dat ik wegdrijf en probeer de pijn te vergeten.
    Felice... hoorde je me?

    (k nu ga ik echt hoor
    Billian is zometeen bewusteloos, maar ga niet verder met hem zonder mij)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Darryl leek ietwat te kalmeren. Ik wil deze gave niet! hoorde ik hem denken, en ik dacht koortsachtig na, over wat bij mij altijd hielp. ''Adem rustig in en uit'' zei ik tegen hem. ''Probeer aan één ding te denken, en concentreer je daar op, vergeet de rest om je heen'' ging ik verder. Ik zuchtte. Waar was Bill nu, en hoe ging het met hem?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dat lukt bij niemand xD Alleen ik weer hè..., I hate that somethimes...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Felice had al gereageert op wat hij dacht ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik concentreerde me op een ding. En dat was Felice.
    Ik weet niet waarom maar die kus, het deed iets met me.
    Ik adem in en uit. Maar mijn hoofd blijft bonken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [W8 miss heb ik wel een gave dat ik mensen hun gedachten kan veranderen! *lacht om onozele zin* Okee, laat maar.... Ik spoor niet... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Geluidloos liep ik door de gang naar Billians kamer, ik legde hem op zijn bed met een kussen onder zijn hoofd net toen ik weg wouw gaan- GODVERDOMME Ik was weer een dier. STOP THINKING ABOUT ANIMALS! Ik was een leeuw, nou ja, zo ga ik die gangen niet door hoor. Ik liep weer naar Billian en ging naast hem liggen op het bed.

    (Nee je meent het (puh)) iedereen behalve de mijne! try!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice

    Ik weet niet waarom maar die kus, het deed iets met me. hoorde ik, en ik was even te verbaasd om iets te zeggen. Maar hij wou het toch niet? ''B-blijf je concentreren'' stamelde ik, terwijl ik naar het badkamertje liep om een beker met water te vullen. Ik snelde terug, en zette het naast hem neer, voor het geval dat. ''Probeer je te ontspannen, en de pijn te vergeten'' zei ik. ''Hoe moeilijk het ook is''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''