• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Okee lin als je hier niet van gaat tranen weet ik het ook neit meer Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex (Wel, zie jij maar eens een geest tegen te komen die nog in de staat is van het overlijden :X word je niet vrolijk van)

    Ik was weer mens, ik leg mijn hand op zijn schouder, 'Darryl, ga plat op je rug liggen, ontspan en adem rustig..' probeerde ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik luister nu)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice

    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, Alex is al bij hem e-en..'' Ik pauzeerde even. ''H-hij hoeft me toch niet t-te zien'' snikte ik.
    ''Geef terug, nu'' beval ik hem. ''A-alsjeblieft''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Geluisterd, Nope echt helemaal niks, het ligt er helemaal aan hoe je naar de muziek luistert ^^)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill (ik voelde mijn dichte ogen nat worden, ik deed nik het ging 100% vanzelf)


    'Hij wil je zien... ga nu... ik geef je het toch niet terug...'
    Zucht ik ga nu! ik overleef het wel, als je met Darryl praat hoef je ook nooit meer te huilen over hem...
    zeg ik als ik haar hoor snikken.
    Ik leg mijn hoofd weer op het gras en doe mijn ogen weer dicht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    Ik wilde wel reageren maar ik kon het niet.
    Als ik nu zou bewegen, zou voor mijn gevoel mijn hoofd uit elkaar spatten.
    Ik voel me echt niet goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ga nu! ik overleef het wel, als je met Darryl praat hoef je ook nooit meer te huilen over hem...
    klonk er.
    ''En wat wil je dat ik daar doe dan? Ik kan niks doen'' zei ik. ''Bill, alsjeblieft..'' zei ik zacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Ik legde mijn hand op zijn hoofd en dacht na,
    Maar volgens mij waren er geen dieren met heelende gavens of dat soort dingen...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [@ Shewerewolf Doe anders gewoon wat anders. xD Dat je ineens moest plassen ofzo, zeg maar wat.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryl

    Die hand op mijn hoofd maakte het alleen nog erger.
    Ik kreunde van pijn.
    Alsjeblieft stop het!
    Ik blijf nog steeds doodstil liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    Ik zuchte weer en fluisterde 'praat met hem, help hem, doe wat je niet laten kan om hem te helpen' snik ik please! hij heefd hulp nodig, ik red het echt, en anders had ik toch geen nut gehad.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (i don't... weetje wat eronder de meeste zielige liedjes staat? Huilen is menselijk, of Wie niet huilt is niet menselijk en dat soort dingen :( droogheid (puh) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira


    [Waar zijn julie allemaal btw]
    Annabeth

    Ik zet wat water voor Finn neer. 'Ik kom zo terug.' zeg ik en loop naar buiten. Daar voel ik de koele lucht en adem diep in. Tranen prikken achter mijn ogen. Je moet er niet aan denken. Misschien bedoelde hij het wel anders. Ik zucht en loop verder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel