• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    Ik voelde me eigenlijk niet in de mood om gitaar te spelen.
    Ik zuchtte en zet de gitaar terug op het standaard en laat me achterover op het bed vallen en dacht na.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hihi oké, ik zal zo even iets posten waar Felice veel denkt :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okee me plannetje is best lullig voor Darryl xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Terwijl ik hevig snikte, hoorde ik een licht gegrom. Verward keek ik achterom, en zag een gigantische, witte tijger. ''Oh.. Fuck..'' ik stond op. Wacht, er kunnen hier helemaal geen tijgers zijn. Geen witte in ieder geval.. ''A-alex, ben jij dat?'' vroeg ik met een trilling in mijn stem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    ''A-alex, ben jij dat?'' Vroeg Felice bang, als ik geen tijger was had ik waarschijnlijk gelachen, naja. ik probeerde mijn gedachten maar. Ja Felice ik ben het, rustig maar.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Okee nog even een aantal gedachten en dan doe ik het.]

    Darryl

    Ik keek zuchtend naar het plafond en sloot mijn ogen even. Ik dacht even terug aan net wat Felice deed. Moes ik dat nou fijn vinden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ja Felice ik ben het, rustig maar. klonk er, en opgelucht haalde ik adem. Kon ik dan nooit even alleen zijn? Waarom was ik eigenlijk nog op dit kamp? Ik zuchtte even, en keek naar Alex.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    ik liep naar haar toe, en schuurde mijn zij langs haar been.
    Ik ging naast haar zitten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill

    als ik het op heb besluit ik naar buiten te gaan, binnen heb ik nikt te zoeken en ik voel me nogsteeds vreselijk.
    Ik loop door het bos en bedenk me dan ik kan zwemmen wanneer ik wil, ik maak mezelf zo weer droog.
    Ik loop richting de rivier en hoor Felice met een tijger Alex
    Ik sta voor de rivier en kijk naar links, verderop Zijn Felice en Alex.
    Langzaam loop ik het water in.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Felice

    Alex streek langs mijn zij, en ging zitten. Ik plofte naast hem neer en ging met mijn vingers door zijn zachte vacht. ''Wat ga je doen?'' vroeg ik aan Bill, die het water inliep. Ik was nogsteeds bang dat hij zichzelf wou afmaken..
    Ik dacht weer aan het moment dat ik Darryl naar binnenhielp, samen met Bill.
    Darryl.. Waarom moest ik zou zo stóm doen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ja. Waarom nog, kon ik. Rustig, eigenlijk. Moest.
    Ik keek om me heen en greep daarna naar mijn hoofd.
    "Kap!" Roep ik uit en druk harder op mijn oren.
    Nooit alleen. Felice. Stóm doen. Ben het.
    Hoor ik vanalles door elkaar. "Hou op!" Roep ik hard.

    [Sommige gedachten komen laat binnen, en ze zijn allemaal door elkaar heen gegaan. :S Iets wat je liever niet hebt lijkt me.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ah, dat lijkt me naaaaarrr :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    'Wat ga je doen?' hoor ik, meteen draai ik mijn hoofd naar felice en voel ik pijn in m'n hart
    Nu hebben we alledrie pijn...'Wees niet bang, mezelf fillen doe ik later wel.' en ik lach zwakjes
    En nou hopen dat het ijzige water de pin kan verzachten


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    Met een half oor luisterde ik naar het huis,
    was Darryl nou aan het schreeuwen?
    Ik keek naar het huis, veel zichtbaar was er niet.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice

    Was Darryl nou aan het schreeuwen? hoorde ik Alex, en ik schudde mijn hoofd. ''Vast niet, die ligt bij Eliza denk ik'' mompelde ik, en ik voel een steek door mijn hart gaan. Dus Bill ging zwemmen.. Misschien moest ik dat ook maar eens doen. Plotseling stond ik op, en dook het water in. De kou omarmde me, en ik kwam weer boven. ''Heerlijk'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''