• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    Alledrie. Schreeuwen? Verzachten, pijn. Nou, ijzige. Aan, hopen. Darryl. hebben.
    Ik drukte nog harder tegen mijn oren.
    "HOU OP!" Roep ik terwijl ik in paniek begin te geraken.
    "STOP HET!"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    'Dat was Darryl wel, hij heefd pijn...' zeg ik en kijk naar Felice die het water inligt.
    Ik spring ook het water in en ben niet vanplan om boven te komen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    Ik keek naar Felice en Billian in het water, het zag er leuk uit. Met een half oor zat ik nog steeds naar het huis. Zou hij bij Eliza liggen? Of zou er wat aan de hand zijn?

    Darryl schreeuwde weer, ik stond op en rende naar het huis.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice

    Alex rende naar het huis, en het liefst wilde ik ook weer naar Darryl gaan. Nee, ik schaam me kapot.. Hij wilt me vast nooit meer zien ofzo. Ik zuchtte even, en merkte dat Bill wel héél lang onder water bleef. 'Bill? Kom boven water' dacht ik, half in paniek, en concentreerde me hevig op Bill.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Liggen, water. Eliza, hand. Boven.
    Ik rolde om en smeek dat het stopt, maar tevergeefs het blijft doorgaan.
    Bill? Zou. Kom zijn?
    'Hou- hou nou op!" Roep ik met barstende koppijn en tranen.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    Paniekerig hoor ik Felice
    Rustig.... ik verdoof mezelf enkel.
    Ik bedacht me wat voor een effecht het zou hebben als ik hier trillingen zou maken.
    Ik zei wat en voordat ik het door had vloog ik uit het water en knalde ik tegen een boom aan.
    als afsluiting pleurde ik vanaf de boom nog 5 meter op de grond.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Well, zo komt hij er een beetje achter dat hij gedachten ook kan doorkrijgen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    Angstig liep ik door het huis, ik twijfelde bij Darryl's deur maar liep er toen toch naar binnen. Ik zag Darryl liggen, HIJ HEEFT WEL PIJN! schreeuwde ik door mijn hoofd naar Felice. ik liep naar hem toe en likte zijn wang


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Felice

    Ik vermoedde dat Bill trillingen probeerden te maken onder water, want hij vloog het water uit en knalde op de grond. Ik werd door een gigantische golf onder water geduwd, en kalde tegen de rand aan. Hoestend kwam ik boven, en snelde naar Bill. ''Gaat het?'' vroeg ik bezorgd, terwijl ik iets nats over mijn hoofd voelde glijden. Ik tastte met mijn vingers. Bloed, geweldig.
    HIJ HEEFT WEL PIJN! riep Alex. Shit, wat nu?

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hij ligt in Felice haar kamer :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    Ik open mijn ogen en zie de bloedende Felice.
    'Je bloed!' gil ik geschrokken, ik hoor Darryl schreeuwen.
    meer pijn kan ik toch net hebben.
    Ik sta op, adem heel diep in en comcentreer me op Felice en Darryl.
    Ik kan enkel pijn weghalen, Ik knijp mijn ogen dicht en schreeuw keihard 'Kill!' ik voel alle pijn op mijn hoofd afkomen, van een wond en fysiek.
    Ik houd het vol tot ik alles heb, dan val ik achterover op de grond neer.
    Ik staar naar de lucht, verdoofd van de pijn maar blij dat ik vrienden kon helpen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (niet hij liep naar zijn kamer waar een gitaar stond toch?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Neen ze eigen. ;p Lees maar terug. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hihi okee ^^]

    Felice

    ''Bill! Geef mijn pijn terug!'' riep ik, en moest even grinniken om mijn zin. Nee, niet lachen. ''Bill!'' riep ik weer, gefrustreerd dat Bill zoveel pijn op zich nam.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik voelde iets nats over mijn wang.
    "Alex?" Ik kijk betraand op.
    Ik merkte dat ik nog steeds gedachten hoorde maar het ging té snel door elkaar om het nu nog te verstaan.

    [Omg ik keen net o de clip van Katy Pery, the one that got away.
    Nou ik weet niet waarom maar bij het einde moest ik ineens huilen, vet aangrijpend...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.