• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

De plaats zelf:

heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Authoress schreef:
    Finn
    Opgelucht stond ik op en pakte ik mijn tas. "Waar moesten we nablijven?" Vroeg ik aan Felice.

[nablijven = wachten in de hal tot er een leraar komt die je ophaalt (zelf bedacht is wat makkelijker)]

[Wat wil je liever niet ..]

*[Ooh, oké sorry]

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:50 ]

[Oh laat maar dan, Felice staat nu in de hal te wachten ^^]

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:51 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Darryl

Ik glimlachte eventjes naar Felice die zei dat ze niet zo lekker is.
    Dan stond ik ook op en pak mijn spullen in.
    "Kom je?" Vraag ik aan Eliza en kijk haar aan.
    Ik doe mijn tas op mijn rug en wacht.

Ich liebe dich 27.12.23

Finn
    Ik stapte de gang op en keek vragend naar de andere.

Elizabeth

'Tuurlijk' Grijs ik terwijl ik mijn tas pak en samen met Darryl het lokaal uitloop.

Don't be like the rest of them, darling

Felice

Ik zag Eliza en Darryl samen het lokaal uitlopen, en snel vestigde ik me op Finn. ''Hoelang moeten we hier nog wachten'' mompelde ik. ''Ik heb wel wat beters te doen'' En dat was nog waar ook. Ik hoopte dat ik mensen kon besturen, in de hoop Eliza even bij Darryl weg te krijgen.

[Whehehee, ze is gemeeeeen :3]

Darryl

Ik loop met Eliza het lokaal uit.
    We gaan richting de hal. Daar staan Felice, Anna en Finn ook al.
    "Hi." Zeg ik even en ga dan tegen de muur aanstaan.
    Ik bekijk Eliza even een keertje.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:57 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Anna staat er ook al.]

Annabeth

'Ehm... Op wie moeten we nog wachten?' vraag ik aan Felice. Ik strijk door mijn haar en laat mijn tas op de grond vallen. Die mag daar wel ff blijven staan. Dan zie ik de jongen die ik net op de grond had laten vallen. Hij komt dreigend op me af. 'Wilde je me in elkaar slaan?' vroeg ik. Ik begin keihard te lachen. 'Denk je dat je dat kan?' lach ik en ik kan niet meer ophouden. Het domme gezicht van de jongen geeft me de slappe lach.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:56 ]

Felice

''Hi.'' klonk er van achter me, en ik draaide me om, en keek recht in de ogen van Darryl. ''Hey'' groette ik hem glimlachend terug, terwijl mijn hart overuren maakte.
    ''Op wie moeten we nog wachten?'' vroeg Anna, en ik haalde mijn schouders op. ''Het enigste wat ik weet, is dat we moeten nablijven'' antwoordde ik.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:56 ]

Finn
    "Maar waarom.." Vroeg ik.

Elizabeth

Ik zag hoe Darryl tegen de muur ging staan, en besluit naast hem te gaan staan
    terwijl ik zie hoe hij Felice groet terwijl er weer een flaag van jaloesie door me heen gaat.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:01 ]

Don't be like the rest of them, darling

Finn
    Iedereen leek een beetje gespannen te zijn, dus ik verspreide een kalmte in de gang.

Darryl

"Wat is er?" Vraag ik als ik Eliza een beetje Geïrriteerd zie kijken naar Felice.
    "Heeft ze je iets gedaan of zo?" Vraag ik dan terwijl ik een klein stukje dichter haar ga staan.

Ich liebe dich 27.12.23

Annabeth

Ik voel iets langs me heen gaan, een soort van rust. Ik stop met lachen en de jongen loopt door, jammer, ik had hem graag willen slaan. Daar komt opeens een leraar aan lopen. 'Komen jullie mee?' vraagt hij. 'We gaan trainen.' Ik kijk de anderen aan. 'Trainen?' fluister ik.