Fayan
Even blijf ik uitgeteld liggen, happend naar lucht, als een vis op het droge, tot ik Aurora hoor huilen. Ik ga rechtop zitten, til haar van de grond op schoot in mijn armen. Ik strijk door haar haartjes terwijl ik haar probeer te troosten en ondertussen de rest bekijk.
Iedereen heeft een rauwe, rode huid van het kokende water en probeert het water uit hun longen te hoesten, wat enorm pijnlijk moet zijn, want zelfs ademhalen voelt voor mij al alsof mijn binnenste van schuurpapier is.
Een paar minuten lang blijf ik zitten, totdat Aurora alleen nog zachtjes snikt om Cassie. Ik beloof haar, zweer haar, dat we gauw weer naar Cassie zullen gaan en dat lijkt haar meer troost te bieden dan wat dan ook.
"Val dood, Snow," hoor ik Saph haar onverstaanbaar fluisteren, met een stem die niet lijkt op de zijne. Wankelend en kermend van pijn sta ik op, loop naar hem toe en omhels hem heel licht en voorzichtig. Ik denk niet dat zijn huid op dit moment veel druk aankan, dus ik laat hem vlug weer los om de kamer door te kijken. En dan vergeet ik even alles.
We zijn beland in een kamer die ik maar al te goed ken. Die iedereen hier maar al te goed kent: de eetzaal van het Trainingscentrum. Vast niet de echte, maar wel perfect nagemaakt. Mét eten. Meteen begin ik te watertanden, al helemaal als de geuren in mijn neus dringen.
[Het voedsel is vergiftigd? En als ze het eten dan hummm, omg, wat hebben we nog niet met ze gedaan? Dan uhm *hoort mama praten over werk* dan vallen bepaalde lichaamsfuncties uit? Like, benen, armen, hersens (nee oke dat is geen goed idee). Aww, ik ben inspiratieloos ]
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen