• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Ik vraag me af waarom."
    Ik knik zachtjes.
    "Ja, waarom?" vraag ik wat luider.
    "Ik bedoel, ze heeft hersens in haar hoofd. Ze dacht toch niet dat ik echt iets met haar wilde?"
    Ik schud met mijn hoofd en ontwijk een rennend kindje. Lachend kijk ik hem na. Er schiet een beeld door mijn hoofd. Ik zie mezelf en een gebruind meisje. Ze is blij, net als ik. Kind. Schuin kijk ik naar Arion.
    "Zou ik een kind krijgen?" vraag ik hees.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion


    "Ja, waarom? Ik bedoel, ze heeft hersens in haar hoofd. Ze dacht toch niet dat ik echt iets met haar wilde?"
    Dat Jessica hersenen heeft is duidelijk, of ze die gebruikt is een andere vraag. Er loopt een klein kindje tussen ons in en hoewel ik er niet veel aandacht aan besteed merk ik dat Michael het nakijkt.
    "Zou ik een kind krijgen?" vraagt hij plots.
    Ik stopt abrupt alsof er net een muur voor me verschenen is. Ik durf Michael niet aankijken en staar strak in de verte.
    "Ga zitten," zeg ik kordaat. Ik weet dat hij anders geheid omvalt. Ik ga naast hem zitten en zucht even terwijl ik een hand door mijn haren haal. Eigenlijk is het helemaal niet aan mij om dat te vertellen, maar gezien hij zich Donna niet herinnert is het beter dat hij het van mij hoort, toch?
    "Donna," begin ik voorzichtig. "Was zwanger, van een tweeling. Ik weet niet precies hoe het verlopen is, maar wel dat de kindjes uiteindelijk niet van jou bleken te zijn en ze ze verloren is. Ik denk dat dat deels een reden is waarom jullie gebroken hebben. Sorry, kerel," zeg ik stil. Ik leg een hand op zijn schouder en knijp er even in. Ik ben niet goed in mannen troosten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [kelly mijnlaatste post op vorige pagina]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Oempf! Kinky." Grinnikt Irial en lacht even waarna hij zijn lippen op de mijne drukt.
    Ik grijns.
    "Too soft." Zeg ik en kijk grinnikend aan.
    Ik bijt een keertje op zijn onderlip lip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Kan ik toch niets mee?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Wat moet ik dan typen. ik ben inspiloos.]

    Lilly
    "LUst je wat te drinkne??" ik keek evne naar Isa.
    Ik was het vergeten te vragen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Ga zitten."
    Een ja dus. Mijn gezicht wordt een stuk bleker. Wat onhandig laat ik me op het bankje vallen en ik kijk naar de grond.
    "Donna was zwanger, van een tweeling. Ik weet niet precies hoe het verlopen is, maar wel dat de kindjes uiteindelijk niet van jou bleken te zijn en ze ze verloren is. Ik denk dat dat deels een reden is waarom jullie gebroken hebben. Sorry, kerel."
    Ik voel zijn hand op mijn schouder. Een kind. Gewoon vader. Fronsend kijk ik hem aan en verplaats dan mijn zicht weer naar het spelende kindje.
    "Misschien," zeg ik zachtjes.
    "Misschien moet ik met alles opnieuw geconfonteerd worden. Misschien herinner ik me het dan langzaam aan weet stukje bij beetje."
    Ik haal een hand door mijn haren en kijk Arion aan. Confrontaties, ik ben er dol op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [sorry kelly ik ben en beetje inspi andes gaan we wel wat kletsen.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Too soft," grijnst Kyle.
    Hij bijt een keertje op mijn onderlip. Ik lach inwendig en bijt terug. Dan trek ik nog een keer aan zijn haren waardoor hij verplicht is zijn hoofd achterover te doen. Ik zet mijn tanden in zijn hals en begin hem er dan ruw te kussen. Ondertussen druk ik mijn kruis weer tegen dat van hem. Ik grijns tegen zijn huid aan en schraap mijn tanden er nog een keer over.
    Met mijn andere hand knijp ik stevig in zijn kont.

    Arion

    "Misschien. Misschien moet ik met alles opnieuw geconfonteerd worden. Misschien herinner ik me het dan langzaam aan weet stukje bij beetje."
    Ik weet even niet wat te zeggen als Michael me aankijkt.
    "Misschien," antwoord ik dan. "Maar dat moet jij beslissen, ik kan jou niet vertellen wat te doen." Ik haal even adem terwijl ik nadenk. "Denk alleen goed na of je echt al die herinneringen weer wilt beleven om een antwoord op je vragen te krijgen. Onwetendheid kan een zaligheid zijn. Niemand zou het je kwalijk nemen." Bijna niemand, voeg ik er in mijn hoofd aan toe als ik aan Charlotte denk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Omoet even de honden doen]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [tot zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Misschien maar dat moet jij beslissen, ik kan jou niet vertellen wat te doen."
    Ik knik zachtjes en kijk weer weg.
    "Denk alleen goed na of je echt al die herinneringen weer wilt beleven om een antwoord op je vragen te krijgen. Onwetendheid kan een zaligheid zijn. Niemand zou het je kwalijk nemen."
    Ik bijt op mijn lip en haal een hand door mijn haren.
    "Onwetendheid is niet zalig," zeg ik zachtjes.
    "Je zit gevangen in een net met vragen en iedereen om je heen weet de antwoorden behalve jij."
    Uit mijn rugzak haar ik mijn pakje sigaretten weer en steek, zeker de derde, voor vandaag op. Ik inhalleer diep en via mijn mondhoek blaas ik ze rook uit. Normaal rook ik niet weinig maar op onzekere momenten, zoals vandaag, kunnen er zo twee pakjes doorheen gaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Onwetendheid is niet zalig. Je zit gevangen in een net met vragen en iedereen om je heen weet de antwoorden behalve jij."
    Ik knik zachtjes. Ik zou willen zeggen dat ik het begrijp, maar dat kan ik niet. Niet echt. Ik kijk hem even aan.
    "Het is jouw keuze," herhaal ik nog een keer. "Maar je moet wel weten dat je bij mij altijd even stoom kan aflaten." Ik glimlach zachtjes.
    Ik kan niet zeggen wat ik zijn plaats zou doen, ik heb er geen idee van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Het is jouw keuze. "Maar je moet wel weten dat je bij mij altijd even stoom kan aflaten."
    Ik knik zachtjes en draai de ring rondjes om mijn ringvinger. Zelfs van deze weet ik niet waar hij vandaan komt. Via de krukken hijs ik mezelf voorzichtig omhoog.
    "Ga je mee?" vraag ik zacht.
    Ik heb totaal geen zin om nog verder hier op door te gaan. Ik wil gewoon verder met mijn leven. Of beter nog, opnieuw beginnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."