• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Ik gooi het condoom in de vuilbak en kruip weer tegen haar aan in bed. Ik druk liefdevol mijn lippen op de hare.
    "Donna," zeg ik nog licht hijgend.
    "Je overtreft jezelf iedere keer."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.

Mary

"S-sorry. Maar je bent echt een non. Geloof me, hij zal ze gek op zijn."
    Ik kijk haar met open mond aan en geef haar een lichte stomp op haar arm.
    "Ik ben geen non!"
    Snel kijk ik rond of iemand het heeft gehoord.
    "En daarbij, ik wil Arion niet dwingen. Het moet van twee kanten komen, toch?"
    Lipbijtend kijk ik haar aan, en draai wat nerveus aan de ring.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Donna, je overtreft jezelf iedere keer."
    Half lachend, half hijgend kijk ik hem aan.
    "Ik?" vraag ik lachend.
    "Jij hoor."
    Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd en sluit mijn ogen. Misschien vind ik nog wel beter. De intieme momenten na de seks. Ik vlei me tegen hem aan en laat mijn hoofd tegen zijn borstkas aanliggen. Ik kan hem niet vaak genoeg zeggen hoe gek ik op hem ben. Maar ik houd mijn mond om het moment niet te verpesten met woorden.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Ik? Jij hoor."
    Ik grinnik even en trek haar tegen me aan. Ik wrijf liefdevol over haar haren en druk een kus op haar kruin. Met mijn andere hand streel ik zacht over haar naakte rug. Dit meisje is gewoon geweldig, en ze beseft het waarschijnlijk zelf niet eens.

Arion

Hoewel ik geen idee heb waarom Michael mijn opmerking lijkt te negeren besluit ik er maar niet naar te vragen. Hij lijkt zich op zijn sigaret te concentreren. Een minuutje of twee later zijn we bij de bios aangekomen. Ik kijk even naar de grote reclameposters die er hangen om een leuke film te kiezen.
    "Goh," zeg ik dan, een beetje overweldigd door het aanbod. "Kies jij maar."
    Waarschijnlijk is het ook maar beter dat hij kiest. Iets dat hem interesseert zal hem sneller afleiden.

Charlotte

Ik schrik even als Mary me een stomp op mijn arm geeft.
    "Ik ben geen non! En daarbij, ik wil Arion niet dwingen. Het moet van twee kanten komen, toch?"
    Ik wrijf over mijn pijnlijke arm terwijl ik Mary aankijk. Ik grinnik even.
    "Ik zei toch ook niet: ruk vervolgens je kleren uit en neuk hem plat. Maar dan heb je iets achter de hand voor als het moment er is."
    Plots vraag ik me af waarom het zo'n pijn doet op de plaats waar ze sloeg, ik ben wel wat meer gewend. Waarom voel ik het dan zo?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

"Mijn vat vol verrassingen," mompelt Irial afwezig.
    Ik merk dat hij kippenvel krijgt en grinnik even.
    Hij plaatst zijn lippen weer op de mijne en kust me ruw. langzaam gaat hij met zijn tong over mijn lippen.
    "Mijn prins." Grijns ik.
    Ik grom een keertje van opwinding en open mijn mond een stukje.
    Met mijn nagels ga ik op en neer over zijn rug, ik druk niet té hard, maar wel dat hij het voelt.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

Ik voel zijn vingers over mijn rug strelen. Ik ril en kruip nog wat dichter tegen hem aan. Zachtjes druk ik met mijn lippen tegen zijn borstkan en ik sluit mijn ogen opnieuw. Mijn vingers verstrengel ik in de zijne. Gelukzalig zucht ik. Op dit soort moment hoef ik niet na te denken, ik kan niet eens nadenken. Het enige wat ik kan is genieten.

Isabelle

"En artiest?"
    Ik kon er niet tegen als mensen dingen niet zeiden als ik erom gevraagd had.
    Ik keek haar aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

Ik kijk naar de grote reclame posters op de muren van de bioscoop.
    "Goh, kies jij maar," hoor ik Arion zeggen.
    Ik knik zachtjes en bekijk de films goed. Qua films ben ik wel redelijk kritisch. Ik wil wel naar iets goeds kijken. Een film moet een verhaal hebben, een pakkend en goed verhaal met een clou. Daarbij moet horror niet een platte horror zijn. Mijn aandacht wordt echter getrokken door maar één film. De poster intrigeert me. Aadachtig bekijk ik hem. 'Cabin in the Woods.' Ik knik goedkeurend en kijk naar Arion.
    "Deze lijk me goed," zeg ik zacht.

Irial

Ik hoor Kyle iets zeggen maar wat precies weet ik niet. Het bloed stroomt namelijk net uit mijn hersenen naar beneden. Ik laat mijn tong in zijn mond glijden en daag hem uit tot een spelletje. Ondertussen raak ik nog meer opgewonden van zijn krassen. Plots herinner ik me iets essentieels.
    "Kyle, de condooms liggen boven," jammer ik.

Arion

Ik wacht geduldig terwijl Michael de posters bekijkt.
    "Cabin in the Woods," zegt hij dan met een goedkeurende knik naar de poster. Ik bekijk hem even en het ziet er best spannend uit. "Deze lijk me goed."
    Ik glimlach.
    "Oké, doen we," zeg ik. Ondertussen dwalen mijn ogen al af naar de standjes met al het eten. "Jij betaalt de tickets, ik het eten?"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

Zodra Arion instemt met mijn keuze komt er een kleine glimlach op mijn gezicht.
    "Jij betaalt de tickets, ik het eten?" vraag hij.
    Ik knik en haar mijn portomonee uit mijn rugzak. Gelukkig is de rij voor de kassa niet heel lang en ben ik zo aan de beurt. Achter de kassa zit een meisje, ik denk iets jonger dan dat ik ben.
    "Hi," lach ik en ik geef haar een knipoog.
    "Mag ik twee kaartjes voor Cabin in the Woods."
    Het meisje lacht terug en geeft me de kaartjes. Netjes reken ik af en schenk haar nog een knipoog waarna ik even een blik werp op haar kaartje. Grace. Geen moeilijke naam. Achter mij staat niemand dus ik besluit Grace nog even bezig te houden.
    "Mag ik je nummer?" vraag ik met een klein lachje. Subtiliteit is niet mijn beste kant maar mijn charmes maken het weer goed.
    Grace lacht en schrijft haar nummer op een blaadje. Lachend neem ik het aan.
    "Bel me," grinnik ze.
    Ik lach terug en stop het blaadje in mijn portomonee.
    "Natuurlijk."
    Ik draai me om en loop richting Arion. Ik geef hem zijn kaartje en draai me nogmaals om naar Grace. Het is dat ik mezelf ga veranderen.

Kyle

Ik merk dat er van alles gebeurd bij Irial.
    Hij daagt me uit met zijn tong.
    "Kyle, de condooms liggen boven." Zegt hij ineens.
    Ik kijk hem zielig aan.
    "En nu?" Vraag ik hees en kijk hem aan.
    Ik wrijf over zijn arm.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga mijn bed maar een opzoeken. Morgen heb ik weer mijn eerste echte schooldag na twee weken. Tot de volgende keer]

Arion

Ik besluit Michael even zijn privacy te geven als hij met het meisje achter de kassa begint te flirten. Ongelofelijk, die jongen. Van op een afstandje kijk ik lachend toe. Ik schud mijn hoofd en rol even met mijn ogen.
    Het duurt niet lang voor hij bij me is en me mijn kaartje in handen stopt.
    "Prooi of plezier?" vraag ik.
    Ik ken Michael, in sommige meisjes heeft hij serieus interesse en dan doet hij best wel wat moeite om zijn prooi te krijgen. In andere meisjes ziet hij slechts een nachtje plezier. Jessica en Charlotte zijn daar het perfecte voorbeeld van. Ondertussen bestel ik twee bakjes nacho's en twee flesjes frisdrank. "Of wilde je water?" vraag ik met een lachje.

Irial

"En nu?" vraagt Kyle met een zielig blik in zijn ogen terwijl hij over mijn arm wrijft. Zonder is geen optie. Ik mag dan wel Kyle's eerste vriendje zijn, helaas is dat omgekeerd niet het geval. Ik heb in mijn vorige relaties wel steeds een condoom gebruikt, maar die dingen durven nogal eens scheuren of kleine gaatjes hebben. Ik heb er nooit eentje opgemerkt, maar toch wil ik het risico niet nemen. Ik duw hem zachtjes van me af krabbel overeind.
    "Wacht hier, ik haal wel," zucht ik.
    Snel sprint ik naar boven.

Michael

"Prooi of plezier?"
    Ik draai me nogmaals om naar Grace.
    "Een twijfelgevalletje," grinnik ik en ik lach nogmaals naar haar.
    Dan richt ik me weer tot Arion.
    "Ik neem niet meer zomaar pleziertjes, die kan je overal weer tegenkomen," lach ik met Jessica in mijn achterhoofd. Het blijft toch een vreemd kind. Arion besteld ondertussen flesjes frisdrank.
    "Of wilde je water?" vraagt hij met een lachje.
    Ik overweeg serieus zijn aanbod maar schiet dan in de lach.
    "Nee, doe maar frisdrank," lach ik en ik pak het flesje aan.

[@Elise: Sorrysorrysorrysorry, ben er weer...]

Mary

"Ik zei toch ook niet: ruk vervolgens je kleren uit en neuk hem plat. Maar dan heb je iets achter de hand voor als het moment er is."
    Ik grinnik even.
    "Nee, maar zo kwam het wel over. En wanneer moet ik het dan aandoen? Ik kan toch moeilijk 's ochtends bellen om te vragen of we die dag seks gaan hebben?"
    Lachend kijk ik haar aan.