• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lol ik zat er aan te denken Jessica eens terug te laten komen whaha. Dat ze ineens langs loopt ofzo iets dergelijks, maar dat ze er heel anders uitziet enzo xD.
    Andere naam etc.]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:37 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Hoe Kyle op mijn onderlip bijt en er even aan trekt met zijn tanden, puur genot. Ik kan het niet anders omschrijven. Om het af te maken haalt zijn ene hand door mijn haren terwijl hij de andere over mijn zij laat gaan. Zijn vingers branden op mijn huid. Ik trek mijn benen een beetje op zodat zijn heupen tussen mijn knieën geklemd zitten. In een vlotte beweging draai ik ons om zodat Kyle met zijn rug op de kille vloer ligt.
    "Beetje afkoeling nodig?" grinnik ik voor ik mijn lippen ruw op de zijne druk.

    Arion

    "Jessica was niet echt een vriendin hoor. Meer een tussendoortje, om het even onrespectvol te zeggen." Ik kan niet anders dan lachen. Over Jessica heb ik nu zelf ook eenmaal niks respectvols te zeggen. Maar dan nog zou ik mijn leuter er niet willen inhangen. "Maar brunettes ogen serieuzer. En daarom kies ik voor hen. Blondines ogen, blondines ogen makkelijker."
    Ik haal lachend een hand door mijn haren.
    "Nou, bedankt," grinnik ik. "En dat valt heus wel mee hoor," voeg ik er aan toe terwijl ik aan Mary denk. Zo makkelijk heb ik haar namelijk niet kunnen strikken. "Volgens mij komt het omdat ze doorgaans meer aandacht krijgen, meer keuze hebben."
    Ik haal mijn schouders op. Veel doet het er niet toe, iedereen heeft zo wel zijn voorkeur. Dat neemt niet weg dat het een grappig, luchtig gesprek is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial doet zijn benen wijd zodat ik ertussen lig. Dan draait hij ons heel snel om.
    Ik hap even naar lucht als ik de koude vloer voel.
    "Beetje afkoeling nodig?" Grinnik hij en drukt zij n lippen ruw op de mijne.
    Meteen krijg ik het weer warm. Ik Laat mijn handen over zijn rug gaan en kreun een keertje genietend.

    [Okee w8 dan ga ik nu even dé nieuw Jessica maken. :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Nou, bedankt. En dat valt heus wel mee hoor. Volgens mij komt het omdat ze doorgaans meer aandacht krijgen, meer keuze hebben."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd terwijl het meisje terug knipoogt. Ik richt me weer tot Arion. Het meisje is inderdaad te makkelijk. Ik haal weer een hand door mijn haren.
    "Maar jij bent wel voor de blondines?" vraag ik met een lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Nu is het mijn beurt om Kyle's hals te kussen. Ik veeg plagerig mijn lippen heel lichtjes over zijn huid. Dan neem ik een stukje tussen mijn tanden en laat het los om hem ruwer te kussen. Ik verplaats mijn mond naar zijn sleutelbeen waar ik net hetzelfde doe. Vervolgens zuig ik zachtjes op zijn huid om na een tijdje naar het resultaat te kijken. Er staat een rode vlek. Er verschijnt een trotse glinstering in mijn ogen maar voor die verdwenen is, kus ik me een weg naar beneden. Ik pauzeer bij zijn navel en laat mijn tong er cirkeltjes rond maken.

    Arion

    "Maar jij bent wel voor de blondines?" vraagt Michael.
    Ik kijk hem aan met een alwetende blik maar hou nog even mijn mond voor ik mijn geheim onthul.
    "Specifieker," licht ik een tipje van de sluier op. "Stille blondines."
    Mocht ik roken dan zou ik nu een sigaret opsteken en er nochalant een hijs van nemen om het moment belangrijker te doen lijken. "Zie het als een combinatie van spreekwoorden. Stille waters, diepe gronden en blondes have more fun."
    Grijnzend kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik kom zo nog ff]
    "Als er iets is dan weet je dat ik voor je klaar sta hé" zeg ik tegen haar en kijk haar even aan.
    Vanavond zou ik Roselien weer zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik huiver wanneer Irial met zijn lippen een weg naar beneden kust en cirkeltjes om mijn navel maakt met zijn tong.
    Ik kan een kreun niet onderdrukken, en ik voel meteen weer een warme vlaag door me heen gaan.
    "Irial." Zeg ik zachtjes en glimlach ondeugend naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Specifieker. Stille blondines."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Zie het als een combinatie van spreekwoorden. Stille waters, diepe gronden en blondes have more fun."
    Ik knikgoedkeurend om zijn wijze woorden.
    "Ik ben onder de indruk," grinnik ik zachtjes en haal mijn hand weer door mijn haren.
    "Ik moet dus opzoek naar een stille blondine die niet al te makkelijk is."
    Op mijn gezicht vormt zich een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jolene (Jessica)

    Ik loop een beetje alleen door de stad. Ik besluit een drankje te nemen op een terrasje.
    Ik loop een terras op en ga zitten. Ik open mijn handtas en pak mijn mobieltje eruit.
    "Wil je wat bestellen?" Ik kijk op en zie een serveerster.
    "Eh, ja doe maar een Sprite." Zeg ik dan.
    Achter me hoor ik stemmen die ik herken. Ik kijk om en zie dat Arion en Michael er zitten.
    Shit! Hopelijk herkennen ze me niet.
    Ik draai me vluch weer om en pruts wat met mijn mobieltje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Irial," zegt Kyle zacht.
    Ik hou abrupt op en ga grijnzend terug boven hem hangen. Ik zorg ervoor dat hij net niet bij mijn lippen kan.
    "Ja?" vraag ik met een ondeugende fonkeling in mijn ogen.
    Met mijn vingertoppen doe ik verder wat ik zojuist met mijn tong deed. Heel langzaam laat ik ze stukje bij beetje zakken om dan zijn knop open te prutsen en tergend langzaam zijn rits te openen.

    Arion

    "Ik ben onder de indruk. Ik moet dus opzoek naar een stille blondine die niet al te makkelijk is."
    Het lachje op Michael's gezicht zegt meer dan duizend woorden.
    "Jij snapt het," zeg ik met een knipoog. Dan sluit ik mijn ogen en geniet van de zon op mijn gezicht. Ik grinnik even als ik bedenk dat ik waarschijnlijk een mep zou krijgen van Mary mocht ze me bezig horen. Een imago onderhoudt zichzelf nu eenmaal niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [stoere karakter][mijn stukje was tegen isa sorry vergeten lilly erbij te zetten

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Jij snapt het."
    Grinnikend leun ik tegen de rugleuning van mijn stoel. Uit mijn rugzak vis ik weer een pakje sigaretten en steek er genietend eentje op. Vluchtig steek ik hem aan en neem genietend een hijs. Rustig kijk ik het terras rond. Waarschijnlijk lijk ik net een vrouw maar mensen kijken vind ik prachtig. Ze hebben allemaal iets anders aan hun hoofd of zijn met iets anders bezig. Sommige zijn opvallen terwijl andere het liefst ter plekke verdwijnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ja?" Zegt Irial met fonkelende ogen.
    Hij gaat door met zijn vinger wat hij net met zijn rong deed.
    Zijn hand gaat naar mijn broekknoop en heel langzaam opent hij de rits.
    "Pestkop!" Roep ik als hij het zo langzaam doet.
    Ik probeerh em steeds kusjes te geven maar hij is te hoog.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Isa?????? kunnen we maandag btw iets met alle karakters doen??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kan hem neit vinden]


    Ich liebe dich 27.12.23