• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jolene(Jessica)

    "Joh, gaat het wel?"
    Ik kijk even op.
    "Ja, goed genoeg, stootte gewoon mijn been." Zeg ik waarna ik me snel weer omdraai.

    Kyle

    Irial drukt zijn lippen op de mijne en schuurt zijn lichaam tegen het mijne.
    Hij laat mijn handen los en verstrengeld onze vingers.
    Hij bijt nog een keer op mijn lip en geeft er dan een likje over.
    Ik open mijn mond gewillig en kreun een klein beetje.
    Ik knijp even in zijn hand.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Died?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Joh, gaat het wel?"
    Het meisje beantwoord iets instemmends. Ik bekijk haar nog iets beter. Ik zou haast zweren dat ik haar ken. Eigenlijk druf ik daar heen wat geld op te zetten. Fronsend laat ik mijn blik over haar heen glijden.
    "Ken ik jou?" vraag ik voorzichtig en ik lach was flauwtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga mijn bedje opzoeken. Tot morgen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jolene(Jassica)

    "Ken ik jou?" Hoor ik Michael ineens vragen.
    Ik kijk half naar hem.
    "Ik weet het niet, ik ken jou niet in ieder geval." Lieg ik te snel.
    Ik pak mijn Sprite en neem er een slokje van.
    Ik bijt even op mijn piercing.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Tot morgen.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Het meisje kijkt even ons richting uit en ik zou zweren dat ik haar ken, ik kan alleen niet verzinnen waarvan.
    "Ja, goed genoeg, stootte gewoon mijn been."
    Ook haar stem komt me bekend voor. Voor ik haar iets kan vragen lijkt Michael net hetzelfde te denken.
    "Ken ik jou?" vraagt hij voorzichtig.
    "Ik weet het niet, ik ken jou niet in ieder geval." Ze neemt een slokje van haar drinken.
    "Nee, die indruk heb ik ook," antwoord ik. "Waar loop je school?"

    Irial

    Kyle opent zijn mond een stukje waarop ik uitdagend met mijn tong tegen zijn tanden aantik. Ik laat mijn beide handen langs zijn lichaam naar beneden glijden tot ik bij zijn broek ben. Ik til mijn heupen een beetje op zodat ik beter bij kan en duw zijn broek een eindje naar beneden. Ik ga even van hem af en ga naast hem op mijn kont zitten om ook mijn broek uit te doen. Ik grinnik even gezien ik pas een half uurtje kleren aan heb en ze alweer bijna allemaal kwijt ben.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Night (K)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jolene(Jessica)


    "Nee, die indruk heb ik ook, Waar loop je school?" Vraagt Arion.
    "S-Sint Joseph. Ik ben er nieuw, ik begin na het weekend." Zeg ik dan en bijt weer op mijn piercing.
    Straks komen ze er nog achter.

    Kyle

    Ik kijk even lachend naar Irial wanneer hij zijn broek uittrekt.
    Ik kom omhoog en duw mijn broek van mijn enkels uit. Dan kruip ik naar Irial en duw hem naar achter.
    "Ik vond die harde aanpak eerlijk gezegd wel erg leuk." Zeg ik onschuldig en kijk hem aan. Mijn hand laat ik over zijn boven been gaan terwijl ik hem aan blijf kijken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:37 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "S-Sint Joseph." Ik haal mijn schouders op en wil het onderwerp laten vallen. Ik ken haar vast van school. "Ik ben er nieuw, ik begin na het weekend."
    Hiermee trekt ze echter weer mijn aandacht. Ik vernauw mijn ogen en kijk haar onderzoekend aan. Ik kan haar maar niet plaatsen. Het alsof er een woord op het puntje van mijn tong ligt en ik het niet kan uitspreken. Ik besluit er maar niet verder op in te gaan.
    "Nou je lijkt vast gewoon op iemand. Dan zien we je op school wel een keertje."

    Irial

    Ik kijk opgewonden toe hoe Kyle naar me toe komt gekropen. Hij duwt me naar achter en het kan me niet eens schelen dat de vloer hard aanvoelt tegen mijn hoofd.
    "Ik vond die harde aanpak eerlijk gezegd wel erg leuk," zegt hij liefjes terwijl hij me aankijkt. Ik ril als zijn hand over mijn bovenbeen gaat. Die jongen kan me zo opwinden. Ik kom even overeind en grijp hem bij zijn haren om hem zo weer op me te trekken. Ik zet er niet heel veel kracht achter, maar toch genoeg zodat hij het voelt.
    "Het is maar een woord," fluister ik met een zwoele stem tegen zijn lippen aan. Ik kus hem zo mogelijk nog passioneler dan ervoor.

    [Ik ga ook slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Slaap ze]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ik ben ze beu."
    "Maar je hebt zo'n mooie haren!" protesteer ik even.
    Ik zucht even, en kijk nog eens naar haar mooie lokken. No way dat ze haar zin niet krijgt. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Jij je zin. Ik zal het doen."
    Ik kijk even rond. Arion is nergens meer te zien. Ik keer me weer naar Charlie.
    "Wat wil je doen?"
    Ik ga haar niet alleen laten, absoluut niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jolene(Jessica)

    "Nou je lijkt vast gewoon op iemand. Dan zien we je op school wel een keertje." Zegt Arion dan.
    "Ach iedereen heeft een dubbelganger, dus ik vast ook." Lach ik eventjes en draai me om.
    "Kan ik nog iets voor je doen?" Vraagt de serveerster. Ik knikte.
    "Die dit keer maar een Diesel." Zeg ik dan. "Oke, komt eraan." Ik glimlach even naar de serveerster.

    Kyle

    Ik kreunde even opgewonden toen Irial me aan mijn haar op zich trok, het deed geen pijn, beter juist, het voelde opwindend en lekker.
    "Het is maar een woord." Fluistert hij zwoel. Hij kust me passioneler dan eerst.
    Ik sluit mijn ogen en weet dat het elk moment kan veranderen, ik kus hem afwachtend terug terwijl ik heel zacht over zijn arm kras.


    Ich liebe dich 27.12.23

    MisPattinson schreef:
    Lilly
    "Als er iets is dan weet je dat ik voor je klaar sta hé" zeg ik tegen haar en kijk haar even aan.
    Vanavond zou ik Roselien weer zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik knik naar Lilly.
    "Dat weet ik, en van mij kan je hetzelfde terug verwachten." Zeg ik dan.
    "Op dit moment helpt Irial als het goed is." Zeg ik en glimlach even naar haar.


    Ich liebe dich 27.12.23