• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[ich bin zurück]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Arion

"Weet ik niet. Maar ik wil niet blijven zitten."
    Ik knik en ga opstaan terwijl Michael een hijs van zijn sigaret neemt. Ergens vind ik het zielig voor hem dat Jessica net nu terug moet komen. Alsof hij nog niet genoeg moeite zal hebben met Donna en Charlotte. Bij die laatste dwalen mijn gedachten even af. Wat zouden zij en Mary aan het doen zijn? Ik hoop voor beide dat ze plezier hebben, dat kunnen ze alletwee wel gebruiken.
    "Volgens mij beginnen er zo meteen een paar films in de bios?" stel ik voor.

Irial

Ik maak er gretig gebruik van wanneer Kyle zijn heupen omhoog tilt en trek zijn boxershort een heel eind verder naar beneden. De blik in zijn ogen is gewoon fantastisch.
    "Plannen, liefje?" grinnik ik.
    Ik zet mijn hand op zijn kont en maak dezelfde krassen als net op zijn rug terwijl ik mijn lippen in zijn hals zet. Het kan me niet schelen hoeveel zuigplekken hij al van me heeft, ik besluit hem er nog eentje cadeau te doen. Ondertussen cirkel ik met mijn tong over zijn huid.

Charlotte

Ik moet lachen om Mary's gezicht en als ze ook nog eens begint te blozen kom ik niet meer bij.
    "Charlie! D-dat hoeft e-echt niet..."
    Ik sla luid lachend op mijn billen om mezelf vervolgens te proberen kalmeren. Nu is het mijn beurt om Mary blozend aan te kijken terwijl ik enkele tranen van mijn wangen veeg.
    "S-sorry," zeg ik nog wat lacherig. "Maar je bent echt een non. Geloof me, hij zal ze gek op zijn." Dat zijn ze allemaal. En ik ben heus niet van plan om mijn vriendin met een hoerig setje naar huis te sturen, nee; iets klassevol, onthullend maar niet té. Ergens vind ik het vreselijk dat ik hier op mijn leeftijd al verstand van heb, maar ik kan het nu niet meer veranderen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Kan even niet reageren ben bij Oma. ;) Wanneer ik thuis ben kan ik weer schrijven.]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Volgens mij beginnen er zo meteen een paar films in de bios?"
    Wat afwezig knik ik.
    "Prima," zeg ik zacht.
    Afleiding zal goed zijn. Precies op dit moment moet die Jessica terug komen. Zuchtend haal ik een hand door mijn haar en begin ik de lopen, of beter gezegd, probeer ik te lopen. In mijn gedachten verzonken loop ik richting de bioscoop, niet meer bewust van Arion die naast me loopt. Ik heb echt alles verpest. Niet alleen mijn leven maar ook die van anderen. Ik had er gewoon beter helemaal niet meer kunnen zijn. De tranen prikken achter mijn ogen. Wat onhandig knipper ik ze weg.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

Michael knikt maar hij lijkt er niet echt bij.
    "Prima," zegt hij zacht.
    We lopen opnieuw in stilte verder en als ik even mijn hoofd draai, merk ik dat zijn ogen glinsteren. Omdat het voor hem vast ongemakkelijk is, hou ik mijn mond er maar over.
    "Horror, actie of komedie?" vraag ik rustig.
    Romantiek voorstellen zou een idioot idee zijn. Ten eerste om zijn situatie en ten tweede zou ik vast alleen maar zitten wegdromen bij Mary. Snel verstop ik de dromerige blik die even op mijn gezicht te lezen is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Horror, actie of komedie?"
    "Whut?"
    Een beetje verward kijk ik op. De romantische blik druipt van zijn gezicht af. Ik haal een hand door mijn haar en herhaal de vraag nogmaals in mijn hoofd. Actie of komedie is nooit alleen actie en komedie. Horror lijkt me een beter genre daarbij vind ik het toch nooit eng.
    "Horror," zeg ik kortaf.
    Ik stop even om de mouwen van mijn overhemd naar beneden rol. De wind is toch wel wat frisjes.

MisPattinson schreef:
    Lilly
    "Veel dingen net als ik, ze houd ook heel veel van muziek net als ik" grinik erachter aan.

Arion

"Whut?" Michael's stem trekt me weer helemaal terug naar de werkelijkheid. Ik schud mijn hoofd een keer om de laatste restjes beeld van Mary weg te krijgen. Op deze manier heeft de arme jongen natuurlijk ook niks aan me. Ik wil net mijn vraag herhalen wanneer hij me onderbreekt.
    "Horror," zegt hij kordaat.
    Ik knik met een kleine glimlach, daar had ik al op gehoopt. Het lawaai bij actiefilms vind ik soms echt geweldig overdonderend en ik kan om maar weinig komedies lachen. Ik wacht geduldig wanneer Michael even stopt om zijn mouwen naar beneden te doen.
    "En dan nu de belangrijkste vraag... Popcorn of nacho's?"
    Hé, ik ben een jongen. Eten is belangrijk voor mij.

Isabelle

"Muziek." Herhaal ik.
    "Wat voor muziek? De style bedoel ik en artiest."
    Ik kijk Lilly bedenkelijk aan.

Kyle

"Plannen, liefje?" Grinnikt Irial.
    Ik kon geen antwoord geven want ik voelde zijn nagels over mijn kont gaan.
    Dan voel ik zijn lippen in mijn hals en voel dat hij een zuig-zoen zet.
    Ik ril en doe mijn armen op zijn rug, waarna ik mijn nagels in zijn rug zet en dat steeds herhaal.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik dacht even na.
    Vaak hadden we heirover gekletst. "Top 40, klassiek, piano en jaren 90 muziek" som ik op

Michael

"En dan nu de belangrijkste vraag... Popcorn of nacho's?"
    Met deze vraag heeft hij een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren.
    "Nacho's," grinnik ik terwijl ik me weer gemakkelijk maar met de krukken.
    Voor nacho's kan je me eigenlijk altijd wel wakker maken, nou ja, als je me wakker wilt hebben. Daarna ben ik toch niet meer te genieten. Ik versnel mijn tempo zodat ik weer naast hem kom te lopen. Jesus, wat is dit vermoeiend.

[ik ga zo]

Irial

Ik voel hoe Kyle mijn bewegingen mimiekt op mijn eigen rug. Hij laat een spoor van aangename branderigheid achter. Ik grijns opnieuw tegen zijn huid aan. Die jongen is een vat vol verrassingen. Ik had echt nooit durven dromen dat hij me zover zou krijgen het in de keuken op de grond met hem te doen.
    "Mijn vat vol verrassingen," mompel ik afwezig.
    Zijn aanrakingen bezorgen me opnieuw kippenvel. Met mijn lippen ga ik op zoek naar de zijne en wanneer ik die gevonden heb, kus ik hem ruw. Heel traag lik ik over zijn lippen.

Arion

Het doet me goed om Michael te zien glimlachen. Ik ga er spontaan zelf ook van lachen.
    "Nacho's," grinnikt hij.
    Ik zie hem sukkelen met zijn krukken en heb er spijt van dat mijn moeder de auto heeft. Mijn moeder! Die zit natuurlijk nog te wachten met Auryn. Ik sla tegen mijn voorhoofd en haal dan mijn mobiel uit mijn zak.
    "Ga maar vast naar huis, ik kwam Mike tegen. Probleempjes, ga met hem naar de bios." Ik duid mijn moeder aan in mijn lijst met contactpersonen en druk dan op verzenden. Ik lach verontschuldigend naar het schermpje, wetend dat ze het toch niet kan zien.
    "Wijze jongen, heel wijs," antwoord ik nog op Michael's keuze.

Michael

Ik zie hoe hij zijn mobiel pakt. Ik draai, uit beleefdheid, mijn hoofd weg.
    "Wijze jongen, heel wijs," hoor ik Arion antwoorden op mijn keuze.
    Deze opmerking laat ik aan me voorbij gaan. Als er iemand niet wijs is ben ik het wel. Ik neem nog een hijs van de brandende sigaret in mijn hand. Zuchtend inhalleer ik en blaas ik de rook weer weg. Ik ga mezelf veranderen. Alles veranderen. Mijn begin is deze sigaret. Ik gooi hem op de grond en stamp hem uit. Mijn tweede punt wordt mijn uiterlijk. Alles wordt anders.

[Nou. Jessica heeft een make-over gehad en nu zijn Charlotte en Michael dat ook van plan. This should be fun :').]