• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

Na een tijdje besluit ik een slokje van mijn drinken te nemen en kijk even rond terwijl ik dat doe. Er is een meisje op het terras komen zitten, maar ik besteed er niet veel aandacht aan. Ik grinnik wanneer ik Michael uitvoerig andere mensen zie bekijken.
    "Iets interessants te zien?" vraag ik.
    Terwijl ik wacht op antwoord neem ik nog een slokje van mijn drinken.
    De koelte voelt goed.

Irial

"Pestkop!" roept Kyle.
    Ik grinnik en breng mijn gezicht even dichter bij het zijne om terug weg te trekken voor hij me kan kussen.
    "Als je mij verwijt hoef ik toch ook niet lief te doen?" zeg ik met een stout lachje op mijn lippen. Ik laat één vinger onder de rand van zijn boxershort glijden en laat hem dan weer tegen zijn huid aanknallen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

"Als je mij verwijt hoef ik toch ook niet lief te doen?" Zegt hij met een stout lachje.
    Hij laat en vinger onder de rand van mijn boxer glijden en laat hem los zodat hij tegen mijn huid aan knalt.
    Ik grom een keer.
    "Toch blijf je het." grijns ik naar hem en kras een keertje met mijn nagels over zijn arm.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Iets interessants te zien?"
    Verward kijk ik op en grinnik zachtjes.
    "Altijd," lach ik.
    "Al die mensen zijn zo anders. Het is leuk om te zien waarmee ze bezig zijn en hoe ze zich gedragen."
    Met mijn vinger ga ik over de bovenkant van mijn glas cola. Voorzichtig breng ik het glas naar mijn mond en neem een klein slokje. Ondertussen wordt mijn aandacht getrokken door een 'nieuw' meisje op het terras. Ze heeft iets bekends maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jolene(Jessica)

"De Sprite." Ik kijk op naar de serveerster.
    "Bedankt," Glimlach ik en neem meteen een slokje ervan.
    Ik pak een boek 'Wolvenlus' en begin eruit te lezen.
    Ondertussen neem ik nog een aantal slokjes van de Sprite.
    Wanneer ik de bladzijde uit heb sla ik hem om.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik lach wanneer Kyle gromt.
    "Toch blijf je het," grijnst hij terwijl ik zijn nagels in mijn arm voel.
    Ik laat mijn hand in en uit zijn broek glijden.
    "Hmm, vind je?" vraag ik met een diepe stem. Ik druk een heel licht kusje op zijn lippen en zet dan snel weer mijn mond in zijn hals om hem daar verder te zoenen. Ondertussen plaag ik hem gewoon verder met mijn hand.

Arion

"Altijd. Al die mensen zijn zo anders. Het is leuk om te zien waarmee ze bezig zijn en hoe ze zich gedragen."
    Ik knik even terwijl ik erover nadenk. Hij heeft wel gelijk, al zou ik me er geen uren mee kunnen bezig houden. Plots bedenk ik iets.
    "Hoe komt het eigenlijk dat je je Jessica wel herinnert?" vraag ik plots verbaasd.
    Ik kijk hem vragend aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Irial laat zijn hand in en uit mijn broek glijden.
    "Hmm, vind je?" Vraagt hij met een diepe stem.
    Hij drukt zijn lippen licht op de mijne en zet ze dan weer in mijn hals.
    Hij blijft me plagen met zijn hand.
    Ik voel opwinding door mijn lijf gaan, en ik voel al het bloed naar beneden gaan.
    "Jou schuld." Zeg ik lachend en grommend.
    Ik open met een snelle handeling zijn broek, en grijns.
    Ik leer het wel.
    Waarna ik bij hem het zelfde flik.

Jolene(Jessica)

"Hoe komt het eigenlijk dat je je Jessica wel herinnert?" Hoor ik Arion aan Michael vragen.
    Ik verslik me in mijn drinken, en hoest even.
    Ik schraap dan mijn keel of er niets gebeurd is en lees verder terwijl ik mijn glas op tafel terugzet en met een half luisterend oor naar de twee luister.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:09 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

Als Arion knikt laat ik mijn ogen weer naar de winkelstaart gaan.
    "Hoe komt het eigenlijk dat je je Jessica wel herinnert?"
    Fronsend kijk ik hem aan.
    "Weet ik niet," zeg ik een stuk zachter dan normaal.
    "Ze was nou niet echt speciaal en ik had ook niet echt problemen met haar dus misschien daarom," mompel ik.
    Ik neem weer nonchalant een hijs van mijn sigaret.
    "Zoals ik al zei, Jessica was niet meer dan een tussendoortje. Eigenlijk meer een foutje. Echt veel hadden we niet gemeen daarbij kan ik jou toch ook herinneren," grinnik ik.
    "Ik bepaal niet zelf wat ik vergeet en wat niet."

Irial

Ik voel Kyle's opwinding toenemen en grijns tegen zijn huid aan.
    "Jouw schuld," lacht hij.
    Ondertussen weet hij ook mijn broek open te krijgen en flikt me net dezelfde streek als ik bij hem uithaal. Ik besluit het nog niet op te geven en en haal mijn hand uit zijn broek terwijl ik mijn kruis meer tegen zijn hand aanduw. Ik kijk mijn liefje uitdagend in de ogen en bijt, zonder zijn blik te lossen, op zijn onderlip.

Arion

Ik hoor amper wat Michael zegt omdat het meisje een tafeltje verder zich verslikt en begint te hoesten.
    "... Echt veel hadden we niet gemeen daarbij kan ik jou toch ook herinneren. Ik bepaal niet zelf wat ik vergeet en wat niet."
    Ik leg gespeeld beledigd een hand op mijn borstkas en trek mijn mond wijdopen.
    "Oh dus je wilt zeggen dat ik ook niet meer dan een avontuurtje was?" zeg ik op een nichterige toon. Ik knip even met mijn vingers en sla mijn been over het andere om met mijn voet te beginnen tikken en mijn blik af te wenden. Ik moet lachen als ik enkele mensen naar ons zie kijken.

Jolene(Jessica)

"En bedankt." Mompel ik met een zucht.
    Ik klap mijn boek dicht en gooi hem op de tafel.
    Ik doe mijn benen over elkaar en zit wat aan mijn lip piercing met mijn vingers.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

Het meisje achter me hoor ik iets mompelen maar ik versta haar niet echt want Arion begint er doorheen te praten.
    "Oh dus je wilt zeggen dat ik ook niet meer dan een avontuurtje was?" zegt hij nichterig.
    Lachend speel ik zijn spelletje mee.
    "Sorry schat," zeg ik serieus.
    "Ik had eerlijk moeten zijn maar inderdaad, je was maar een avontuurtje."
    Lachend neem ik een hijs van mijn sigaret en inhalleer met aandacht. Ik tik wat afwezig met mijn vingers op het tafelblad.

Kyle

Ik grom wanneer Irial juist zijn kruis tegen mijn hand aan drukt.
    Hij kijkt me uitdagend aan en bijt op mijn onderlip terwijl hij me aankijkt.
    Ik denk even na.
    Ik laat mijn hand nog steeds doorgaan terwijl ik de anderen op zijn wang leg en hem en heel zacht kusje op zijn lippen geef.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Sorry schat. Ik had eerlijk moeten zijn maar inderdaad, je was maar een avontuurtje," antwoordt Michael.
    Ik haal een zakdoek uit mijn broekzak en veeg denkbeeldige tranen weg.
    "Ik- ik wil een scheiding," zeg ik terwijl ik hem nog steeds niet aankijk. Dan zet ik een strakke uitdrukking op mijn gezicht en richt mijn blik op Michael. "En dan is dit het deel waarin ik woedend de school verlaat en niet meer terug kom. Einde scène," zeg ik zo serieus mogelijk. Jessica moest het eens horen.

Irial

Kyle legt zijn hand op mijn wang en drukt zachte kusjes op mijn lippen. Ik til mijn hoofd weer wat op.
    "Oh, plots de zachte aanpak? Dat is echt gemeen," grinnik ik.
    Ik neem zijn pols vast om zijn hand uit mijn broek te halen en zorg vervolgens voor dat ik zijn beide polsen boven zijn hoofd tegen de grond vast heb. Ik grijns terwijl ik opnieuw mijn kruis tegen het zijne druk. Ik bijt nog een keer op zijn onderlip en zuig er zachtjes op.

Michael

"Ik- ik wil een scheiding. En dan is dit het deel waarin ik woedend de school verlaat en niet meer terug kom. Einde scène."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Dan moet ik eerst nog met iemand anders zoenen," grinnik ik.
    Als Jessica dit zou horen zou ze woedend worden. Maar ja, zelf heeft ze het natuurlijk ook wel erg uitgelokt. Lachend neem ik weer een slok cola en kijk naar Arion. Gelukkig kan ik met hem wel gewoon een luchtig normaal gesprek houden.

Jolene(Jessica)

"En dan is dit het deel waarin ik woedend de school verlaat en niet meer terug kom. Einde scène," Hoor ik Arion zeggen.
    "Dan moet ik eerst nog met iemand anders zoenen," Zegt Michael dan.
    Ik geef een trap tegen de tafel.
    "Verdomme." Mompel ik en maak mijn hand tot een vuist.
    Rustig, ze weten niet dat jij het bent, ze doen het niet expres, natuurlijk wel, maar ze denken dat je er niet bent.
    Zegt mijn gedachten tegen me.

Kyle

"Oh, plots de zachte aanpak? Dat is echt gemeen," Grinnikt Irial.
    Hij neemt mijn pols vast en trekt mijn hand uit zijn broek waarna hij allebei mijn handen boven mijn hoofd tegen de vloer drukt.
    Hij duwt zijn kruis tegen mijne en bijt een keer op mijn onderlip en zuigt er dan op.
    Ik kijk hem ondeugend aan.
    "Je hebt gelijk, dit is veel leuker." Zeg ik grijnzend en wil mijn lippen weer op de zijne drukken.
    Ik kan nu geen kant op, maakt niet uit, het is Irial die het doet. Hij mag het.

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:36 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Dan moet ik eerst nog met iemand anders zoenen," grinnikt Michael.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Waarom kan een eikel als jij alle meisjes krijgen?" vraag ik lachend. Ik meen het niet, dat weet hij wel. Ik schrik op als ik een kletterend geluid hoor en kijk om me heen om uit te vinden waar het vandaan komt. Omdat ik mijn oren gespitst heb hoor ik het meisje een tafeltje verder iets in de zin van "verdomme" mompelen.
    "Joh, gaat het wel?" roep ik haar toe.

Irial

"Je hebt gelijk, dit is veel leuker," grijnst Kyle waarop hij aanstalten maakt me te kussen. Ik sluit de afstand en druk mijn lippen stevig op de zijne terwijl ik mijn lichaam tegen het zijne schuur. Ik laat zijn polsen los en laat mijn handen in de zijne glijden om vervolgens mijn vingers met die van hem te verstrengelen. Ik mag Kyle graag plagen, maar als het er op aankomt dan heb ik zelf ook wel nood aan een beetje tederheid. Een beetje dan. Ik bijt nog een keer op zijn onderlip en laat mijn tong over zijn lippen gaan.