• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Kun je dat een tijdje niet doen? Kusjes en teveel knuffels?"
    Ik knik begrijpend en laat haar los.
    "Marywiljemijnhaarknippen?"
    Niet-begrijpend kijk ik haar aan.
    "Eh, wat? Waarom?"
    Ik kijk even naar haar haren.
    "Als je echt wil dat ik me daaraan waag, dan zal ik het doen..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik kan het niet helpen. Ik zag haar en ik moest en zou haar hebben. Dusssssss, waar gaan we vanavond heen?"
    Lachend kijk ik hem aan.Ik besluit niet verder op Mary in te gaan. Alleen al om het feit dat ik haar niet mocht.
    "Waar wil je heen?" grinnik ik.
    "Er moet wel een gehandicapte toillet zijn want anders pas ik er niet in."
    Ik kijk hem lachend aan en haal even een hand door mijn haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik ril wanneer Kyle me een likje over mijn lippen geeft terwijl zijn handen over mijn lichaam glijden. Hij trekt me aan mijn middel dichter naar hem toe. Opnieuw ril ik als hij in mijn onderlip bijt en me nog een likje geeft.
    "Maar wel een lekker snoepje."
    Ik moet even lachen en rol met mijn ogen voor ik ze sluit om hem terug te kussen. Ongelooflijk, die jongen. Ik open mijn mond een stukje en laat een hand onder zijn t-shirt glijden.

    Charlotte

    "Eh, wat? Waarom? Als je echt wil dat ik me daaraan waag, dan zal ik het doen..."
    Ik kijk haar dankbaar aan met een schamper lachje. Ik verwacht ook niet dat ze het begrijpt, dat zelfs mijn haren me aan Michael herinneren.
    "Ik ben ze beu," zeg ik neutraal terwijl ik mijn schouders ophaal. Eigenlijk ben ik mezelf beu, meer dan zat. Het is tijd voor verandering in mijn leven, en waarmee kan ik beter beginnen dan mezelf?

    Arion

    "Waar wil je heen? Er moet wel een gehandicapte toillet zijn want anders pas ik er niet in."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk lachend naar Michael.
    "Oh, dus je wilt naar Disco Downsyndroom?" plaag ik. Hoe ik er bij kom, ik weet het zelf niet. Ik grinnik en geef hem een zacht stompje tegen de arm. "Nee, er schijnt een goeie karaokebar te zijn in de stad. Leuke meiden..." Hoe erg ik het ook vind voor Charlotte, ik kan er niks aan veranderen en Michael lijkt wel een verzetje te kunnen gebruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial's hand gaat onder mijn t-shirt terwijl hij zijn mond een stukje opent.
    De rillingen trekken over mijn lichaam.
    Ik laat mijn tong naar de zijne gaan en daag hem uit.
    Mijn handen heb ik ondertussen ook onder zijn shirt gedaan en ik streel zijn rug.
    Ik ga heel licht met mijn nagels over zijn rug terwijl ik mijn ogen sluit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Gewillig ga ik in op Kyle's uitdaging. Ondertussen voel ik ook zijn handen op mijn huid en ik schrik even als ik zijn nagels in mijn rug voel. Ik krijg rillingen van genot. Om het hem wat makkelijker te maken trek ik mijn t-shirt uit om zo snel mogelijk weer mijn lippen op die van hem te drukken. Plagerig duw ik mijn kruis tegen dat van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Oh, dus je wilt naar Disco Downsyndroom? Nee, er schijnt een goeie karaokebar te zijn in de stad. Leuke meiden..."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Dat laatste spreekt me aan," grinnik ik.
    Nep-vrolijk loop ik door. Eerlijk gezegd heb ik totaal geen zin in een feestje maar misschien is het juist wel goed. Even iets anders aan mijn hoofd, geen gedoe, geen kwalijke gezichten. Gewoon niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial trekt zijn shirt uit en drukt razendsnel zijn lippen weer op de mijne.
    Ik voel dat hij zijn kruis tegen het mijne drukt. Ik kreun een keertje zacht van het gevoel.
    Mijn lippen maak ik los van de zijne en zet ze in zijn hals daar geef ik ruwe kusjes en bijt er zelfs zachtjes in.
    Ik kus weer een weg naar zijn lippen en kus hem weer ruw.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 0:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    " ik weet het niet maar vanavond magen ga ik naar haar toe." ik glimlach even naar haar.
    Ze was ondanks alles wat er gebeurt was toch de liefste vriendin die je kon hebben.

    ( ik kom niet veel online vandaag en woensdag.vandaag mijn feest en woensdag benik jarig dus gaan we uit eten.)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Dat laatste spreekt me aan," grinnikt Michael.
    Ik geef hem een vriendelijk schouderklopje.
    "Dacht ik wel," lach ik. "Hopelijk ben je je trucjes niet vergeten," voeg ik er lachend aan toe. Eigenlijk hoor ik er niet mee te lachen, maar ach, jongens onder elkaar; dat moet kunnen. Erom lopen huilen heeft ook geen zin. "Sorry," mompel ik dan toch maar. Maakt niet uit hoe lang ik Michael al ken, hij blijft soms onvoorspelbaar.

    Irial

    Ik krijg kippenvel en kreun even als Kyle zijn lippen in mijn hals zet en er zachtjes in bijt. Als hij zijn lippen weer op de mijne zet, kus ik hem ruw terug. Met mijn vingers grijp ik de onderkant van zijn t-shirt beet en trek ook die over zijn hoofd. Ik druk mijn bovenlijf tegen het zijne en breek voorzichtig de kus af.
    "Wacht, hier? In de keuken?" fluister ik lachend tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "Het komt allemaal goed."
    Zeg ik en wrijf weer oven over haar rug.
    Nu alleen mijn eigen probleem nog.

    Kyle

    Irial trekt mijn shirt uit en drukt zijn bovenlichaam tegen mijne aan.
    Hij breekt de kus voorzichtig af.
    "Wacht, hier? In de keuken?" Fluistert hij lachend tegen mijn lippen.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Eens iets anders." Zeg ik zacht terug terwijl ik heel licht rondjes over zijn rug teken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Dacht ik wel," lach ik. "Hopelijk ben je je trucjes niet vergeten. Sorry."
    Ik schud mijn hoofd en probeer zijn opmerking te negeren. Even kijk ik naar Arion en schenk hem een klein glimlachje.
    "De trucjes zitten van binnen," grap ik.
    "Die heb je of je hebt ze niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Dankje"zegik zacht.
    Ik kijkj even naar haar. "En nu ga ik jou ook helpen" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet even iets bedenken op Lilly hoor...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Eens iets anders," zegt Kyle zacht.
    Ik grinnik even. Doorgaans beschouw ik een keuken niet als een plaats om te rotzooien, hier eten mensen waaronder ik. Maar net als in andere gevallen kan ik Kyle niet weigeren. Flink contrasterend met net kus ik hem heel zachtjes. Mijn vingers spelen met een lokje van zijn haar.

    Arion

    "De trucjes zitten van binnen. Die heb je of je hebt ze niet."
    Ik haal lachend mijn schouders op. Een vos verleert zijn streken niet. We wandelen een eindje in stilte verder. Ik onderdruk de neiging om mijn mobiel uit mijn broekzak te halen en Mary te smsen.
    "Mijn benen worden moe," zeg ik droogjes.
    Vreselijke woorden voor een sporter, ik weet het, maar het is meer luiheid op dit moment. Ik heb zin om iets te doen, ik weet alleen niet wat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    ik schud mijn hoofd.
    "Nee Lil, ik word al geholpen." Zeg ik.
    "Bespaar het je, ga lekker naar je zusje." Glimlach ik dan.
    "Die heeft je eerder nodig dan ik."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.