• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Ik kreun wanneer ze haar nagels in mijn rug drukt, en versnel het tempo een beetje. Zacht grom ik haar naam. Het kreunen komt weer op wanneer ze haar lippen in mijn hals drukt. Liefdevol streel ik mijn hand over haar wang en opgewonden kijk ik in haar ogen. Ik druk passioneel mijn lippen op de hare, terwijl ik mijn heupen zo dicht mogelijk tegen de hare breng.

Mary

"Soms wou ik dat ik het ook nog was."
    Ik zucht en leg mijn arm om haar heen. Ik weet niet goed wat zeggen.
    "Charlie toch," zeg ik dan maar.
    Ik geef haar een knuffel en druk een kus op haar haren.
    "Ik durf ervoor wedden dat er niets speciaals aan is."
    Ja, waarom wacht ik dan?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

Ik kreun zachtjes als hij zijn heupen nog dichter tegen de mijne aanbrengt. Passioneel zoen ik hem terug. Mijn benen sla ik rond zijn heupen om hem nog dieper te voelen. Met mijn lippen laat ik hem los en bijt ik zachtjes in zijn hals. Mijn tanden schrapen over zijn huid. Ik druk kleine kusjes op zijn kaaklijn en in zijn hals. Verlangend kijk ik hem aan terwijl ik hem ritme nogmaals versnel.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Als je het maar laat. Deze krukken kunnen heel hard aankomen en zelfs met medelijden scoor ik nog meer meiden dan jij."
    Ik grinnik en trek een bedroefd gezicht terwijl ik mijn handen in mijn zakken steek.
    "Oh, je kwetst me, Michael," zeg ik overdreven. Ik moet er niet om liegen, dat hij meer meiden kan krijgen is een feit. Maar dat stoort me niet. Kwaliteit over kwantiteit. Al moet ik toegeven dat Donna en Charlotte niet mis zijn. Moeilijke karaktertjes soms, dat wel. Lachend haal ik een hand door mijn haren. "Nee, ik ben tevreden met Mary," voeg ik er stil aan toe. "Dus ze zijn sowieso allemaal voor jou."

Charlotte

"Charlie toch," zegt Mary terwijl ze me knuffelt. Ik voel haar lippen op mijn haren en moet een krop wegslikken. Wat hebben mensen toch met mijn haren? "Ik durf ervoor wedden dat er niets speciaals aan is."
    Ik kan niet anders dan in lachen uitbarsten.
    "Oh, hypocriet!" zeg ik lachend tegen Mary. De reïncarnatie van Moeder Maria spreekt. Er is volgens haar niks speciaals aan, maar toch doet ze het niet. Ik rol met mijn ogen en schud mijn hoofd.
    "Dat is het wel..." zeg ik zachtjes. "Met de juiste persoon."
    Hoewel ik met Michael niet mijn eerste keer beleefd heb, waren het wel de leukste keren. Ik sluit mijn ogen en probeer de beelden te verdringen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ben ik weer. het was barslecht weer dus we zijn maar terug naar huis gegaan.
    Geen oog dicht gedaan etc. Zo, wat heb ik gemist? Elise, had je nog met Irial gereageerd?
    Lilly stukje heb ik gelezen, daar ga ik nu even post op maken. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabelle

"Oh, gelukkig." Zeg ik met en zucht.
    "Fijn dat het goed gaat." Zeg ik met een glimlach, ik ga met mijn hand over Lilly's rug.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik leg mijn mobieltje op de salontafel en zucht even.
    "Dankje Isa" zeg ik zacht

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Michael

"Oh, je kwetst me, Michael. Nee, ik ben tevreden met Mary. Dus ze zijn sowieso allemaal voor jou."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nou, dat wordt een gezellige avond," grinnik ik.
    Wat onhandig beweeg ik me voort op de krukken. Echt soepeltjes is het allemaal niet maar het gaat al stukken beter dat eerst.
    "Wat voor een meisje is Mary?" vraag ik zacht.
    Als Arion meiden laat zitten voor Mary moet ze wel speciaal zijn.

Isabelle

"geen dank, daar zijn we vrienden voor hé, Lil." Zeg ik en geef haar een schouderklopje en glimlach eventjes.
    "Hoelang moet je zusje in het ziekenhuis blijven eigenlijk?" Vraas ik geïntreseerd.

Ich liebe dich 27.12.23

Dracy schreef:

Kyle

Irial gooit nonchalant de rest van de sinaasappel over zijn schouder.
    "Geen idee, zeg jij maar of dit beter is," Fluistert hij en drukt zijn lippen zacht op de mijne, hij word steeds ruwer. Ik doem met hem mee en bijt een keer op zijn onderlip, mijn armen heb ik om hem een geslagen en ik geniet van hem.

Irial

Ik glimlach tegen Kyle's lippen aan als hij op mijn onderlip bijt en zijn armen om me heen slaat. Bingo.
    Ik haal een hand door zijn haren en kruip wat dichter tegen hem aan.
    "Tss, snoepen voor het ontbijt," grinnik ik tussen het kussen door. Ik kijk hem even streng aan en druk dan wee mijn lippen op die van hem.

Arion

"Nou, dat wordt een gezellige avond. Wat voor een meisje is Mary?"
    Ik zucht verliefd en grinnik als ik mezelf er op betrap. Ik schud even mijn hoofd.
    "Wel," begin ik. "Ze is blond." Ik grijns even voor ik verder ga. "Ze is slank, mooi gezichtje, die bullshit allemaal... Ze kan koppig zijn maar dan doet ze iets liefs waarvan ik helemaal smelt. Haar vrienden zijn haar heilig en ze is gevoeliger dan ze toegeeft. Ze kan geweldig om met Auryn. Ik zou je vragen waarom je haar niet mocht maar dat weet je vast niet meer."
    Ik kijk Michael verontschuldigend aan. Ik klink vast als zo'n nicht uit een romannetje.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rajah schreef:
    Donna

Ik kreun zachtjes als hij zijn heupen nog dichter tegen de mijne aanbrengt. Passioneel zoen ik hem terug. Mijn benen sla ik rond zijn heupen om hem nog dieper te voelen. Met mijn lippen laat ik hem los en bijt ik zachtjes in zijn hals. Mijn tanden schrapen over zijn huid. Ik druk kleine kusjes op zijn kaaklijn en in zijn hals. Verlangend kijk ik hem aan terwijl ik hem ritme nogmaals versnel.

Jeremy

Ik kreun haar naam, en streel liefdevol een lok haar uit haar gezicht. Ik kus haar overal waar ik maar kan. Niemand kan tippen aan Donna, op welke manier dan ook. Passioneel druk ik mijn lippen op de hare, en versnel het tempo nog wat. Ook mijn ademhaling wordt onregelmatiger met de minuut. Zacht kreun ik haar naam.

Roane schreef:
    Charlotte

"Charlie toch," zegt Mary terwijl ze me knuffelt. Ik voel haar lippen op mijn haren en moet een krop wegslikken. Wat hebben mensen toch met mijn haren? "Ik durf ervoor wedden dat er niets speciaals aan is."
    Ik kan niet anders dan in lachen uitbarsten.
    "Oh, hypocriet!" zeg ik lachend tegen Mary. De reïncarnatie van Moeder Maria spreekt. Er is volgens haar niks speciaals aan, maar toch doet ze het niet. Ik rol met mijn ogen en schud mijn hoofd.
    "Dat is het wel..." zeg ik zachtjes. "Met de juiste persoon."
    Hoewel ik met Michael niet mijn eerste keer beleefd heb, waren het wel de leukste keren. Ik sluit mijn ogen en probeer de beelden te verdringen.

Mary

"Oh, hypocriet!"
    Ik grinnik.
    "Wat? Ik kan niet oordelen, nog geen ervaring."
    Ik wapper lachend met mijn hand.
    "Dat is het wel..."
    Ik kijk haar even aan en druk een kus op haar neus.
    "Mijn arme lieve Charlie toch," fluister ik zacht.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:08 ]

[Charlotte (cat)]

Michael

Wel, ze is blond. Ze is slank, mooi gezichtje, die bullshit allemaal... Ze kan koppig zijn maar dan doet ze iets liefs waarvan ik helemaal smelt. Haar vrienden zijn haar heilig en ze is gevoeliger dan ze toegeeft. Ze kan geweldig om met Auryn. Ik zou je vragen waarom je haar niet mocht maar dat weet je vast niet meer."
    Lachend kijk ik mijn verliefde vriend aan.
    "Je hebt het flink te pakken," grinnik ik.
    Ik houd mijn mond over het feit dat ik Mary niet mocht. Ik heb daar immers geen antwoord op. Zwijgend loop ik langs hem terwijl ik aan Charlotte denk. Hadden wij nog iets op het moment dat ik van de clif afsprong? Misschien heeft het iets met haar te maken. Ik zucht zachtjes en probeer haar uit mijn gedachte te verbannen maar ik kan niets anders dan aan haar denken. Gewoon, om het simpele feit dat alles zo vaag is.

[Ik zit midden in de woonkamer met mijn nichtje naast me dus ik kan even niet verder met Donna. Awkward.]

Charlotte

"Mijn arme lieve Charlotte toch," fluistert Mary nadat ze een kusje op mijn neus gedrukt heeft. Ik ril even en schuif een klein eindje bij haar vandaan.
    "Kun je dat een tijdje niet doen? Kusjes en teveel knuffels?" vraag ik zacht. Ik vind het niet eerlijk tegenover haar maar ik wil een tijdje geen affectie. Ik kan het niet hebben. Ik zit twijfelend met mijn duimen te draaien, aarzelend of ik het haar zou vragen.
    "Marywiljemijnhaarknippen?" vraag ik haar in één adem.

Arion

Michael kijkt me lachend aan.
    "Je hebt het flink te pakken," grinnikt hij.
    Het enige dat ik kan doen is mijn schouders ophalen en grinniken net als hij.
    "Ik kan het niet helpen," zeg ik zacht. "Ik zag haar en ik moest en zou haar hebben." Over het feit dat ik haar nog niet echt 'gehad heb' zwijg ik maar. Ik weet niet hoe Michael erop zou reageren mocht ik hem vertellen dat ik nog nooit met een meisje naar bed ben geweest. "Dusssssss, waar gaan we vanavond heen?" vraag ik om het onderwerp te veranderen.

Kyle

"Tss, snoepen voor het ontbijt." Zegt Irial tussen het kussen door. Hij kijkt me streng aan en drukt zijn lippen weer op de mijne.
    Ik grinnik eventjes en geef dan een likje over zijn lippen, ik laat mijn armen van zijn nek naar zijn middel glijden en trek hem via daar nog strakker tegen me aan.
    Ik bijt een keertje op zijn onderlip en geef er nog een likje over.
    "Maar wel een lekker snoepje." Grijns ik en druk mijn lippen weer op zijne.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:19 ]

Ich liebe dich 27.12.23