• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Donna

    Ik voel zijn vingers over mijn rug strelen. Ik ril en kruip nog wat dichter tegen hem aan. Zachtjes druk ik met mijn lippen tegen zijn borstkan en ik sluit mijn ogen opnieuw. Mijn vingers verstrengel ik in de zijne. Gelukzalig zucht ik. Op dit soort moment hoef ik niet na te denken, ik kan niet eens nadenken. Het enige wat ik kan is genieten.



    Jeremy

    Zacht knijp ik in haar hand en ik ril door haar lippen op mijn borstkas.
    "Je bent echt geweldig, Donna," fluister ik zacht.
    Ik blijf met mijn vingers door haar haren gaan, ze zijn lekker zacht, en ruiken goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Wacht hier, ik haal wel." Zucht Irial, hij sprint naar boven.
    Ik kijk hem na.
    Ik probeer een zo sexy mogelijk houding aan te nemen en steun mijn hand onder mijn hoofd.
    In die houding wacht ik op Irial. Al denk ik dat dit er nogal lachwekkend uitziet lijkt me.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 22:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    ehm "jason mraz vindt ze erg leuk" zeg ik.
    ze lijkt geiriteerd.

    [ik kom vanaaaaf tot 6 uur online daarna ga ik uit eten. Ik weet ook niet of mijn oma komt voor mijn verjaardag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Roane -> Cosette]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    Ik grinnik als Michael even stil blijft. Denkt hij hier serieus over na?
    "Nee, doe maar frisdrank," lacht hij terwijl hij het flesje aanneemt.
    Ik schud lachend mijn hoofd. Altijd plezierig met die jongen.
    Ik denk even na over wat hij net zei. Niet zomaar pleziertjes meer. Goed van hem. Ikzelf heb er nooit echt aan gedaan, dus ik heb er ook geen problemen mee gehad. We lopen naar de zaal en ik laat me in een zetel ploffen, bijna laat ik mijn nacho's vallen.
    "Zag er leuk uit, die kassameid. Hoe heet ze?"

    Charlotte

    "Nee, maar zo kwam het wel over. En wanneer moet ik het dan aandoen? Ik kan toch moeilijk 's ochtends bellen om te vragen of we die dag seks gaan hebben?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan alsof ze gek is.
    "No-on," zeg ik op een zangerig toontje. Ik kijk haar vervolgens met mijn liefste glimlachje aan om dan serieus te kijken.
    "Nee, je verdwijnt even in de badkamer met de mededeling dat je een verrassing hebt en dan... tadaa!" Ik knipoog met een glimlach en wrijf even over mijn kin. "Of je houdt het voor een volgende keer die je wel kan plannen."

    Irial

    In mijn nachtkastje rommel ik tot ik de juiste condooms gevonden heb. Ik ren er snel weer de trap mee af en krijg de schrik van mijn leven als ik Kyle in een vreemde houding op de grond zie liggen.
    "Kyle!" breng ik verstomd uit. "Heb je je bezeerd of zo?"
    Bezorgd kijk ik hem aan terwijl ik ongeduldig op een antwoord wacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Samen lopen we naar de zaal en laat ik me in de zetel vallen. Mijn krukken leg ik voor me op de grond.
    "Zag er leuk uit, die kassameid."
    Ik grinnik en knik.
    "Hoe heet ze?"
    "Grace," zeg ik.
    "Grace Dallas."
    Ik haal het briefje uit mijn broekzak en geef hem aan Arion.
    "Haar nummer en adres," grinnik ik.
    Uit de bak haal ik een nacho en laat me onderuit zakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Grace Dallas." Michael haalt iets uit zijn broekzak en stopt een briefje in mijn handen. "Haar nummer en adres."
    Ik grinnik. Zo, die meid was wel heel enthousiast. Achternaam, nummer en adres. En ik durf wedden dat Michael niet eens moeite heeft moeten doen.
    "Dat je haar levensverhaal niet kent, zeg," plaag ik hem.
    Ik knabbel op een nacho en tik met mijn voet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Dat je haar levensverhaal niet kent, zeg."
    Ik maakte een vermoeiend gebaar.
    "Als ik de kans had," grinnik ik.
    "Maar nee, mijn lieve vriend stond op me te wachten," grap ik en ik haal mijn hand door mijn haren. Ik pak het briefje weer terug en zet haar nummer in mijn mobiel. Even scrol ik door mijn telefoonlijst. Er staan heel wat mensen, waarvan bijna allemaal meiden, in mijn mobiel die ik me gewoon niet meer herinner. Lachend druk ik ze weg en stop ik hem weer in mijn broekzak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Als ik de kans had. Maar nee, mijn lieve vriend stond op me te wachten," grapt Michael terwijl hij met zijn mobiel bezig is. Ik geef hem een mepje op de arm.
    "Natuurlijk stond ik te wachten, anders was ik geen lieve vriend," grinnik ik. Ik had hem toch helemaal niet opgejaagd? Dat deed hij zelf. Ik kijk hoopvol naar het scherm, maar er is nog niks te zien. Even voel ik me weer een klein jochie dat zit te wachten tot de nieuwste Harry Potter film begint.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Natuurlijk stond ik te wachten, anders was ik geen lieve vriend."
    Lachend schud ik mijn hoofd en richt mijn aandacht op het scherm waar ondertussen de reclame op is begonnen. Zachtjes knabbel ik aan een nacho terwijl ik mijn andere hand in mijn broekzak stop. Dit alleen maar omdat ik weet dat ik anders toch met mijn hand op de leuning ga tikken. Met een klein lachje volg ik sommige reclames.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Kyle! Heb je je bezeerd of zo?"
    Hoor ik Irial zeggen.
    "Wat? Nee!" Zeg ik en schiet overeind en merk dat ik een knalrood hoofd heb.
    "Zag het er zo erg uit?" Mompel ik zacht en heb een kop als een tomaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ben er weer. Tot kwart voor 6 om uit teten te gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    lilly
    ehm "jason mraz vindt ze erg leuk" zeg ik.
    ze lijkt geiriteerd.

    ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Jason Mraz. Hij is goed." Zeg ik en loop naar een kast met allemaal Cd's erin.
    Ik begin er door te kijken of ik misschien een album van hem er tussen zie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ze loopt naar een cd kast en ik snapte wat ze ging doen.
    Ik liep naar de kast ernaast en begon mee te zoeken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan